mamaKimtje
Supermama
29 jaar en 4 maand
Mama van :
Emma : 2 jaar en 0 maand,
Nathan : 7 maanden,
5081 berichten
Mama van :
Emma : 2 jaar en 0 maand,
Nathan : 7 maanden,
5081 berichten
30/07/2010 om 12:20
citeren
RE: Uitgerekend in januari 2010
Marsmie schreef :
mamaKimtje schreef :
annelies87 schreef :
mamaKimtje schreef :
MamaEllaTobe schreef :HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ik heb het in mijn kopke gestoken maar ik wil nog een tankini voor op reis te gaan. Heb nog wat complexen over mijn figuurke en durf dus niet in bikini gaan zwemmen dus ben ik nog op zoek naar een tankini maar waar vind ik dat nu nog? Help mensen van roeselare en omstreken? Niemand een idee.
doe uwe bikini aan... ik doe dat ook, mét blubberbuik en al... zeg meid, we hebben op twee jaar twee zwangerschappen gehad, mag het even??? En daarbij, ik heb een badpak aangedaan en daarin zag ik er nog dikker uit...

wow respect man! ik durf da ook nie meer voor in bikinie rond te lopen
heb nogal veel striemen gekregen van mijne kleine man

ik was daar ook nogal bang van, maar je moet eens rondkijken wat er allemaal op het strand zit??? Véél erger dan ons, hoor....
En daarbij, we hebben nog maar net een kindje (of twee) gehad, het zal wel weer beteren, ik ga me niet in een badpak hijsen daarvoor.
Oh ja, die striemen worden wel weer witter, zie je bijna niet meer na een klein jaar (tipje: mustella wrijven..)
De eerste keer toen ik gemeten werd bij de bodystyling zei die madam: "amai, gij hebt nogal striemen! ik denk niet dat dat nog ooit weggaat amai, had gij dan zo een groot kindje"
fijn hoor, als ge u al slecht voelt over uzelf...
Dom mens... allez zeg... dat doe je toch niet???
Maar uiteindelijk gaat geen enkele striem echt weg, hé... maar ze vervagen wel en dan valt het wel mee, vind ik. Je moet maar denken dat het eretekens zijn voor je mooie man!!!
En veel of weinig striemen heeft niets te maken met een grote baby dacht ik???

Marsmie schreef :
mamaKimtje schreef :
annelies87 schreef :
mamaKimtje schreef :
MamaEllaTobe schreef :HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPik heb het in mijn kopke gestoken maar ik wil nog een tankini voor op reis te gaan. Heb nog wat complexen over mijn figuurke en durf dus niet in bikini gaan zwemmen dus ben ik nog op zoek naar een tankini maar waar vind ik dat nu nog? Help mensen van roeselare en omstreken? Niemand een idee.

doe uwe bikini aan... ik doe dat ook, mét blubberbuik en al... zeg meid, we hebben op twee jaar twee zwangerschappen gehad, mag het even??? En daarbij, ik heb een badpak aangedaan en daarin zag ik er nog dikker uit...

wow respect man! ik durf da ook nie meer voor in bikinie rond te lopen
heb nogal veel striemen gekregen van mijne kleine man

ik was daar ook nogal bang van, maar je moet eens rondkijken wat er allemaal op het strand zit??? Véél erger dan ons, hoor....
En daarbij, we hebben nog maar net een kindje (of twee) gehad, het zal wel weer beteren, ik ga me niet in een badpak hijsen daarvoor. Oh ja, die striemen worden wel weer witter, zie je bijna niet meer na een klein jaar (tipje: mustella wrijven..)

De eerste keer toen ik gemeten werd bij de bodystyling zei die madam: "amai, gij hebt nogal striemen! ik denk niet dat dat nog ooit weggaat amai, had gij dan zo een groot kindje"
fijn hoor, als ge u al slecht voelt over uzelf...

Dom mens... allez zeg... dat doe je toch niet???
Maar uiteindelijk gaat geen enkele striem echt weg, hé... maar ze vervagen wel en dan valt het wel mee, vind ik. Je moet maar denken dat het eretekens zijn voor je mooie man!!!
En veel of weinig striemen heeft niets te maken met een grote baby dacht ik???

)