Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. Net zwanger
  2. 3de maand
  3. 6de maand
  4. 9de maand
  5.     Geboren!
  6.   6 maanden
  7.      1 jaar  
  8.          2 jaar
  9.         3 jaar
1 2   >>

Ik wil zwanger worden Ben ik nu zwanger?

plaats bericht
zwanger?

Tammy  

25/10/2006 om 12:13 citeren
RE: zwanger?

Hallo

Ik had graag wat advies gekregen van jullie.
Ik ben namelijk al 5 dagen over tijd. Ik heb al een test gedaan maar die bleek negatief te zijn. Toch heb ik symptomen van zwangerschap: pijnlijke borsten, hoofdpijn, beetje misselijk.Zou het kunnen dat die test verkeerd is?

Alvast bedankt.

Tammy  

25/10/2006 om 12:26 citeren

Zou iemand mij misschien kunnen helpen?

Gast  

25/10/2006 om 12:29 citeren

Ik zou nog enkele dagen afwachten en dan nog eens testen!

En duimen dat het dan wel positief is!

Katarina  

25/10/2006 om 13:00 citeren

Ik zou ook nog een beetje afwachten.
Vaak als men er teveel aan denkt, vertoont men die symptonen. Maar wie weet is het bij u wel goed nieuws.
Dus we duimen voor je!
Laat ons zeker iets weten wanneer je meer nieuws hebt.

nattie82   Nieuw
28 jaar en 4 maand

7 berichten

25/10/2006 om 13:05 citeren

hey,
kwil je niet omtmoedigen maar vorige maand had ik net hetzelfde, en ik was 8 dagen over tijd en spijtig genoeg werd ik ook nog ongesteld. ik had zelfs mijn bloed laten trekken zo zeker was ik ervan! even volhouden en nie teveel aan denken want de teleurstelling is nog zo groot

groetjes

Karla   Nieuw

25/10/2006 om 14:33 citeren

Hey! Ik heb dat ook al voorgehad! Ongeloofelijk hoe je lichaam met je voeten kan spelen

Denk gewoon het feit dat je er zodanig naar toe leeft en ervan droomt om zwanger te geraken dit een invloed heeft op je hormonen. Je lichaam maakt je gewoon datgene wijs wat je zo graag wilt!

gr!
Karla

con   Nieuw
32 jaar en 3 maand
Mama van :
: 3 jaar en 5 maand,

45 berichten

29/10/2006 om 20:39 citeren

Ik zou binnen paar dagen ook nog eens testen. Toen ik 5-tal dagen over tijd was had ik ook getest en was het ook negatief. Maar iets in mij zei dat ik toch zwanger was, ik had last van pijnlijke borsten. Drie dagen nadien nog eens getest en bij mij was het toen positief. Misschien bij jou ook. Fingers crossed!!!

Tara   Nieuw

30/10/2006 om 8:19 citeren

Zo'n momenten zijn toch ongeloofelijk spannend hé. Ben nu juist bevallen van tweede kleintje en we hebben besloten dat dit ons laatste kindje zou worden. Maar moet toegeven dat ik dit wel wat mis: al dat geoefen, de spanning, de testen... klinkt gek maar achteraf gezien vind ik dat wel memorabele momenten (hoewel ik op dat moment er niet altijd even mee opgezet was)

Groetjes iedereen!
Tara

Katarina   Nieuw

30/10/2006 om 13:10 citeren

Verschrikkelijk vind ik die momenten. Je hebt alle zwangerschapsverschijnselen en dan nog niet zwanger zijn.
Altijd die onzekerheid he.
Wil ook snel zwanger worden!!

Lies   Nieuw

31/10/2006 om 12:16 citeren

Begrijp je. Wij zijn ook volop aan het proberen.
Heb niet echt last van die verschijnselen. Dus voor mij zal het nog een tijdje uitblijven.

plaats bericht

1 2   >>