Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. Net zwanger
  2. 3de maand
  3. 6de maand
  4. 9de maand
  5.     Geboren!
  6.   6 maanden
  7.      1 jaar  
  8.          2 jaar
  9.         3 jaar
1 2 3 4 5 6   >>

Ik wil zwanger worden Ben ik nu zwanger?

plaats bericht
Zwangerschapstesten

Kirsten  

26/09/2006 om 10:32 citeren
RE: Zwangerschapstesten

Ben 26j en we proberen juist zwanger te worden... Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie zoal? De welke vinden jullie de beste?

Bedankt voor jullie antwoorden!

Lotte  

26/09/2006 om 12:25 citeren

Hey Kirsten,

ik heb een gewone reguliere zwangerschapstest gebruikt.
Ik vind dit de eenvoudigste test om te bepalen of je al dan niet zwanger bent.
De test werkt op basis van de urine.
En daarna afspraak maken met de gyn.

Gast4653   Nieuw
28 jaar en 3 maand
Mama van :
JUNIOR : 5 jaar en 2 maand,
: 3 jaar en 2 maand,

3 berichten

04/10/2006 om 17:19 citeren

Kirsten schreef :Ben 26j en we proberen juist zwanger te worden... Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie zoal? De welke vinden jullie de beste?

Hallo Kirsten,

Ik heb nu een kindje van 15,5 maanden en toen ik dacht zwanger te zijn had ik 2 maal een zwangerschapstest gehaald bij de apotheker en die bleken 2x negatief. Ik kreeg mijn regels niet en dacht al dat er serieus iets mis was met mij. Dus ik naar de dokter bloed laten trekken en wat bleek,ik was al 8 weken zwanger en had er niets van gemerkt. Dus ik vertrouw die predictors niet echt,kan beter ineens bloed laten trekken. Nu ben ik terug zwanger,denk ongeveer 4 à5 weken maar ga morgen bloed gaan later trekken bij de dokter.
Groetjes cindy

janina   Nieuw
26 jaar en 7 maand
Mama van :
keano : 3 jaar en 10 maand,

4 berichten

04/10/2006 om 20:42 citeren

Kirsten schreef :Ben 26j en we proberen juist zwanger te worden... Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie zoal? De welke vinden jullie de beste?

hallo
ik zou ook ineens bloed laten nemen want ik heb net hetzelfde gehad.ik was ook al 8 weken zwanger zonder dat ik het wist en had al 2 testen gedaan ik vind ze niet zo veilig

Silke   Nieuw

05/10/2006 om 10:54 citeren

Tiens, heb nu al 3 zwangerschappen achter de rug, en heb altijd die testen van kruidvat gekocht (bij apother veel duurder) en moet zeggen dat die testen altijd heel betrouwbaar zijn geweest...

Nu ja, dat zal wel afhangen van mens tot mens zeker?

Groetjes!
Silke

knorretje   Nieuw
29 jaar en 10 maand

3 berichten

05/10/2006 om 19:52 citeren

Hallo Kirsten,

Ik ben ook 26 en begin augustus gestopt met de pil. In september nog mijn regels gehad en nu ongeveer een week overtijd. Ben in apotheek een zwangerschapstest nl. Predictor gn kopen (wel duur !!) maar nog niet gebruikt omdat ik denk dat een weekje overtijd nog niet veel wil zeggen .
Veel succes ook voor jullie om snel zwanger te geraken.

Liefs,
Sara

Gast3104   Nieuw
30 jaar en 11 maand
Mama van :
MAARTEN : 4 jaar en 11 maand,
: 2 jaar en 11 maand,

4 berichten

05/10/2006 om 20:49 citeren

Hallo Kirsten,

Je mag zo'n test ook wel niet te vroeg doen.De uitslag kan dan immers neg. zijn terwijl je wel degelijk zwanger bent. Het hangt eigenlijk af van waarde van het zwangerschapshormoon in je urine op dat moment.Als die nog wat laag staat duidt de test nog neg. aan.Wacht dan nog enkele dagen voor je hem nog eens doet.

Groetjes en veel succes, ook aan alle andere toekomstige moedertjes,
van Anneke, zelf moeder van een schattig zoontje, nu 1 jaar geworden.

shanna   Nieuw
23 jaar en 5 maand

3 berichten

06/10/2006 om 22:48 citeren

hallo

ik heb eigenlijk de zelfde vraag zwanger of niet?? ik heb aan het rondneuzen geweest op het internet en kwam op - uit, waar ik vanalles kon berekenen enzo ik ben nu intusse 14 dagen over tijd en vroeg mij af hoe betrouwbaar die babbrabbel eigenlijk is heeft er iemand van jullie al problemen mee gehad??

groetjes shanna

Janne   Nieuw
26 jaar en 7 maand
Mama van :
: 2 jaar en 10 maand,

10 berichten

07/10/2006 om 13:13 citeren

Hello, wij proberen sinds kort ook zwanger te geraken en ik ben altijd regelmatig geweest maar nu ben ik 2 dagen overtijd. Natuurlijk zoals vele onder ons kon ik het toch niet laten om een test te doen ook al was het nog vrij vroeg om te beginnen juichen! nu die was negatief, maar is het nu waar dat het bij sommige vrouwen voorkomt dat het hormoon dat aanduid dat je zwanger bent, soms later begint dan de zogezegde 1ste dag van de uitblijvende regels. Vanaf die dag mag je toch testen staat er op het doosje? of is het gewoon te vroeg? Mijn borsten zijn ook vrij gespannen en mijn tepels bijna onzichtbaar maar toch gezwollen (terwijl ze donkerder zouden moeten worden niet?) en ik ben verschrikkelijk moe. Weet iemand raad? Ik zou graag deze maand (die dan weer negatief zal blijken) achter me kunnen laten en voor de volgende proberen met zekerheid. Bedankt allemaal.

Gast9241   Nieuw
30 jaar en 11 maand
Mama van :
MAARTEN : 4 jaar en 11 maand,
: 2 jaar en 11 maand,

4 berichten

07/10/2006 om 21:27 citeren

Hallo Gillian,

De waarde van dat hormoon kan inderdaad pas na enkele dagen stijgen waardoor het pas dan wordt opgemerkt in je urine en de test doet kleuren.Dat kan het geval zijn bij een latere innesteling van de bevruchte eicel. Het hormoon begint vanaf dan echt actief te worden ,vandaar.Ik zou dus nog een aantal dagen afwachten en als je regels nog steeds niet doorkomen nog eens testen.

Veel succes, groetjes, Anneke

plaats bericht

1 2 3 4 5 6   >>