Log in

wachtwoord vergeten?
  • inloggen
  • registreren
  • zwanger worden
  • zwangerschap
  • baby
  • peuter
  • kleuter
  • mama zijn
  • fun
  • forum
  • home
Zoeken op de website
Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. zwanger worden
  2. zwanger
  3. geboorte
  4. 6 maanden
  5. 12 maanden
  6. 18 maanden
  7. 24 maanden
  8. 30 maanden
  9. 36 maanden
  •     
  •     
  •     
  •     
  •     
  •     
  •     
  •     
  •     
  1. home
  2. forum
  3. Als zwanger worden moeilijk is...
  4. Problemen om snel zwanger te worden

1 2   >>

Als zwanger worden moeilijk is... Problemen om snel zwanger te worden

plaats bericht
WIE KAN ME HELPEN ? Ik geraak NIET zwanger

elfendans  

06/03/2007 om 22:06 citeren
RE: WIE KAN ME HELPEN ? Ik geraak NIET zwanger

hallo

hopenlijk kunnen jullie me helpen of beetje moed inspreken.
Ik probeer straks al een klein jaar zwanger te worden,ik heb een ontsteking op mijn baarmoeder,kan het daardoor zijn ? moet in april terug naar genecoloog om te kijken of de infectie weg is.
Iedereen in mijn omgeving wordt zwanger,ik ken er zelf iemand van 15 jaar en iemand van 17jaar !! waarom zij wel en ik niet.Ofwel ken ik mensen die accidentjes krijgen,ofwel direct zwanger zijn. En ik ,ik moet al zolang op mijn kin kloppen.het wordt echt frustrerend.
Kan je me tips geven om vlugger zwanger te worden ? Is het normaal dat dit zolang duurt ?( mijn vriend zijn sperma is getest,en hij geeft vlugge en trage zwemmers,het zou geen probleem mogen zijn van de dokter).IK WIL ECHT EEN BABY !!! En het wachten wordt mij beu,het is zo'n teleurstelling als je telkens je regels krijgt (zoals nu terug !!)help,dank u mail aub naar winnieandknorretje@msn.com

Gast  

07/03/2007 om 21:06 citeren

Hoi meid, wij zijn al 2 jaar aan het proberen te zwangeren, ik weet het is niet gemakkelijk. Wij hebben nl. ook een sterk kinderwens. Maar wij zijn nu in behandeling bij goede drs. voor mijn endiometrose en verklevingsprobleem. Ik antwoord niet gauw op forums maar toen ik jou "noodkreet" las moest ik wel even reageren.
T'is niet gemakkelijk maar rustig blijven. Boek een weekendje met uw man of denk aan even iets anders. Als er iemand voor u zwanger is denk je maar mijn tijd komt nog. Probeer uzelf te verwennen met dingen die je graag doet of koopt op de momenten dat je die gevoelens hebt. Het klinkt filosofish maar anders geraak je eronderdoor. Ik weet waar ik over spreek ben bijna 31jaar leuk huis en vriend en toffe job en nu nog een babytje...
Geloof me ik denk als je een hobby zoekt dan lukt het je om die vervelende piekermomenten te vergeten...

Veel geluk meid !!!

Gast  

07/03/2007 om 21:17 citeren

Hoi,

Wij zijn ook al 6maanden aan het proberen en het wil ni lukken, wij worden er ook zot van. En idd gelijk je zegt mensen in de omgeving worden zwanger zelfs bij mensen van 14.15.16 jaar gata het als een fluitje van een cent en wij volwasse vrouwen daar lukt het dan niet bij.
Mijn vriend heeft ook trage zwemmers en bij hem zou het volgens de dokter ook geen probleem mogen zijn. Maar ja wannneer gaat het dan wel eens lukken? Ik denk adt we allemaal het zelfde probleem hebben pff wor da ook beu zelle !

Groetjes

Cindy  

07/03/2007 om 21:48 citeren

Hey,

Ik begrijp jullie maar al te goed. Wij zijn nu 13 maand aan het proberen. Momenteel ben ik bezig met mijn 3de Clomid kuur.Elke maand hoop ik ook dat ik zwanger ben.
Op mijn werk zijn er onlangs 2 collega's bevallen en verleden maand 2 vriendinnen.Het is niet gemakkelijk om al die zwangere vrouwen in je omgeving te zien.Je bent blij voor hen, maar in je binnenste voel je je verdrietig en een beetje jaloers. Ik hou me altijd sterk, maar thuis ween ik altijd eens goed.
Ik hoop dat we allemaal zo vlug mogelijk zwanger worden.
Take care !!!

Groetjes,
Cindy

VLINDERKE   Nieuw
27 jaar en 3 maand
Mama van :
Rune : 2 jaar en 10 maand,

7 berichten

07/03/2007 om 22:43 citeren

Hoi ,

Mijn vriend en ik hebben anderhalf jaar geprobeerd en hebben ons uiteindelijk laten testen. Het probleem bleek bij hem te liggen en we moesten overgaan tot kunstmatige inseminatie. Dit lukte de eerste keren niet maar toen ik uiteindelijk de hoop had opgegeven is het wel gelukt. Ben nu ondertussen iets meer dan 8 maanden zwanger.

De enige raad die ik heb voor jullie klinkt echt wel cliché (heb ze ook 1000 keer gekregen) maar klopt echt wel. Als je er te hard aan denkt lukt het niet. En ik weet het, het is heel moeilijk er niet aan te denken, zeker als je het zo graag wilt. Dikwijls lukt het pas als je de hoop eigenlijk hebt opgegeven en over dat moment kun je niet beslissen.

Maar ik duim in ieder geval voor jullie!!!

Groetjes

Lady   Nieuw
28 jaar en 5 maand
Mama van :
weetnogniet : 1 jaar en 4 maand,

13 berichten

08/03/2007 om 22:07 citeren

Hey,

Ik kan je alleen maar een hart onder de riem steken, je bent zeker niet alleen...
Wij zijn nu al bijna een jaar aan het 'proberen', zonder resultaat...

Ik kan je alleen maar vertellen dat ik het ook soms oneerlijk vind dat het bij ons niet wil lukken.
Elke maand opnieuw ben ik ervan overtuigd dat ik zo ben...
Nu ook weer, misselijk, gevoelige borsten, puisten,... Alle mogelijke 'voortekens', maar helaas ben ik vandaag weer ongesteld geworden... Ik kan alleen maar zeggen dat we moeten blijven hopen, en als het op natuurlijke wijze niet lukt, dat we nog altijd de hulp van de medische wereld kunnen inroepen...

Kop op meid, ooit worden we prachtige ouders...

vamp_lisa   Nieuw
23 jaar en 4 maand
Mama van :
: 2 jaar en 3 maand,

48 berichten

09/03/2007 om 8:25 citeren

hey allemaal,

ik ben nu net 2 maand zwanger, na 4 maand proberen.da's eig nog nie zooo lang, maar ik begon wel al depri te worden.ik had de moed opgegeven en had mijn vriend overtuigd om bij de gyn te gaan en over ivf te gaan spreken, omda ik het nie meer aankon.we hadden in januari een afspraak gemaakt voor in februari en kijk:begin februari heb ik mogen bellen naar mijn gyn om de afspraak af te zeggen en mede te delen da ik zwanger was.typisch!gaan jullie zeggen, maar ik was ook zo!hoe meer de mensen zeiden:nie te veel aan denken.hoe meer ik eraan dacht en ik werd kwaad dan.ik wist da die mensen het goe bedoelden, maar ik had zoiets van:laat mij allemaal met rust!dus ik begrijp jullie heel goed.

ik weet wa ik ga zeggen cliché ga zijn en nie veel effect ga hebben, eig een beetje op jullie zenuwen ga werken, maar...
GEEF DE MOED NIE OP!

vele kusjes melissa

mamie   Nieuw

12/03/2007 om 21:05 citeren

Hallo,
Bij deze wil ik jullie zeggen dat je zeker de moed niet mag verliezen, ik ben ondertussen mama van 2 prachtige kindjes, maar bij mijn 1ste heb ik ook lang geduld moeten hebben, na 1 jaar vruchteloos proberen hebben we ons laten testen en het probleem lag blijkbaar bij mij; endomitriose, na de operatie en een nabehandeling va 6 maand terug geprobeerd via k.i. maar liefst 12 maal zonder resultaat. We waren ten einde raad en op aanraden van onze gyn. zijn we naar Jette vertrokken met de bedoeling om er eentje te laten inplanten. In April mijn eerste gesprek en ik moest op 30juli voor mijn 2de gesprek om de behandeling te bespreken, maar op 28 juli bleek ik zwanger te zijn zonder enige hulp van hormonen en dergelijke. Zo zie je maar als je er teveel mee bezig bent lukt het dikwijls niet, ik had mijn hoop op Jette gezet en was niet meer bezig met het feit dat het ook op de natuurlijke manier nog mogelijk was. En toen we op een 2de kindje begonnen te denken zat ik in mijn achterhoofd dat het net zoals de eerste keer wel 3jaar kon duren en wat dacht je binnen de 2 maand was ik zwanger. Ik ben ondertussen de trotse mama van een zoontje van 3 en van een dochtertje van -.
Bij deze wil ik jullie veel moed wensen en laat je hoofd niet te rap hangen, ik weet het is niet altijd makkelijk maar ik hoop dat ik jullie toch weer een beetje hoop heb gegeven.
Ik wens dat jullie binnenkort allemaal zwanger mogen zijn want het is misschien een cliché maar dat is een prachtige ervaring dat levende wezentje mogen voelen bewegen in je buik ik krijg al terug zin om het nogmaals te ervaren...

mir   Nieuw
39 jaar en 8 maand
Mama van :
Sauro : 3 jaar en 2 maand,

81 berichten

12/03/2007 om 21:34 citeren

Bij deze een hart onder de riem. En wat tips.
Je kan ook altijd een voetreflex massage laten doen. Bij sommigen helpt dit ter bevordering van de inplanting.
Of na de betrekking, in bed blijven liggen met een kussen onder u, zodat het sperma zeker diep genoeg blijft.

Hier volgen nog wat grappige tips die ik kreeg, als je een jongen wilt, dan moet de man een pet dragen terwijl je het doet en als je een meisje wilt, dan moet jij een hoed dragen.

Gast   Nieuw

12/03/2007 om 21:55 citeren

Hallo,

Zijn der mss bepaalde standjes die een betere invloed hebben?

Dada

plaats bericht

<< vorige onderwerpenvolgende onderwerpen >>
1 2   >>

Forum Tags

adoptie   babynaam   bevalling   bevruchting   clomid   epidurale   hormonen   hormonenbehandeling   icsi   inknippen   innestelingsbloed   ivf   kleuter   meerlingen   menstruatie   miskraam   moeilijk   moeilijke momenten   ovulatie   peuter   steriliteit   vruchtbaarheid   zwanger   zwangerschap   zwangerschapstest