RE: Beebje 2011
Naveltje schreef :
MearaLena schreef :
Naveltje schreef :Sinds ik pilvrij ben nog af en toe hoofdpijn, maar véél minder en als ik dan hoofdpijn heb dan is het veel minder erg dan gewoonlijk en dan weet ik wel hoe het komt: te warm, ms, na emo-bui.. en heb ook geen knallende migraine-achtige hoofdpijn meer!
de pil komt hier hoogstwaarschijnlijk dus ook niet meer binnen!
ik heb wel de bruistabletten, mn ventje kan héél moeilijk pillen slikken dus dan is bruis de oplossing. de smaak valt wel nog mee, behalve gisteren, een halve dafalgan opgedronken en niet veel later...

ja voilà, ik heb ook nog wel van die hoofdpijn gehad van teveelgeweend of telangindezongezeten, maar geen échte knallende migraine meer, net zoals je zegt! dus hier misschien een koperspiraaltje (hoewel ik daar toch ook wat bang voor heb, wat als ge daar allergisch op reageert ofzo??) en anders gewoon NIKS! of condooms in de vruchtbare periodes, en als al ons kindjes gemaakt zijn een knoopje erin

voor de moment voel ik me veel te goed hormoon-vrij om al te denken aan wat er na het eerste kindje moet komen van anti-conceptie... spiraaltje lijkt me ook zo definitief al, of kan je dat na een jaar weer laten uithalen? en inderdaad, wat met allergische reacties... zou die ring anders werken? niks lijkt me nu de meest aanlokkelijke optie, veilig vrijen in de vruchtbare dagen, maar stel dat het dan prijs is.. zou onze kindjes liefst niet te snel na elkaar willen (zeg ik nu hé

). en inderdaad, als alle kindjes er zijn, knoopje erin

tegen dan hebben wij al genoeg afgezien!

Spiraaltje valt wel mee hoor.
Heb zelf een koperspiraaltje gehad, ik denk zo'n 2,5 jaar. Voorheen jaren gesukkeld met de pil, migraine tot het niet meer normaal was. Van dokter naar dokter gegaan, allemaal wilden ze of een andere pil, of een ring, of een staafje in mn arm ... allemaal hormonaal. De redenering was, als je nog niet bevallen bent kan je beter geen spiraaltje laten zetten.
Mijn huidige gyn, heeft me 3 maanden niets (nou ja condoom) geadviseerd en ik moest erna terug gaan. Was een wereld van verschil zonder al die hormonen. En een beetje later had ik een koperspiraaltje (gynefix).
Ik kan het alleen maar aanraden als je de hormonen beu bent.
Maar uhm ... we willen zwanger worden hé! Dus ik zwijg over anti-conceptie
Spiraaltje verwijderd: 25-03
1e ms: 03-04
28d - 26d - 25d - 28d - 28d
NOD tussen 14-16/08