Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. Net zwanger
  2. 3de maand
  3. 6de maand
  4. 9de maand
  5.     Geboren!
  6.   6 maanden
  7.      1 jaar  
  8.          2 jaar
  9.         3 jaar
1 2 3 4 5 … 9   >>

Je baby Praktische babytips

plaats bericht
tips voor reizen met een baby...

K-tientje   Supermama
27 jaar en 8 maand
Mama van :
Arwen : 1 jaar en 6 maand,
Zoey : 5 maanden,
Brusje : coming soon!

10037 berichten

06/06/2010 om 22:25 citeren
RE: tips voor reizen met een baby...

hoi, wij vertrekken binnen een paar weken op vakantie met onze kids...

Arwen is dan 16 maand en Zoeytje 3 maand.

Iemand tips waaraan we zeker moeten denken?

Ik heb al gelezen dat er tabletjes bestaan om de flesjes koud te steriliseren, water kopen we ginder wel en pap neem ik gewoon mee van hier.

Hoe hebben jullie dat gedaan op het vliegtuig? We dachten al aan filmpjes meenemen van plop en zo op de draagbare dvd speler, en zoetje haar fles geven tijdens het opstijgen/landen.

Mag je je buggy meenemen tot aan het vliegtuig? of gaat die in de bagageruimte?

... alleee ja, alle tips en tricks zijn dus welkom...! xxx

Laatste lijstje 'april 2010' op pagina 1138

Iedereen welkom op de forummeeting van 11 september in Puyenbroeck! http://www.baby.be/nl/babyclub/forum/algemeen/forum-meeting-puyenbroeck----iedereen-welkom-165915-1.html

SeKaTi   Supermama
27 jaar en 0 maand

7704 berichten

07/06/2010 om 8:11 citeren

Sean was 16 maanden toen we voor het eerst ver op vakantie zijn geweest. Dat was wel met de wagen.
Vorig jaar was hij al 2 jaar toen we met het vliegtuig op vakantie zijn geweest.
Wij hadden ook de draagbare DVD mee met heel veel DVDtjes.
Indien je niet tegen lolly's bent kan je Arwen best een lolly geven tijdens het opstijgen en landen. Of een snoep waar ze op moet bijten. Dan zal ze er niet veel last van hebben aan haar oortjes.
De buggy mag mee tot aan het vliegtuig en daar wordt die in een aparte bagageruimte gezet. Bij het uitstappen ligt de buggy dan meteen klaar voor jou.

In de hotels zijn altijd microgolfovens beschikbaar in het restaurant. Moest je een sterilisator hebben daarvoor dan kan je 's morgens of 's avonds die microgolfoven gebruiken voor de flessen te steriliseren.
..

K-tientje   Supermama
27 jaar en 8 maand
Mama van :

10037 berichten

07/06/2010 om 8:28 citeren

hey Karlien,

bedankt voor de lolly-tip, normaal gezien krijgt ze dat nog niet van me, maar vorige week is ze met mijn schoonbroer naar de winkel geweest en had ze van de verkoper een lolly gekregen en lekker dat ze dat natuurlijk vond dus mss enkel voor op het vliegtuig is het wel een goede oplossing...

Die buggy, dat was dan echt zo een plooibuggy? Wij zouden onze phil&teds meenemen, maar die zal wss in het bagageruim moeten omdat die erg groot is, Zoey doe ik dan in de draagzak, maar wat zou ik doen met Arwen? Ik kan onze zapp nog meenemen, is licht en klein, maar dan zitten we er nadien wel mee... Of zou ik ze gewoon dragen/ laten stappen?

Iedereen welkom op de forummeeting van 11 september in Puyenbroeck! http://www.baby.be/nl/babyclub/forum/algemeen/forum-meeting-puyenbroeck----iedereen-welkom-165915-1.html

zeefriekje   Gepassioneerd
22 jaar en 10 maand
Mama van :
: coming soon!

2228 berichten

07/06/2010 om 8:39 citeren

de grote van buggy's kan geen kwaad
ik heb just gevlogen dus ik heb ze allemaal zien liggen van groot naar klein
dus het kan geen kwaad dat je een grote buggy bij hebt.
en normaal mode een flesje melk mee pakken op het vliegtuig (best is vragen aan de reisagent) en dan kun je opt vliegtuig vragen voor het op te warmen.
Ik heb da allemaal gezien opt vliegtuig.
Mei 2008 gestopt met de pil.

Hop ik zit in de TGV!!
* 1e halte 5 Juli begin fertiliteit!=PCO vastgesteld
* 2de halte 6 augustus 2de afspraak bij fertiliteit!
* 3de halte 19 augustus kijkoperatie! Alles inorde
* 4de halte 2 september follikels meting!= Ei al weg!
* 5de halte ...

* Bij ms dag 3-4-5-6 clomid dag 10 echo + bloed
* Voldoende rijpe follikels ->wordt gestopt met het Pregnyl.
* 36 uur na pregnyl worden de eikes weggezogen.
* een of meer eikes worden buiten bevrucht

SeKaTi   Supermama
27 jaar en 0 maand

7704 berichten

07/06/2010 om 8:40 citeren

Wij hadden zo een plooibuggy mee.
Misschien even contact opnemen met het reisbureau en navragen of jullie buggy mee mag tot aan het vliegtuig.
En anders zou ik Arwen even dragen/stappen als het echt niet anders kan. Wij hebben Sean bewust in de buggy gezet omdat die zonder dat we het beseffen ineens kan verdwijnen. Die is zo snel en kijkt gewoon niet om.

Wij hadden in het terug komen dus geen lolly's mee maar de mevrouw naast ons had gelukkig een hele zak en gaf direct eentje aan Sean en Tiffany.
Ze hebben geen 1 van alle 2 last gehad aan hun oortjes.
..

SeKaTi   Supermama
27 jaar en 0 maand

7704 berichten

07/06/2010 om 8:43 citeren

Opgelet! Klaar gemaakte flesjes zal je zeker niet mogen mee nemen. Poeder apart en water vragen op het vliegtuig of een fles kopen na het inchecken. Alle vloeibare zaken die je tijdens het inchecken mee hebt moet je afgeven. Zelfs over een flesje neusdruppels doen ze moeilijk. En een spuitbus deo is ook verboden. Ik heb alles moeten afgeven de laatste keer toen ik van Zweden terug kwam.
..

K-tientje   Supermama
27 jaar en 8 maand
Mama van :

10037 berichten

07/06/2010 om 8:47 citeren

ik maak mijn flesjes altijd op't moment zelf klaar... Weet iemand of ze water kunnen opwarmen in het vliegtuig zelf? Anders moet ik dat voor het opstijgen snel warm maken en in men isoleertasje steken...

NoortjeVinz   Gepassioneerd
30 jaar en 4 maand
Mama van :
noortje : 3 jaar en 2 maand,
vinz : 2 jaar en 3 maand,

2393 berichten

07/06/2010 om 8:52 citeren

wanneer vertrek je en waar ergens in Turkije?

NoortjeVinz   Gepassioneerd
30 jaar en 4 maand
Mama van :
noortje : 3 jaar en 2 maand,
vinz : 2 jaar en 3 maand,

2393 berichten

07/06/2010 om 8:54 citeren

buggy mag je meenemen tot voor het instappen in de vlieger. en bij het landen/uitstappen gaat den buggy klaarstaan.

wij gaan voor vinz draagbare dvd meenemen met Kaatje en Kamiel.
hem laten drinken bij het opstijgen.

gaat minder druk voelen door de buisjes. dus Arwen mss ook eh dan. (dokter zei ons dat)

K-tientje   Supermama
27 jaar en 8 maand
Mama van :

10037 berichten

07/06/2010 om 8:59 citeren

NoortjeVinz schreef :buggy mag je meenemen tot voor het instappen in de vlieger. en bij het landen/uitstappen gaat den buggy klaarstaan.

wij gaan voor vinz draagbare dvd meenemen met Kaatje en Kamiel.
hem laten drinken bij het opstijgen.

gaat minder druk voelen door de buisjes. dus Arwen mss ook eh dan. (dokter zei ons dat)

ah, dat zou goed kunnen... ik moet trouwens vandaag een controle-afspraak maken, zal het dan daar ook nog eens vragen...

ivm buggy, tis echt een kinderwagen van ons he, en als ik google kom ik verschillende versies tegen, ik zal wel zien, ALS hij toch het ruim in moet dan laat ik hem wel sealen, zodat hij goed beschermd is...

plaats bericht

1 2 3 4 5 … 9   >>