20/10/2010 om 15:47
citeren
RE: Uitgerekend in januari 2011!
Jolieke schreef :Youngmom, ik geef les aan 14 tot 16-jarigen. Ik geef Engels, dus zitten dat lukt niet vaak (gezien ze anders te veel schrijffouten maken)
Genja, wat fijn dat de naam gekozen is! Hier is hij denk ik ook eindelijk beslist. We twijfelden nog tussen 2 namen en uiteindelijk is het ook de mijne geworden (maar we zullen ook nog wat moeten oefenen op de 'juiste' uitspraak, net zoals bij u)
Tania, een keer in pyjama rondlopen voor meer dan een halve dag kan geen kwaad

hier ist ook 'mijne' naam geworden! jaja vrouwen aan de macht!!
Jolieke schreef :Youngmom, ik geef les aan 14 tot 16-jarigen. Ik geef Engels, dus zitten dat lukt niet vaak (gezien ze anders te veel schrijffouten maken)Genja, wat fijn dat de naam gekozen is! Hier is hij denk ik ook eindelijk beslist. We twijfelden nog tussen 2 namen en uiteindelijk is het ook de mijne geworden (maar we zullen ook nog wat moeten oefenen op de 'juiste' uitspraak, net zoals bij u)
Tania, een keer in pyjama rondlopen voor meer dan een halve dag kan geen kwaad

hier ist ook 'mijne' naam geworden! jaja vrouwen aan de macht!!
15/01/11: Jonathan is geboren 3,280 kg - 51,5cm 18/01: 9,440kg - 72,4cm

6/07/09: Adriaan is geboren 2,850 kg - 50,5cm 18/01: 12,5 kg - 93 cm

6/07/09: Adriaan is geboren 2,850 kg - 50,5cm 18/01: 12,5 kg - 93 cm

oOAnjaOo
Supermama
Ik heb nochtans vertrouwen in die vriend van ons die beloofd heeft een ontwerp te maken. Ik blijf maar inspiratie en ideetjes zoeken om door te sturen naar hem, zodat hij een duidelijk beeld krijgt van wat ik mooi vind (mijn ventje geeft mij hierin volledig carte blanche
. Heb wel een leuk geschenkje (een zeeplolly, zie thesoapstory.be --> da's in Gent trouwens) gevonden om aan de kids te geven i.p.v. een zakje, maar ik twijfel nog omdat het misschien wat te duur is...