09/02/2010 om 9:05
citeren
RE: uitgerekend voor augustus 2010
Bij mij gaat het ook altijd heel snel zenne glinsterke. Ma ben al blij dat hij een echo doe. Soms doen ze da echt alleen op 12weken 20weken en dan nog is ergens. Ik ga er al drie gehad hebben tegen dak 13weken ben dus ale kvind het wel ok.
Volgende keer zal hij zowiso meer tijd moeten nemen want dan ist nekplooimeting.
Groetjes Inike
Bij mij gaat het ook altijd heel snel zenne glinsterke. Ma ben al blij dat hij een echo doe. Soms doen ze da echt alleen op 12weken 20weken en dan nog is ergens. Ik ga er al drie gehad hebben tegen dak 13weken ben dus ale kvind het wel ok.
Volgende keer zal hij zowiso meer tijd moeten nemen want dan ist nekplooimeting.
Groetjes Inike

Inike
Enthousiast
Glinsterke schreef :

Alles is in orde, das ook al supergoed he! Hihi, bij Tibe kon ventje ook niet mee voor de geslachtsbepaling, en ik heb toen ook gevraagd om dat op een papiereke te schrijven en voor de zekerheid dicht te plakken ( ge wist nooit he, dat dat papiereke uit mijne broekzak valt, zo helemaal open op tafel)
Het waren lange uren wachten tot hij thuis was! En ik had dan nog een fameus vermoeden, want had tussen de beentjes kunnen piepen 

Amai dat zal nogal een overrompeling geweest zijn! Wel heel leuk waarschijnlijk!