30/07/2010 om 10:41
citeren
RE: uitgerekend voor oktober 2010!!!
fairuza617 schreef :
WE7 schreef :Net terug van babydump en het is een bruine mutsy transporter geworden! Woehoew, weer iets dat van het nog-te-doen-lijstje kan geschrapt worden
. Ze zouden het komen leveren over 10-12 weken, en wij: "oei, das wel heel nipt". Ze hebben dan es een telefoontje gedaan, en nu zouden ze toch over een 5-tal weken kunnen komen. Hebben wel de maxi-cosi al mee naar huis genomen, da's dan toch al dat moest de buggy er toch niet op tijd geraken. 
jej dan hebben we dezelfde! de mutsy transporter
! maar wij hebben de zwarte gekozen
... Handig in elkaar te plooien enzo eh
we hebben een goeie keuze gemaakt denk ik! Bij ons leveren ze 20augustus.... 
Jaja, ik ben best wel blij met onze koop
! En idd héél gemakkelijk in elkaar te plooien. Hadden in dreambaby wat buggy's uitgeprobeerd, maar da ging toch bijlange nie zo goed als die transporter.
Mijn vriendje is een beetje in een 'bruine periode'. Vroeger moest alles blauw zijn, nu bruin... Behalve de zwarte vond ik de andere kleuren wat teveel blinken, en zwart vind ik maar zwart. Dus ben ik maar akkoord gegaan met de bruine
De maxi cosi wou hij dan ook al weer in 't bruin, maar daar heb ik toch gezegd dat 't eens wat anders mag zijn. Het is emerald green geworden.
Nog in slaap kunnen vallen vannacht???
Maak een ticker
28 weken en 3 dagen

32 weken
fairuza617 schreef :
WE7 schreef :Net terug van babydump en het is een bruine mutsy transporter geworden! Woehoew, weer iets dat van het nog-te-doen-lijstje kan geschrapt worden
. Ze zouden het komen leveren over 10-12 weken, en wij: "oei, das wel heel nipt". Ze hebben dan es een telefoontje gedaan, en nu zouden ze toch over een 5-tal weken kunnen komen. Hebben wel de maxi-cosi al mee naar huis genomen, da's dan toch al dat moest de buggy er toch niet op tijd geraken. 
jej dan hebben we dezelfde! de mutsy transporter
! maar wij hebben de zwarte gekozen
... Handig in elkaar te plooien enzo eh
we hebben een goeie keuze gemaakt denk ik! Bij ons leveren ze 20augustus.... 
Jaja, ik ben best wel blij met onze koop
! En idd héél gemakkelijk in elkaar te plooien. Hadden in dreambaby wat buggy's uitgeprobeerd, maar da ging toch bijlange nie zo goed als die transporter.Mijn vriendje is een beetje in een 'bruine periode'. Vroeger moest alles blauw zijn, nu bruin... Behalve de zwarte vond ik de andere kleuren wat teveel blinken, en zwart vind ik maar zwart. Dus ben ik maar akkoord gegaan met de bruine
De maxi cosi wou hij dan ook al weer in 't bruin, maar daar heb ik toch gezegd dat 't eens wat anders mag zijn. Het is emerald green geworden.
Nog in slaap kunnen vallen vannacht???

28 weken en 3 dagen

32 weken

WE7
Nieuw
. Nu heb ik al heel wat van mijn mama gekregen enzo en zal ik de eerste week zeker niet zonder kleertjes vallen..

../10/24/2010.png)