Muisj
Enthousiast
22 jaar en 0 maand
Mama van :
Itala : 11 maanden,
Beestje : coming soon!
1494 berichten
Mama van :
Itala : 11 maanden,
Beestje : coming soon!
1494 berichten
09/02/2010 om 8:53
citeren
RE: Wie is er ook zwanger voor April 2010 ??
Oja, en heb gisteren ook mun kado gekregen voor mijn verjaardag volgende week. Het was een enveloppe en er stond op voor mijn lieve mama, vrouwtje
En het is dus een weekendje Parijs dak kado gekregen heb
Dus vrijdag na ventje's werk gaan we door tot zondagavond. Hotel voor 2 nachten
en derest zien we daar. Itala blijft wel thuis, ze zou wel meekunnen, ma denk dat ze liever thuis in eigen bedje slaapt. Mun ma zal dan voor haar komen zorgen. Kzie het echt helemaal zitten, ben daar ngo nooit geweest, vond het echt enorm lief van mijn ventje. Andere jaren heeft hij nooit de tijd gehad om iets te halen/regelen en nu inneens, de traantjes kwamen direct op
Khad Itala tussen mijn benen gezet op de poef om enveloppe open te doen, en toen ze zag dat ik weende pakte ze mij vast
ooo een moederhart is week hé
Na haar fles begon Itala dan ook te trunten, ze was nog maar uurtje op en was alweer moe. Kdacht kzal haar nog in bad steken. Ze vond dat heel leuk en spelen, ma ze liet veel scheetjes. Inneens stond ze op een rare manier recht aan bad, enja, ze had dus diaree, uja, ze was verlost hé. Ma ben dan nog achter mun ma mogen rijden en naar apotheek van wacht gaan (uit voorzorg wil ik toch iets liggen hebben) en tegen dat we thuis waren was het al bijna 12u. Dus vandaag ben ik nog moe, want moet om 6u op. Nuja, Itala heeft direct geslapen na haar bad en sliep daarnet nog steeds. Das nu de eerste keer dat ze dat heeft diaree, ma dat doet toch al minder pijn dan overgeven hé. Oh die plagen hé zeg, bij de om is er altijd wel enen die iets heeft en ze krijgt nooit nix, of komt toch nooit volledig door, en nu... Maja, vorig week was er een kindje die ziek was en diaree had....

Nog te doen voor geboorte:
*Geboortekaartjes maken
*Enveloppes klaardoen
*Doopsuikers maken --> afgewerkt, nog enkel presentatiemogelijkheden bekijken
*Valiesjes maken (ik,ventje,beebje,Itala)
*Kamertje op orde brengen (zo goed als gedaan)
*Drank halen voor in ziekenhuis
*Geboortelijst leggen: zou moeten in orde zijn
Oja, en heb gisteren ook mun kado gekregen voor mijn verjaardag volgende week. Het was een enveloppe en er stond op voor mijn lieve mama, vrouwtje
En het is dus een weekendje Parijs dak kado gekregen heb
Dus vrijdag na ventje's werk gaan we door tot zondagavond. Hotel voor 2 nachten
en derest zien we daar. Itala blijft wel thuis, ze zou wel meekunnen, ma denk dat ze liever thuis in eigen bedje slaapt. Mun ma zal dan voor haar komen zorgen. Kzie het echt helemaal zitten, ben daar ngo nooit geweest, vond het echt enorm lief van mijn ventje. Andere jaren heeft hij nooit de tijd gehad om iets te halen/regelen en nu inneens, de traantjes kwamen direct op
Khad Itala tussen mijn benen gezet op de poef om enveloppe open te doen, en toen ze zag dat ik weende pakte ze mij vast
ooo een moederhart is week hé
Na haar fles begon Itala dan ook te trunten, ze was nog maar uurtje op en was alweer moe. Kdacht kzal haar nog in bad steken. Ze vond dat heel leuk en spelen, ma ze liet veel scheetjes. Inneens stond ze op een rare manier recht aan bad, enja, ze had dus diaree, uja, ze was verlost hé. Ma ben dan nog achter mun ma mogen rijden en naar apotheek van wacht gaan (uit voorzorg wil ik toch iets liggen hebben) en tegen dat we thuis waren was het al bijna 12u. Dus vandaag ben ik nog moe, want moet om 6u op. Nuja, Itala heeft direct geslapen na haar bad en sliep daarnet nog steeds. Das nu de eerste keer dat ze dat heeft diaree, ma dat doet toch al minder pijn dan overgeven hé. Oh die plagen hé zeg, bij de om is er altijd wel enen die iets heeft en ze krijgt nooit nix, of komt toch nooit volledig door, en nu... Maja, vorig week was er een kindje die ziek was en diaree had....

Nog te doen voor geboorte:
*Geboortekaartjes maken
*Enveloppes klaardoen
*Doopsuikers maken --> afgewerkt, nog enkel presentatiemogelijkheden bekijken
*Valiesjes maken (ik,ventje,beebje,Itala)
*Kamertje op orde brengen (zo goed als gedaan)
*Drank halen voor in ziekenhuis
*Geboortelijst leggen: zou moeten in orde zijn

Hem oppakken begint serieus te wegen de laatste dagen, elke keer als ik dat doe, krijg ik harde buiken. Maar hij moet toch nog gepakt worden hè, het is nog zo'n klein drummelke, wordt donderdag pas één jaar! 

mamasannev schreef :
Da zal het meeste stof geven!
maja weer heel eventjes aanpassen... ben zo nieuwsgierig als dat gaat lukken.. ben ook al weer een tijdje uit de pampers en al... dus feitelijk is alles terug nieuw... maar met mijn Anoukje zal ik wel een super hulpje hebben...