Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. Net zwanger
  2. 3de maand
  3. 6de maand
  4. 9de maand
  5.     Geboren!
  6.   6 maanden
  7.      1 jaar  
  8.          2 jaar
  9.         3 jaar
<<   1 2 3 4 5 6 7   >>

Je baby Praktische babytips

plaats bericht
Heb jij een praktische tip?

Gast  

25/08/2006 om 12:10 citeren
RE: Heb jij een praktische tip?

Ik geef flesvoeding. Ik weet precies hoeveel voeding mijn kind krijgt.

nesje  

05/10/2006 om 19:52 citeren

ikheb een maand en half borstvoeding gegeven, helaas wou ons zoontje om de 2 uur eten en was het niet vol te houden, zelfs nu is hij een grote eter, 5 a6 flessen van 180water met 6 schepjes, en hij is 10weken...moeten nu rijstvlokken bijgeven omdat hij steeds honger heeft en al eet voor een baby van 16 weken...
Vond borstvoeding speciaal en wel fijn die band te hebben, jammer dat ik het niet kon volhouden lichamelijk, maar flesjes is nu ook makkelijk ik weet precies hoeveel hij eet!
Groetjes,

Nesje   Nieuw
27 jaar en 7 maand
Mama van :
RUBEN : 4 jaar en 1 maand,

132 berichten

10/10/2006 om 2:49 citeren

nu even nog eens was vergeten in te loggen

ikheb een maand en half borstvoeding gegeven, helaas wou ons zoontje om de 2 uur eten en was het niet vol te houden, zelfs nu is hij een grote eter, 5 a6 flessen van 180water met 6 schepjes, en hij is 10weken...moeten nu rijstvlokken bijgeven omdat hij steeds honger heeft en al eet voor een baby van 16 weken...
Vond borstvoeding speciaal en wel fijn die band te hebben, jammer dat ik het niet kon volhouden lichamelijk, maar flesjes is nu ook makkelijk ik weet precies hoeveel hij eet!
Groetjes,
Nesje

sophie   Nieuw

16/10/2006 om 11:13 citeren

Heeft iemand tips om de krampjes te verzachten?
Mijn meisje is nu bijna 5 weken en ik heb de indruk dat het steeds erger wordt...
In bad gaan helpt niet...

liefs sophie

Gast   Nieuw

17/10/2006 om 21:42 citeren

Dag Sophie,

Van Kind en gezin heb ik een videofilm gekregen met allerhande nuttige tips en weetjes.
Wat krampjes betreft, kan je je kindje met haar buik tegen jouw knieën houden. Ik kan het moeilijk uitleggen en het is een beetje een raar zicht, maar blijkbaar helpt het.
Je kan ook over haar buikje wrijven, maar altijd in de richting van de klok (zegt mijn moeder toch).

Angéle   Nieuw
24 jaar en 5 maand
Mama van :
BROOS : 3 jaar en 11 maand,

9 berichten

30/10/2006 om 12:58 citeren

hey,
je vraagt naar borst of flesvoeding, ikzelf heb eerst borstvoeding gegeven, beetje pijnlijk in het begin, maar ik vind zelf dat je dan een veel sterkere band krijgt met je kindje, het kost ook geen geld, want ik heb moeten stoppen met bv geven omdat ik een ontstoken borst had, dan nog eens kloven die begonnen te bloeden, dus kon ook niet meer afkolven, ben dus begonnen met flesvoeding, maar ik zeg je, zolang je borstvoeding kunt geven, zeker doen dan, is zoveel gemakkelijker!!
veel succes
xxx

Nesje   Nieuw
27 jaar en 7 maand
Mama van :
RUBEN : 4 jaar en 1 maand,

132 berichten

30/10/2006 om 17:46 citeren

Krampjes, Venkelolie, venkelthee, en eens kijken of de papfles niet te hard word aangespannen, want zo krijgen ze veeel lucht binnen.Een eens een andere papfles proberen, wij hebben een zoontje enhebben veeel last gehad met krampjes, en door andere flessen en spenen te nemen heeft hij nu amper last.

veel succes
Nesje

Gast   Nieuw

01/11/2006 om 12:10 citeren

Hey ik heb ook jullie advies nodig.

Hoe moet de maxi cosy nu eigenlijk in de auto, ik weet dat je hem tegen de richting in moet zetten en de airbag moet uitschakelen maar wat ik nu niet weet is of de handgreep gewoon naar boven moet blijven of dat je die naar achter moet klikken, de ene zegt naar achter klikken de andere zegt het handvat gewoon naar boven laten, hoe doen jullie dat?

Lies   Nieuw

01/11/2006 om 13:14 citeren

Hallo,

Ons zoontje is ondertussen 7 mnd en 1/2 en zit niet meer in zijn maxi cosi maar toen ik hem zo vervoerde was het handvat steeds bovenaan, tegen de rijrichting, gordel rond de maxi cosi...

Groetjes

Vanessa   Nieuw
27 jaar en 0 maand
Mama van :
Keano : 4 jaar en 1 maand,
Mylan : 6 jaar en 1 maand,
Febe : 10 maanden,

174 berichten

01/11/2006 om 14:53 citeren

Gast schreef :Hey ik heb ook jullie advies nodig.

Hoe moet de maxi cosy nu eigenlijk in de auto, ik weet dat je hem tegen de richting in moet zetten en de airbag moet uitschakelen maar wat ik nu niet weet is of de handgreep gewoon naar boven moet blijven of dat je die naar achter moet klikken, de ene zegt naar achter klikken de andere zegt het handvat gewoon naar boven laten, hoe doen jullie dat?

Denk dat het er niet zo toe doet hoe de handgreep staat tijdens het vervoer, zolang de maxi-cosi maar vastgeklikt zit in de wagen.
Wij hebben nu enkele weken speeltjes aan de handgreep hangen en nu zet ik de handgreep één stand meer naar de autozetel toe zodat hij zijn vertrouwde speeltjes kan bekijken.
Toen zijn speeltjes er nog niet aan hingen deed ik de handgreep gewoon naar boven.

plaats bericht

<<   1 2 3 4 5 6 7   >>