Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. Net zwanger
  2. 3de maand
  3. 6de maand
  4. 9de maand
  5.     Geboren!
  6.   6 maanden
  7.      1 jaar  
  8.          2 jaar
  9.         3 jaar
<<   1 2 3 4

Je baby Praktische babytips

plaats bericht
Wat mag jou kindje zien op tv?

--Chantal--   Supermama
37 jaar en 9 maand
Mama van :
Milan : 3 jaar en 7 maand,
Nika : 11 maanden,

8344 berichten

31/03/2008 om 22:36 citeren
RE: Wat mag jou kindje zien op tv?

ken ik niet 'baby-einstein', op welke zender komt dat?

porto   Nieuw
39 jaar en 7 maand
Mama van :
Jayden : 1 jaar en 10 maand,
Jerina : 4 jaar en 5 maand,

12 berichten

31/03/2008 om 22:38 citeren

Ons Jerina kijkt liefst naar Teletubbies, Nijntje, Toet de Bus en muziekprogramma's. Eigenlijk kijkt ze niet echt naar de muziekprogramma's, maar staat ze er op mee te dansen en te zingen. Mama moet natuurlijk ook meedoen.

Als ze iets niets begrijpt, vraagt ze om uitleg, wat ik toch wel positief is. Voor de rest kijkt ze eigenlijk weinig tv, omdat ik dat ook probeer te beperken. Helaas, met het slechte weer van de laatste tijd, heeft ze wel een beetje meer mogen kijken, maar zo gauw het droog weer buiten is, wordt er buiten gespeeld, gaan we wandelen, enfin: veel buitenactiviteiten. Ik ben van mening dat dat nog altijd het gezondste is. Ik profiteer er dan ook van dat we op de "boerenbuiten" wonen en dat er veel te beleven valt als we gaan wandelen.

Trouwens, vanaf het moment dat het zonnetje schijnt, kan ik haar toch niet binnen houden, ze moet en zal buiten zijn!

MamaXenia   Gepassioneerd
26 jaar en 11 maand
Mama van :
Xenia : 3 jaar en 2 maand,
Julie : 5 maanden,

3921 berichten

01/04/2008 om 7:17 citeren

Baby einstein is op dvd...

Kleine einsteins (voor iets grotere al, maar Xenia is er zot van!) kan je op Ketnet bekijken elke morgen rond kwart na zeven en 's avonds rond een uur of vier (laatste ben ik niet zeker van!)

Heel educatief en in combinatie met klassieke muziek. (En nee, niet op een saaie manier, op een hele leuke manier!)

Mijn webwinkeltje met vele nieuwe meisjesspulletjes en nu ook jongenskledij: http://shop.kapaza.be/mariskaswinkeltje/

Steetje   Gepassioneerd

01/04/2008 om 7:23 citeren

Kyara kijkt in het weekend graag naar 'sta op met plop' of zo en anders zou ze nog eens kijken naar Nick Jr
Tis dankzij Dora dat ze al enkele maanden tot 10 telt in het engels, en al engelse woorden gebruikt

Mama_van_Noa   Gepassioneerd
27 jaar en 10 maand
Mama van :
Noa : 3 jaar en 11 maand,
Hanne : 2 jaar en 3 maand,

2629 berichten

01/04/2008 om 9:23 citeren

Aurelie&Louka schreef :wel Debbie, onze dochters vertonen op tv-gebied dezelfde gewoonten... Precies of ik lees over Louka...

Hihi... blijkbaar is 'sara' nog een populair programma voor die kleintjes!

Valerie-Indra   Enthousiast
29 jaar en 3 maand
Mama van :
INDRA : 3 jaar en 11 maand,
Licia : 1 jaar en 10 maand,

1595 berichten

01/04/2008 om 10:29 citeren

inderdaad als het begindeuntje van sara begint is indra ook daar

vincentjes-mama-   Nieuw
29 jaar en 10 maand

456 berichten

03/05/2008 om 7:24 citeren

hier mag tik tak, de wielen van de bus elias bumba...zet hem na zen fles even voor tv tot hij tbeu is max 1U op dag. want als ik hem direct laat spelen, kan ik zen prak volledig uitkuisen, hij is te geweldig om te spelen en dan geeft hij soms wa melk terug.

lies1985   Nieuw
25 jaar en 4 maand
Mama van :
bruce : 1 jaar en 3 maand,

18 berichten

24/07/2010 om 8:25 citeren

onze zoon is verzot van kabouter plop danst hij altijd gretig mee kei grappig , de teletubbies , dorra , wolkje ... eigenlijk het hele vtm kzoom programma vind hij leuk ! maar bij mooi weer komt bij mij de tv niet op en gaan we lekker buiten spelen
plaats bericht

<<   1 2 3 4