Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. Net zwanger
  2. 3de maand
  3. 6de maand
  4. 9de maand
  5.     Geboren!
  6.   6 maanden
  7.      1 jaar  
  8.          2 jaar
  9.         3 jaar
1 2   >>

Als zwanger worden moeilijk is... Problemen om snel zwanger te worden

plaats bericht
Blaasontstekingen

Gast  

07/03/2007 om 13:30 citeren
RE: Blaasontstekingen

Hallo,

Ik heb vaak last van blaasontstekingen, zijn er nog vrouwen die er veel last van hebben?
En ik kan u verzekeren dat doet verschrikkelijk veel pijn, heb er nu wel goei pillekes voor, maar eer dat die beginnen werken.
Heeft dat mss gevolgen op het zwanger worden????

Groetjes

Isje   Nieuw
32 jaar en 4 maand
Mama van :
Ruben : 3 jaar en 5 maand,

1 berichten

07/03/2007 om 14:13 citeren

Ik ben ook zeer gevoelig aan blaasontstekingen en inderdaad, die doen ferm pijn, naast het oncomfortabel rondlopen.

Ik ben wel gewoon zwanger geworden (4e cyclus na stoppen met pil)

Tijdens de zwangerschap blijf je wel gevoelig hieraan en moet je het echt in de gaten houden. Veel, heel veel drinken is de boodschap. Ik lette hierop, maar heb toch een ontsteking gehad aan 32w. Bepaalde anticiotica kan je wel krijgen tijdens de zwangerschap van je dokter of gyn als het nodig blijkt te zijn.

Ik ben nu bijna 36w.

Iliasje   Nieuw
28 jaar en 3 maand
Mama van :
ILIAS : 4 jaar en 2 maand,

300 berichten

07/03/2007 om 14:27 citeren

Hallo,

Ik ben ook al altijd heel gevoelig geweest aan blaasontstekingen, maar ben er tijdens mijn zwangerschap gelukkig van gespaard gebleven.

Mijn gyne zei dat ik extra veel water moest drinken en na het vrijen zeker ook altijd plassen (de klassieke middeltjes he)

Hopelijk blijf je er ook van bespaard!

Groetjes,

Leen

Gast   Nieuw

07/03/2007 om 17:37 citeren

Bedankt om te reageren.
Maar na het vrije plassen is niet goed als je zwanger wil worden he'
Appelsiensap drinken is ook goed heeft mijn dokter altijd gezegt, dat heeft te prikkel aan je blaas. En dat doe ik wel regelmatig en idd dat helpt wel bij mij.

Groetjes,

cinke13   Nieuw
36 jaar en 2 maand
Mama van :
kiani : 6 jaar en 8 maand,

2 berichten

19/03/2007 om 21:16 citeren

Hallo

zelf heb ik er ook heel lange tijd last van gehad maar deze zijn nu al een tijdje van de baan . Een heel goed middeltje is veenbessensap of pilletjes op basis ervan en kan absoluut geen kwaad om te nemen ! groetjes

Dolores   Nieuw
29 jaar en 5 maand

84 berichten

19/03/2007 om 21:24 citeren

Hey!!
Ook ik bleef vroeger niet gespaard van blaasontstekingen en dit meestal op de momenten dat het niet oke was he!! Ik dus iedere keer naar de dokter, maar ik vreesde dat de goede pillekes, een soort antibiotica niet meer zouden helpen als je ze veel moet nemen. Ben op zoek geweest naar iets anders en met succes!! In het kruidvat vind je pillekes op basis van veenbessen en tis echt top!! Telkens als ik maar iets voelde, nam ik er daar enkele van en dat hielp mij enorm. Vreesde dat ik er tijdens mijn zwangerschap nog meer last van ging hebben omdat dit toch wat eigen is aan zwanger zijn, maar ik het er niet een keer last van gehad en nu ook nog niet...
Idd, het is belangrijk om veel te drinken en veel te plassen, gaan plassen na het vrijen en ook opletten met koude voeten he, of op koude grond zitten!!

Gast   Nieuw

20/03/2007 om 16:36 citeren

Hoi,

Die pillekes van het kruitvat heb ik hier ook liggen, die zijn idd goed. Nu heb ik er weer even geen alst van maar kan snel keren bij mij.
Fijn om het met jullie te delen en tips enz... te vragen.

Groetjes

An   Enthousiast
28 jaar en 2 maand
Mama van :
Staf* : 2 jaar en 9 maand,
Katrijn : 1 jaar en 7 maand,

1148 berichten

20/03/2007 om 16:42 citeren

Dag dames,

Heb momenteel ook een blaasontsteking!!!
Ik was echt bloed aan plassen en was toch een beetje in paniek. Ik heb het nog nooit gehad. We zijn de 2de maand aan het proberen en denk echt dat ik het heb gekregen van niet naar de toilet te gaan na het vrijen. Het verbaast me wel dat er zoveel last van hebben. Echt een ambetant kwaaltje!!!

Groetjes
url=http://www.glitterfy.com/]
[/url]

Gast   Enthousiast

21/03/2007 om 10:12 citeren

Das echt pijnlijk he'.
Maja als je aan het proberen bent is het niet verstandig om na het vrije te plassen he'.
Wij plassen ook niet na het vrijen, is natuurlijk wel niet goed, maar we doen alles om zwanger te worden he'

Gast   Enthousiast

29/03/2007 om 13:43 citeren

Ik neem plantaardige druppeltjes, maar kan dat een invloed hebben op het zwanger worden? Durf ni meer te veel innemen, want alles gaat nu eindelijk eens goed. ben nog niet zwanger he', maar het gaat wel de goede kant uit.

plaats bericht

1 2   >>