Plaats jezelf op de tijdslijn
  1. Net zwanger
  2. 3de maand
  3. 6de maand
  4. 9de maand
  5.     Geboren!
  6.   6 maanden
  7.      1 jaar  
  8.          2 jaar
  9.         3 jaar
1 2   >>

Babyproducten Trendy babyspullen

plaats bericht
Teosec wasbare Luiers

2055cc   Nieuw
29 jaar en 9 maand
Mama van :
Eva-Angelina : 2 jaar en 6 maand,
: 11 maanden,

4 berichten

01/12/2007 om 10:49 citeren
RE: Teosec wasbare Luiers

Hallo
Ik ben nu 6 maanden zwanger van ons eerst kindje (5 maart 08). Ik ben aan het nadenken over wasbare luiers te gebruiken (eventueel alleen thuis en 's nachts).

Heeft er iemand ervaring met de Teosec luiers?
Ze zien er niet alleen geweldig cool uit, ze lijken me ook proatisch en vergen niet teveel extra werk (als je de website mag geloven).

http://www.teosec.be

Kaat-en-Sofie   Enthousiast
26 jaar en 7 maand
Mama van :
Kaat : 3 jaar en 9 maand,
Ruben : 2 jaar en 3 maand,

1522 berichten

01/12/2007 om 10:56 citeren

Hallo,
ik heb er geen ervaring mee, maar ze zien er inderdaad super uit! En comfortabel, lekker zacht!
Ik vraag me gewoon af, voor die te wassen... Als het gewone plasluiers zijn, gaat dit nog, maar als er wat meer in ligt dan pipi... En hoeveel moet je er dan zo in huis halen?

2055cc   Nieuw
29 jaar en 9 maand
Mama van :

4 berichten

01/12/2007 om 11:18 citeren

uitleg op de website:

Elke luier krijgt een inlegger (eventueel een dubbele voor 's nachts) Deze is apart te kopen en kan je in de luier leggen met drukknopen. (zie groene inleg op de foto)
De inlegger is van het materiaal suédine. (ik weet hier wel de nederlandse vertaling niet van, website is volledig franstalig)
Dit materiaal is zeer zacht en trekt vocht naar de binnenkant van de inlegger, zo blijven billetjes droog. Voor de grotere boodschap: het materiaal plakt niet aan de kaka, dus boven de wc houden en klaar.

Tot zover de uitleg op de website http://www.teosec.be