Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

behandeling IVF

7 berichten • oprichter : Mathske

Mathske

Mathske

Hallo, weet iemand wat een eerste kennismakingsgesprek met een IVF kliniek inhoud? Klopt het dat dit een lange vragenlijst is? en welke vragen worden gesteld? kan iemand me ook voorspellen hoe lang het ongeveer duurt eer men overgaat met de behandeling tussen het eerste gesprek? tnx, Mathske
nessie24

nessie24

@ mathske dat gesprek valt heel goed mee ze is niet echt een vragenlijst een psychologe gaat met jullie praten over je dagelijks leven , waarom je voor ivf gaat , hoeveel kinderen er in je omgeving zijn , en welke invloed dat heeft op u , vragen over je werk en inkomen , en gewoon een paar vragen waarmee ze een idee van je karakter krijgen , daarna wordt je meestal doorverwezen naar een verpleegster , die dan heel den uitleg doet over wat er gaat gebeuren , over de medicijnen , de spijten , hoe alles in je lichaam ineen zit en zo van die dingen , dus je moet je er niet te druk in maken dat valt allemaal heel goed mee ik wens je in ieder geval veel succes ,dat gesprek komt zeker in orde hoor groetjes
kitty80
Actief

kitty80

(33 jaar, • 432 berichten)

Dat gesprek hangt heel erg af van ziekenhuis tot ziekenhuis. Bij ons duurde het slechts een kwartiertje en ging het enkel over de resultaten van de testen die ik bij mijn gynaecoloog al had laten doen en welke testen ik nog in het ziekenhuis moest laten doen. Dus helemaal niks over wat Nessie24 schrijft.
StéphanieB54127
Actief

StéphanieB54127

(28 jaar, VENNANS • 267 berichten)

bij ons heeft dat gesprek zeker een uur geduurd. de meeste vragen waren over ons werk en waarom we voor ivf gaan en of we er wel zeker van waren of we dit wilden doen. Na dat eerste gesprek heeft het bij ons nog een jaar geduurd voor we aan icsi (ivf) konden beginnen. Er werden eerst nog allerlei test gedaan met het sperma en bloed. Voor ze wisten wat voor medicatie ze moesten voorschrijven en wat ze zouden doen (ivf-icsi). De eerste keer duurde heel lang maar voor ze starten. Maar voor volgende pogingen moet je ongeveer een maand of drie wachten. Hopelijk is dit niet nodig. Succes ermee
nessie24

nessie24

ja natuurlijk hangt da af van ziekenhuis tot zieknhuis maar zgelijk bij mij is het bij veel mensen gegaan @mathske welk zieknhuis moet je eigenlijk gaan ??
StéphanieB54127
Actief

StéphanieB54127

Hallo,weet iemand wat een eerste kennismakingsgesprek met een IVF kliniek inhoud? Klopt het dat dit een lange vragenlijst is? en welke vragen worden gesteld?kan iemand me ook voorspellen hoe lang het ongeveer duurt eer men overgaat met de behandeling tussen het eerste gesprek?tnx,Mathske
StéphanieB54127
Actief

StéphanieB54127

Hallo,weet iemand wat een eerste kennismakingsgesprek met een IVF kliniek inhoud? Klopt het dat dit een lange vragenlijst is? en welke vragen worden gesteld?kan iemand me ook voorspellen hoe lang het ongeveer duurt eer men overgaat met de behandeling tussen het eerste gesprek?tnx,Mathske
jkkjk

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Hoe bewaren jullie kinderfoto's?

Ontdek de foto's van de Baby leden