Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

Dr Joos Lier

7 berichten • oprichter : ANM44786

ANM44786
Actief

ANM44786

(2014 jaar, NIJLEN • 104 berichten)

Hallo Ik ga rond 11 november bevallen in Lier. Mijn gyn is normaal dr Wuyts alleen is ze net de moment dat ik zou moeten bevallen in verlof. Heb nu voor de laatste controle een afspraak bij dr Joos. Ik moest snel beslissen, maar is dit een goede gyn?? Ben ook al eens bij dr Dobbelaere geweest en was heel tevreden over haar, maar die zit die week volledig vol Groetjes An
mamavanNenJ
Gepassioneerd

mamavanNenJ

(30 jaar, • 7486 berichten)

HalloIk ga rond 11 november bevallen in Lier. Mijn gyn is normaal dr Wuyts alleen is ze net de moment dat ik zou moeten bevallen in verlof. Heb nu voor de laatste controle een afspraak bij dr Joos. Ik moest snel beslissen, maar is dit een goede gyn?? Ben ook al eens bij dr Dobbelaere geweest en was heel tevreden over haar, maar die zit die week volledig vol Groetjes An
hey ik ben ook bij dokter Joos! ik vind het een heel goede gyn! maak je maar helemaal geen zorgen! ik ben al van begin mijn zwangerschap bij hem en ik moet normaal 15 november bevallen! moest je nog vragen hebben stel ze maar!
ANM44786
Actief

ANM44786

hoi Ik had de keuze tussen dr. Joos en dr. Caeymaex maar van die laaste heb ik hier ergens ooit eens iets serieus negatiefs gelezen toen ze een keizersnede had moeten doen. Blijkbaar was de baarmoeder daarna volledig ontstoken, en mja bij mij is de kans groot dat ik een keizersnede zal hebben, dus mja heb dan voor dr. Joos gekozen, terwijl ik daar nog maar bitter weinig had van gehoord / gelezen. Alvast bedankt An
NataschaV13096
Gepassioneerd

NataschaV13096

(30 jaar, • 7792 berichten)

Ik ben ook bij Dr Joos! Echt een super goede gyn. Voelde mij er direkt op mijn gemak en geeft ook veel uitleg en maakt echt tijd voor je. En zooooo voorzichtig Moet altijd lachen als ik daar kom
mamavanNenJ
Gepassioneerd

mamavanNenJ

(30 jaar, • 7486 berichten)

hoi Ik had de keuze tussen dr. Joos en dr. Caeymaex maar van die laaste heb ik hier ergens ooit eens iets serieus negatiefs gelezen toen ze een keizersnede had moeten doen. Blijkbaar was de baarmoeder daarna volledig ontstoken, en mja bij mij is de kans groot dat ik een keizersnede zal hebben, dus mja heb dan voor dr. Joos gekozen, terwijl ik daar nog maar bitter weinig had van gehoord / gelezen. Alvast bedanktAn
hey waarom keizersnede? want bij mij is de kans ook reeël dat het keizersnede wordt, ons pruts ligt in stuit! nog altijd! het is nog een vrij jongen dokter, vandaar dat je waarschijnlijk nog maar weinig van hem hebt gehoord! het is een zeer lieve rustige man,die rustig zijn tijd pakt vor de patiënten! ik voelde me er onmiddellijk thuis! en dat is belangrijk!
ANM44786
Actief

ANM44786

Alvast bedankt voor jullie positieve woorden. Doet veel bij mij. Groetjes An
ANM44786
Actief

ANM44786

hey waarom keizersnede? want bij mij is de kans ook reeël dat het keizersnede wordt, ons pruts ligt in stuit! nog altijd! het is nog een vrij jongen dokter, vandaar dat je waarschijnlijk nog maar weinig van hem hebt gehoord! het is een zeer lieve rustige man,die rustig zijn tijd pakt vor de patiënten! ik voelde me er onmiddellijk thuis! en dat is belangrijk! Mijn vorige zwangerschap verliep perfect. Baby was bij het breken van de vliezen ook reeds mooi ingedaald, maar mja ik maakte geen opening en had ook weinig of geen weeën. Na 12 u en veel stres voor zowel baby als mama is er besloten een keizersnede te doen. Het beetje vruchtwater dat ik nog had begon groen te zien, wat niet goed is en bij elke wee die mama kreeg ging de hard slag van onze sloebertje van 50 naar 150. Bijkbaar was dan ook nog de navelstreng rond mijn sloeber. Allé dat zegt mijn man, ik heb dat niet gehoord maar die gaat ook niet liegen tegen mij hé. De gyn had toen gezegd van kijke madammeke 't moet anders komen of ge kunt zonder baby naar huis. allé zo cru niet gezegd natuurlijk, maar daar kwam het wel op neer. Mijn toemalige gyn zei toen dat ik bij en volgende bevalling waarschijnlijk ook terug een keizersnede zou hebben. Ik maak van nature uit blijkbaar geen opening. Groetjes An

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Ik ben:

Ontdek de foto's van de Baby leden