Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

eten voor baby van 5 maand?

15 berichten • oprichter : ANITAB17718

ANITAB17718
Actief

ANITAB17718

(2014 jaar, MALINES • 425 berichten)

hallookes, zijn er hier mamas met tips voor wat je kleintje op 5 maand mag eten? en wanneer vlees? mercikes xxx
Guusje
Bevestigd

Guusje

(31 jaar, BASSEVELDE • 651 berichten)

hey, je mag vlees geven vanaf 5 maanden dacht ik Maar sommige vleesjes raden ze wel nog af in het begin zoals varkensgehakt. Groetjes
Guusje
Bevestigd

Guusje

Je kan dus wel americain puur geven Kalfslapje, kalfsgehakt Zalm, kabbeljauw ne keer wat filet pure of zo maar das wel moeilijk om te mixen. Je kan ook eens rijst of pasta erbij geven maar moet wel zeggen dat toen ik dat deed Guus wel ouder was dan 5 maanden. Je moet zelf een beetje aanvoelen hoe je kindje op dingen reageert he. Guus heeft altijd alles gegeten van groenten en vlees, nooit nergens geen problemen mee gehad Hopelijk ben je wat wijzer geworden Groetjes
ANITAB17718
Actief

ANITAB17718

(2014 jaar, MALINES • 425 berichten)

@bo, mercikes. olijf olie mag dat ook gebruikt worden???
Guusje
Bevestigd

Guusje

ja, dat raden ze zelf aan! een koffielepelke, en eenmaal per week een eierdooier. De reden ervan ontgaat mij wel ff'kes ze Groetjes
Guusje
Bevestigd

Guusje

Tegen mij hebben ze olijfolie gezegt en nog een soort olie maar kan er niet opkomen twas zeker van noten gemaakt... Ik geef guus iig olijfolie en heb er nog niks slecht mee gehad, zolang het maar plantaardige olie is mss? Kweet het verder ook niet ze hehe Dju had et beter eens kunnen vragen komen van K&G mja das ook niet altijd betrouwbaar zeggen ze he Groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Vind jij je kind een huilebalk?

Ontdek de foto's van de Baby leden