Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

gynaecoloog gezocht omgeving st-niklaas

16 berichten • oprichter : eeyoor

eeyoor
Beginner

eeyoor

(40 jaar, DEURNE • 1 bericht)

Hello, Zijn er mensen die mij een goeie gynaecoloog kunnen aanraden omgeving St-niklaas, en die ervaring hebben met de plaastelijke ziekenhuizen daar? Ik vehuis nl. 1 september van Antwerpen naar Belsele, en moet dus op zoek naar een andere gyn. Alvast heel erg bedankt voor enige reacties Groetjes
huppel
Gepassioneerd

huppel

(32 jaar, • 2990 berichten)

Hoihoi! Allereerst proficiat met je zwangerschap! Voor wanneer ben je uitgerekend? Voor een gynaecoloog hier in de buurt... Hangt er een beetje vanaf of je een man of een vrouw wilt en in welk ziekenhuis je wil bevallen. Je kan in de Stadskliniek of in Maria Middelares bevallen, heb al gehoord dat ze op de beide materniteiten superlief zijn. Van de Stadskliniek kan ik dat bevestigen want daar ga ik bevallen en daar ben ik al eens even langsgeweest en dat was daar dik in orde! Kwam daar echt met ne smile buiten omdat ik daar zo hartelijk ontvangen was! De materniteit van de Stadskliniek is iets nieuwer geloof ik, en ze hebben ook twee superdeluxekamers waar de papa kan blijven slapen. Ik ga zelf bij dokter Weckhuysen in de Azalealaan, daar zitten een paar gynaecologen samen. Er zit maar één vrouw en die is nogal overbezet (voor een gewone afspraak moet je een half jaar wachten!), dokter Nuradi zit daar ook, da's ne specialen maar vinden ook heel veel mensen ne goeien. Walckiers zou ik niet nemen, daar was mijn zus écht niet tevreden van. Voila, dat is zowat alles wat ik weet, als je nog vragen hebt, stel ze maar hè, nog veel succes bij het zoeken! Groetjes!
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74321 berichten)

hey, mijn gyneacoloog in st niklaas is dokter roland walckiers is wel een man maar echt iemand waar je je echt bij op je gemak voelt. hij maakt ook tijd voor jou als je met vragen zit ofzo. hij heeft een praktijk in de azalealaan en zit ook in az nikolaas de moerlandstraat. groetjes, sarah
Claudia

Claudia

Dr.Nuradi, Dr Coenen, zijn wel mannen. Een collega van mij gaat bij Dr Vossen, is een vrouw!! dit zijn heel goei gynaecologen!
MamavanMC
Bevestigd

MamavanMC

(36 jaar, • 1978 berichten)

Ik ga bij dr. Nuradi! 't Is een heel goede gyn! Een beetje een rara, omdat je hem moet leren kennen, maar een kei in zijn vak! Hij heeft ook een 3D-echo en zo kun je je babietje ook eens op een andere echo bewonderen! Da's heel speciaal!
Anke
Gepassioneerd

Anke

(29 jaar, • 4460 berichten)

Hoi, ik ben een tijdlang gevolgd geweest door dr Van Parys in het AZ Nikolaas in de Moerlandstraat. Daar was ik super tevreden van, maar ik ben moeten veranderen omdat ik op het einde van m'n zwangerschap alleen kwam te staan en ik naar m'n ouders ben verhuisd in de Kempen.
Joyce_en_Lana
Bevestigd

Joyce_en_Lana

(32 jaar, TEMSE • 2397 berichten)

Ik ga bij Dr. De Cleyn zit in Maria Middeleares. Ga er sinds mijn 16de al. Is ook een man Voor een vrouw weetk niet. Maar in Steendorp zit een hele goede vrouwelijke gyn, maar bevallen is dan in Bornem
Lienneke
Actief

Lienneke

(35 jaar, SINT NIKLAAS • 237 berichten)

Dokter Witters een vrouwelijke zit ook in Sint-niklaas ben er heel tevreden over
aegle
Gepassioneerd

aegle

(34 jaar, • 3239 berichten)

Als je het niet te ver vindt, is er in sint-blasius dendermonde ook heel goede vrouwelijke gyne, dr scharpé, en iets makkelijker om een afspraak bij te krijgen
MamavanMC
Bevestigd

MamavanMC

(36 jaar, • 1978 berichten)

Die uit Steendorp is dr. Spaepen (dacht ik)! En da's idd bevallen in Bornem. Twee collega's van me gaan bij haar en die zijn er heel tevreden van!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Doe jij iets speciaal voor Valentijn?

Ontdek de foto's van de Baby leden