gynaecoloog omgeving Geel/Mol

32 berichten • oprichter : wendybeckers

wendybeckers
Beginner

(29 jaar, • 1 bericht)

Ik ben momenteel zwanger van mijn eerste kindje en ik zou graag een gynaecoloog hebben. Ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten beginnen te zoeken. Alle voorstellen zijn welkom
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74321 berichten)

Hoi Wendy, je kan in Geel in het ziekenhuis terecht, daar zit een groep van 5 gynaecologen, 3 mannen en 2 vrouwen. Zelf ga ik bij Vervliet, is wel een aangename. Groetjes
admina69541
Gepassioneerd

hey ik heb net even aan het surfen geweest op jullie site en het is fijn te weten dat ik niet alleen ben met al die kwaaltjes en schrik . ik ben nu 6 weken zwanger en het is voor mij de eerste keer . het was een ongelukje maar nu kijken we er met zen 2 heel erg naar uit . ik wou jullie maar even bedanken voor jullie gevoelens zo bloot te leggen want het helpt mij enorm vooruit groetjes Stephanie
stevilde
Bevestigd

(30 jaar, BALEN • 716 berichten)

ik ga ook in geel na de gyn. naar vercammen en ben vorige keer ook bevallen in geel. vond het daar heel goed!!!
admina69541
Gepassioneerd

Hallo, Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben. Nu zoek ik een gynecoloog in Geel. Heb de verschillende namen hier al gelezen, Vervliet, Verguts, Vercammen,... Maar wie zijn de vrouwelijke dokters? Dan voel ik mij iets meer op mijn gemak. Bedankt. Groetjes Inge
admina69541
Gepassioneerd

Hallo,Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben.Nu zoek ik een gynecoloog in Geel. Heb de verschillende namen hier al gelezen, Vervliet, Verguts, Vercammen,... Maar wie zijn de vrouwelijke dokters? Dan voel ik mij iets meer op mijn gemak.Bedankt. Groetjes Inge
heykes vercammen is een vrouwelijk ik heb haar eghad en ook vervliet verliet legd alles heel goed uit zeer rustige persoon groetjes
BarbaraC72525
Actief

(34 jaar, EKEREN • 342 berichten)

Hoi Mijn vaste gynaecoloog in Geel is ook Dr. Vervliet, een heel rustige, aangename persoon. Het enige nadeel (vind ik ) is dat hij niet veel vertelt vanuit z'n eigen, je moet zelf vragen als je iets wilt weten. Nu ja, zolang hij bij mij zegt dat alles prima verloopt, ben ik al dik tevreden, hoor!
mammie-RFX
Gepassioneerd

(33 jaar, • 20326 berichten)

ikzelf ga bij dr Muyldermans, da's wel in mol, ben vorige keer ook bij haar bevallen en ik was supertevreden van haar en van het ziekenhuis in Mol.
Baki
Actief

(27 jaar, • 102 berichten)

Ik ging eerst bij dokter Vercammen maar ik vond haar niet vriendelijk en ik werd daar precies behandeld als een nummer. Toen ben ik overgestapt naar dokter Kuyken (ook een vrouw) en zij is heel vriendelijk. Ze nam ook de tijd om alles rustig te bekijken en ook alles uit te leggen omdat ik met een afwijking zat. Die tijdens de bevalling verwijdert is. Dat deed dokter Vercammen niet dus nu ben ik bij dokter Kuyken en zij is super!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Petites annonces MyKidi
Wedstrijd
Producttest
Enquetes
Wat heb je het meeste gemist tijdens je zwangerschap?