Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

hcg waarde

8 berichten • oprichter : flore_lefebvre2918

flore_lefebvre2918
Bevestigd

flore_lefebvre2918

(27 jaar, GOURNAY EN BRAY • 2192 berichten)

Hoeveel was julie hcg-waarde bij de bloedafname? Ik had 853 op vermoedelijk 5w3d, maar de huisdokter vond dit in combinatie met bloedverlies, een teken om ons op een mk voor te bereiden.
flore_lefebvre2918
Bevestigd

flore_lefebvre2918

(27 jaar, GOURNAY EN BRAY • 2192 berichten)

Ha vond dit dus veel te weinig. Ik dacht dat dit een vrij normale waarde is bij het begin van de zwangerschap.
Anaais
Gepassioneerd

Anaais

(23 jaar, ROQUETOIRE • 2817 berichten)

ik had op 4,5week maar een hcg van 70 en huisarts zag het ook in miskraam eindigen en zie nu, ben vandaag 38weken zwanger bij de ene stijgt dit snel, bij de andere komt dit traag op gang
Bama

Bama

oooh lobke dat geeft me ook een geruststellend gevoel. ik heb vrijdag bloed laten trekken, was dan vermoedelijk 4w1d en hcg stond maar op 67. dus dokter zei dat dit een voorteken van een vmk kon zijn of dat hcg traag stijgt. einde volgende week moet ik opnieuw bloed laten trekken als er nog geen bloed/vruchtje is verloren
Amytje
Bevestigd

Amytje

(31 jaar, • 2205 berichten)

Bij Kira was mijn hcg op 5 weken 500... perfecte zwangerschap gehad Bij Silke was die op 5 weken bijna 6000 Bij mijn schoonzus was die op 4weken en 2dagen 52, en ze is nu bijna 30 weken zwanger... dus zoveel kan je er eigenlijk niet op afgaan hoor...
Elsh

Elsh

hallo dames Mag ik me hierbij toevoegen? Ik zit op een ander forum, maar dat is een forum voor mensen die moeilijk zwanger geraken,en vind het nogal pijnlijk als ik men ervaringen nu moet meedelen als zwangere :-) Ben 5 weken zwanger na icsi, zeer pril dus, en mijn hcg staat boven de 2000 (heb 2 embryo's teruggeplaatst gekregen), ik moet momenteel nog elke week gaan voor bloedafname om te zien dat men hcg goed blijft stijgen...
tulpje3

tulpje3

Op 4w was dat 147 op 4w2d 475 en op 5w 8879...maar hcg zegt niet alles hoor, je kan ook een hoge hcg hebben en toch een miskraam hebben, allez dat zei de gyn mij toch gisteren, ook op symptomen mag je niet op afgaan, hij zei dat dat door de placenta komt en die kan nog gewoon doorgroeien terwijl het vruchtje afgestorven is. Ik weet dat het moeilijk is dana maar gewoon afwachten is de boodschap en niet teveel op internet zitten surfen...niet goed!
Anaais
Gepassioneerd

Anaais

(23 jaar, ROQUETOIRE • 2817 berichten)

idd, niet te veel surfen, ik heb mezelf in het begin ook helemaal zot gemaakt door te googlen ik heb toen ook een paar dagen later terug bloed moeten laten trekken, en toen stond het nog niet spectaculair hoog. Daarbovenop had ik ook nog enorme innestelingskrampen (echt moeten wegpuffen, misselijk van de pijn,...wist niet eens dat dit bestond) en de dokter vreesde toen ook nog es voor buitenbaarmoederlijke zs, dus toen waren we helemaal in paniek. Heb toen uiteindelijk op 6 weken een spoedecho gekregen en alles in orde en toen hebben we een hartje zien kloppen

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Jouw bevalling:

Ontdek de foto's van de Baby leden