HELP!!! LEKKENDE BORSTEN!!!

12 berichten • oprichter : leentje81

leentje81
Gepassioneerd

(32 jaar, • 2901 berichten)

hallo, sinds de derde maand van mijn zwangerschap heb ik last van "lekkende borsten"!! als ik op mijn zij lig zowel links of rechts dan komt er vocht uit (waterachtig maar een beetje plakkerig en dikker) ik moet ook opletten dat ik niet tegen mijn borsten duw of zo want dan lekken ze ook. gelukkig niet zonder dat ik er tegen lig of bots. zijn er nog dames die dit meemaken? hebben jullie ook al genante momenten gehad? tips om het een beetje te verhelpen of te camoufleren? Groetjes Leentje
Mama_van_Yana
Bevestigd

(27 jaar, DIKSMUIDE • 988 berichten)

hoi leentje!! ik heb hetzelfde probleem ik heb zo van die bh's uit de C&A gekocht met vulling,da houd al een heel groot deel tegen en nu leg ik er ook van die kleine ronde ont-shminkdoekjes in,die absorberen onmiddelijk als het eruit komt en die dingetjes vallen niet op ofzo ;) hopelijk ben je ermee geholpen!! xxx
Sasje25
Bevestigd

(29 jaar, • 1418 berichten)

Hoi, Je kan ook speciaal compressen kopen voor lekkende borsten. Je vindt dit gemakkelijk in de supermarkt hoor. groetjes,
Vlienie
Bevestigd

(32 jaar, GITS • 1774 berichten)

Hoi, ik ben nu bijna 32 weken. Heb sedert 1,5 week ook last van lekkende borsten. Vooral 's avonds. Ik doe voorlopig niets omdat dit enkel maar 's avonds gebeurt. Overdag heb ik er voorlopig nog geen last van. Maar moest dit ook gebeuren overdag zou ik ook van die ont-shmink watjes gebruiken. Als het heel veel is dat je verliest kan je ook altijd van die borstkompressen gebruiken. Dit absorbeert ook de melk, maar in een grotere hoeveelheid. Vele groetjes Vlienie
imyourangeltje
Bevestigd

(28 jaar, • 1694 berichten)

ik heb er ook last van en gebruik dan ook ontschminkwatjes. heb er dag en nacht last van, dus heb al enkele genante momenten achter de rug. maar ja, je kan er niks aan doen om het doen te stoppen,enkel om het de comoufleren.
leentje81
Gepassioneerd

(32 jaar, • 2901 berichten)

hey, dank jullie voor de reactie's. ja 't is echt wel niet leuk als je bij je schoonfamilie aan tafel zit en er plots zo twee plekken op je tshirt zijn. ok de mensen zeggen wel dat ik me niet moet generen maar toch! heb nu ook zo van die ontschmink doekjes in m'n bh zitten. en let er ook op dat mijn bh redelijk dik is. pfff nog een 3 maandjes en dan is ons kleintje er en kan ik borstvoeding geven en dan kan het me geen "reet" schelen dat ik plekken op mijn tshirt heb maar nu is het wel nog genant. Groetjes Leentje
alinethju
alinethju
hoi ik ben nu 24 weken zwanger het is mijn eerste kindje mijn borsten lekken zeker s'nachts watjes enz heb ik al geprobeerd maar ik slaap zonder bh dus kan het kwaad? en wat kan ik doen ? alvast bedankt grtjes aline
veerlemichael
Bevestigd

(29 jaar, • 1116 berichten)

's nachts trok ik mij er niets van aan. bij mij waren het gewoon kleine opgedroogde vlekjes op mijn bed. Maar mijn zus werd wakker door de natte matras.

dus als het je niet hindert, zou ik me er niets van aantrekken.

Overdag gebruikte ik een dikke bh en borstvoedingspads. Die kocht ik in het kruidvat. Je kunt er ook vinden die je kunt wassen en hergebruiken (maar die vond ik niet aangenaam)

loony
loony
Hey allemaal,

ik heb 10 maand borstvoeding gegeven, maar na die periode verkoos zoonlief flesjes. Ik ben goed kunnen stoppen, nooit geen last gehad. Ook nooit last gehad van lekkages. Ondertussen is zoonlief bijna 13 maand. Vandaag merkte ik dat mn tepels weer melkkroetjes vertoonden (zoals toen ik zwanger was) en als ik erop duw komt er melk uit (wel maar enkele druppels). Sinds 2 weken ben ik ook enorm moe en prikkelbaar.
Ik heb een spiraal dus in principe kan ik niet zwanger zijn, toch? Iemand die hier ervaring mee heeft? Zou het gewoon nog van de BV zijn?

Voor alle mama's en mama's to-be die lekken, borstcompressen zijn hier een zaligheid voor.
veerlemichael
Bevestigd

(29 jaar, • 1116 berichten)

Mijn zoontje was anderhalf jaar en ik had hetzelfde probleem. De gyn heeft toen gezegd dat je zo weinig mogelijk moet prutsen aan je borsten en dat het als normaal beschouwd kan worden tot 2 jaar na de geboorte.

Ik was zelf niet zwanger. ; - )

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Petites annonces MyKidi
Wedstrijd
Producttest
Enquetes
Jouw bevalling: