Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

Hoeveel dagen na + ovulatietest maandstonden

19 berichten • oprichter : lvm86

lvm86
Actief

lvm86

(27 jaar, • 408 berichten)

Hoeveel dagen na positieve ovulatietest moet je normaalgezien je maandstonden krijgen? Ik heb 30 juli positieve ovutest gehad. Nu vroeg ik me af wanneer je ongesteld moet worden? Ik dacht altijd 14 dagen na eisprong. Kan het zijn dat je toch een positieve ovutest gehad hebt, maar geen eisprong? 

Ik heb nog steeds geen maandstonden en vind dit nogal vreemd, daarmee...

BananenPrinses

BananenPrinses

Normaal is het inderdaad 14 dagen na je eisprong. Het kan zijn dat je geen eisprong had (al denk ik dat je dan geen positieve test kunt hebben) maar je hebt normaal wel je MS dan, want je maandstonden is het bloed van de baarmoederwand dat zich terug afbreekt als er geen innestelling heeft plaatsgevonden. Heb jij normaal een regelmatige cyclus? En anders ben je mss zwanger?

lvm86
Actief

lvm86

Toen ik  koperspiraal had, was ik altijd regelmatig; 30 of 31 dagen. In juni mijn spiraal laten verwijderen en de eerstvolgende cyclus had ik 38 dagen. Omdat ik dit vreemd vond heb ik nu ovutestjes gedaan, met een duidelijke lh piek op 30juli. Kan de tijd tussen lh piek en maandstonden verschillen van persoon tot persoon? Ik vind dit vreemd omdat ik dacht toch zekerheid te hebben met ovutestjes. Ik durf nog niet hopen op zwangerschap omdat ik niks voel, ik kan alleen niet goed naar't groot toilet gaan. 

Bedankt van snelle reactie!

lvm86
Actief

lvm86

Heb dan toch een testje gedaan want ik snapte er echt niks van. Ik ben zwanger! Kan het niet geloven. Ben echt blij. 

SaartjeCR86

SaartjeCR86

Heb dan toch een testje gedaan want ik snapte er echt niks van. Ik ben zwanger! Kan het niet geloven. Ben echt blij. 

proficiaaaaat!!! wat fijn dat het zo snel ik gegaan.. mijn nod is pas binnen een week, maar ik voel me wel zwanger.. 

lvm86
Actief

lvm86

Bedankt! Buiten een opgeblazen buik en af en toe steekjes onderaan voel ik nog niet echt iets. Laat horen hoe het bij jou is binnen enkele dagen hè?!

SaartjeCR86

SaartjeCR86

heb ook opgeblazen buik, af en toe steekjes, véél plassen,.. verdorie, wil ook meer weten!  Onbeslist

BananenPrinses

BananenPrinses

Proficiat! Als je altijd wat regelmatig was kon het ook bijna niet anders natuurlijk!

Noppe_Eveline

Noppe_Eveline

Omg  mijn eisprong gehad den eerste of de tweede augustus en heb mijn ms nog niet gekregen. Heb ook een opgeblazen buik en af en toe last van mijn buik, dus ook zo die steken, heb enkele dagen ook last gehad van veel plassen enzo , ik hoop stiekem dat ik misschien zwanger ben 

LiesjeVh

LiesjeVh

Proficiat!

Ik heb ook zo een opgeblazen gevoel, maar had dat al meteen na mijn eisprong (ongeveer 3 dagen erna), dus ik twijfel of het zou kunnen maar ik voel me dus ook hedl zwanger ...

Ik moet nog een weekje wachten om te testen ... Spannend

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Eigen kind, schoon kind?

Ontdek de foto's van de Baby leden