originele doopviering ?

701 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74289 berichten)

Wie kan me helpen ? Ik zoek info, tips, en ideetjes voor een originele doopviering. Eventueel zouden we ons dochtertje ook graag thuis willen dopen en het dus iets meer persoonlijker maken ipv van met verschillende baby's samen. Heeft er iemand ervaring hierin ?
admina69541
Gepassioneerd

op de site gedachten-gedichten.nl vind je ook leuke tekstjes voor doopsel en die oma en opa kunnen lezen en meter en peter ik had ook liedjes zelf gezocht van clouseau bv ik mocht mijn dochter niet thuis dopen ma dat ligt blijkbaar aan de pastoor of hij dat wil doen in sommige gemeentes doen ze dat wel groetjes
MIRYAMS91436
Actief

(43 jaar, ZUTENDAAL • 54 berichten)

Bij het doopfeest van een vriendin kregen we allemaal een gekleurd blad papier en moesten we er een bootje van vouwen. Natuurlijk lukte dat niet bij iedereen, en hielpen we elkaar, vooral de oma's en opa's. De priester vouwde dan ook wit klein bootje. Daarna moesten we ons bootje in een kom met water zetten en zette de priester het witte bootje ertussen zodat het niet kon omvallen. Symboliek dat we elkaar steunen en zo ook de baby helpen groot worden. Ik vond het heel origineel.
mamavanleandertje
Bevestigd

(34 jaar, NEERREPEN • 988 berichten)

Hallo, Ons zoontje is in privekring gedoopt, bij ons mocht dat om dat het een uitzonderlijk geval was. De opa van onze kleine man is namelijk ongeneeslijk ziek en verblijft op een palliatieve dienst. Leander is op de kamer van zijn opa gedoopt. Op deze manier hebben ze dat moment toch samen gedeeld. Grtjes
admina69541
Gepassioneerd

wij hebben onze doop laten doen via goedeherder.be. Deze mensen zorgen voor een doopviering bij je thuis, met eigen inbreng van teksten, muziek, ... zodat het heel persoonlijkwas en de kinderen erbij betrokken werden. Zeker aan te bevelen!
jessicat73
Beginner

(33 jaar, BESELARE • 5 berichten)

Wie kan me helpen ? Ik zoek info, tips, en ideetjes voor een originele doopviering. Eventueel zouden we ons dochtertje ook graag thuis willen dopen en het dus iets meer persoonlijker maken ipv van met verschillende baby's samen. Heeft er iemand ervaring hierin ?
jessicat73
Beginner

(33 jaar, BESELARE • 5 berichten)

hey, mijn 2 dochters worden in juni gedoopt. Graag had ik van mensen enkele voorbeelden gekregen van doopselboekjes want ik heb geen flauw gedacht wat er moet in staan!! Alvast bedankt! mijn email is jessicatennant73@hotmail.com
Aurke-Louka
Aurke-Louka
@ jessicat hey! ik heb je het doopboekje van ons Louka doorgemaild...hopelijk helpt het je verder! Grtjs!
Aurke-Louka
Aurke-Louka
graag gedan! hopelijk kon het je helpen! Grtjs!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Wedstrijd
Producttest
Enquetes
De Paashaas is een...
Ontdek de foto's van de Baby leden