Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

Slechte schoolresultaten

7 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

admina69541

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74321 berichten)

Hey allemaal, mijn zoontje zit in het 5de leerjaar en heeft slechte schoolresultaten. We zijn al bij het CLB geweest. Daar zeggen ze dat hij alle vakken goed aan kan. Dus er is een andere oorzaak. In ons gezinnetje hebben we geen problemen, dus wij vragen ons af "wat kan dan de oorzaak zijn van die slechte schoolresultaten". Hij doet ook niet anders als anders. Ik hoop dat hij zich snel herpakt.
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

Wie weet Het is nu herfstvakantie, maar daarna gaan we zijn schoolresultaten goed opvolgen. Hij praat er ook niet over als we een gesprek voeren. We zullen wel zien.
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

Hey Karen, mijn zoontje had ook leerproblemen. Achteraf is gebleken dat hij gepest werd op school. Ondertussen zijn de pesterijen voorbij en doet hij terug zijn best op school. Ik vind het zo erg. Kinderen kunnen zo wreed zijn voor elkaar.
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

Hey Celice, ik vind dat ook verschrikkelijk. Mijn dochtertje werd ook gepest op school. Gelukkig hadden we dit snel door. We denken dat haar vriendinnetjes jaloers op haar waren.
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

Hallo Karen, Misschien verveelt jouw zoontje zich op school omdat het hem te gemakkelijk is. Ik ken iemand die haar zoon heeft laten testen (zijn schoolresultaten waren ook niet denderend) en dat kind bleek hoogbegaafd te zijn en krijgt nu een meer gerichte aanpak.
DaddyJ26290
Beginner

DaddyJ26290

(42 jaar, GENT • 24 berichten)

Het is goed mogelijk dat je kind hoog begaafd is, gepest wordt of liefdesproblemen (tja) heeft maar misschien moet je het niet zover gaan zoeken. Voor hetzelfde geld gaat hij gewoon niet graag naar school. Misschien is hij op school liever lui dan moe. In tijden van schoolpsychologen en CLB wordt er meestal naar een oplossing gezocht met moeilijke woorden en aanslepende onderzoeken maar als een kind er geen zin in heeft...

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Met een bolle buik op vakantie?

Ontdek de foto's van de Baby leden