Uitgerekend september 2017

49 berichten • oprichter : pieternel92

pieternel92
Beginner

(24 jaar, AALST • 5 berichten)

Het waren erg mooie feestdagen voor ons - net ontdekt dat we zwanger zijn! :-) 30 november eerste dag van laatste menstruatie, 13 december eisprong, 28 december ontdekt dat we zwanger zijn! Dit alles na anderhalf jaar proberen en Clomid/Pregnyl te gebruiken, dus heel blij! Uitgerekend begin september 2017! Who else? :-)
88tientje
Actief

(28 jaar, HASSELT • 364 berichten)

Hier ook zwanger voor begin september. Binnen 2 weken de eerste keer naar gyne.
Saarr
Beginner

(27 jaar, AALST (LIMB ) • 3 berichten)

Deze week ontdekt dat ik zwanger ben. Na een paar negatieve testen, bloed gaan laten trekken. Eind januari voor de eerste keer naar gynaecoloog :) 

marjoslein
Beginner

(28 jaar, AALST • 11 berichten)

Hey vandaag een zwangerschapstest  gedaan en we zijn zwanger van nummer 2! Dit na de eerste keer inseminatie en na purgeon te spuiten. Dit hadden we echt niet gedacht. Bij onze dochter was het pas na 5 inseminatiepogingen. Wel vanavond ook bloed laten prikken na werk. Morgen definitieve uitslag. Spannend!  

88tientje
Actief

Proficiat dames :)! Spannend hé! Marjoslein duim voor een top uitslag morgen!
marjoslein
Beginner

Alles was goed. Maandag mag ik bellen naar mijn eigen Gyneacoloog voor de eerste echo vast te leggen. Spannend. Ben wel vanaf maandag al thuis van werk. Dus thuis voor de komende 14 maanden. Is het bij jullie, jullie eerste kindje? 

Saarr
Beginner

(27 jaar, AALST (LIMB ) • 3 berichten)

Alles was goed. Maandag mag ik bellen naar mijn eigen Gyneacoloog voor de eerste echo vast te leggen. Spannend. Ben wel vanaf maandag al thuis van werk. Dus thuis voor de komende 14 maanden. Is het bij jullie, jullie eerste kindje? 

Proficiat! Voor ons is het ons eerste kindje :)

88tientje
Actief

Super goed nieuws! Hier is het 3de kindje. (En laatste)Maar daarom niet minder spannend. ik werk sinds kort niet meer ben huismama geworden. Hoe voelen jullie je ?
marjoslein
Beginner

Ik voel mij vooral heel moe en ik denk daardoor ook vrij emotioneel. Ik ben ook verkouden en mag dus ook niet veel nemen van medicatie. Ook soms een beetje ongezond maar nog niet moeten overgeven gelukkig. We hebben besloten dat als de echo goed is dat we tegen mijn zussen en mama vertellen. Na 3 maand tegen mijn papa en mijne man zijn familie. Hoe gaat het met jullie? 

88tientje
Actief

Ik ook vooral moe. Soms beetje misselijk en wat last van mijn rug. Ik heb zware bekkeninstabiliteit gehad bij ons 2 de dochter fenna. Moest ook 3 jaar wachten met zwanger worden. Mijn buik ziet eruit alsof ik al 4 maand ben. Het is heel moeilijk te verbergen voor ons. Dus denk dat wij het na de echo vertellen. Mijn mama en zus weten het al omdat ik bij kerst niet dronk en goed doorbakken biefstuk wou bij gourmet. Dus hadden het direct door

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Wedstrijd
Producttest
Enquetes
Heb jij als mama echt iets aan je ziekenkas?