Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

Vanaf wanneer geslacht zien?

19 berichten • oprichter : liesbethd49266

liesbethd49266
Actief

liesbethd49266

(33 jaar, • 398 berichten)

Hello, wij zijn nu net 13w zwanger. Ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor de nekplooimeting. Ik vroeg me af vanaf wanneer je het geslacht in principe zou kunnen zien want ben super nieuwsgierig. Wanneer wisten jullie het? alvast bedankt! groetjes, Liesbeth
Mama_van_Winne

Mama_van_Winne

Vanaf 16 weken als het kindje goed ligt
Bokkie
Gepassioneerd

Bokkie

(30 jaar, • 3092 berichten)

Hey ik zit nu op 12 weken, ik ga morgen naar gyn voor nekplooimeting... de meesten zeggen dat je het op 16 weken kan zien... ga het morgen eens aan gyn vragen vanaf wanneer het exact is dat je het kan zien.. je kan natuurlijk ook vaak pech hebben dat kindje met benen toe blijft en dan kan je nog lang wachten he Ik ben ook heel nieuwsgierig, dus ja...we zullen samen in spanning aftellen he! Ine
karoliend
Actief

karoliend

(35 jaar, HARELBEKE • 489 berichten)

Ik ben op 13 weken ook op controle geweest en ik denk dat het nog te vroeg was om het te kunnen zien. Op 19 weken zou hij het kunnen zien, maar de baby lag met de beentjes gekruist. Hij kon het duidelijk zien op 24 weken. Succes morgen!
Bokkie
Gepassioneerd

Bokkie

(30 jaar, • 3092 berichten)

dank u, ja ben toch beetje zenuwachtig voor de nekplooimeting, alles zal wel in orde zijn hoor, maar toch ... je weet nooit he ... maar kijk er al super hard naar uit om ons kindje terug te zien! Vorige keer was 'hij/zij' zo hard met beentjes en armpjes aan het bewegen, super schattig!!!
Frullemieke
Gepassioneerd

Frullemieke

(29 jaar, • 10434 berichten)

tegen mij hebben ze gezegd 15 weken maar mijn ventje lag toen ni goed, dus heb ik tot 20 weken kunnen wachten
lieseke30
Gepassioneerd

lieseke30

(31 jaar, • 6652 berichten)

bij mij was dat laat op 6maanden of 24 weken ze lag nooit goed
SarahB62697
Bevestigd

SarahB62697

(33 jaar, • 1827 berichten)

Heyhey, Wij weten het sinds vandaag. Op 16 weken kregen we een onvoorziene echo op een "slecht" echo-toestel, waardoor de gyne het zelf niet kon zien (of dat zei ze toch). Dus op 20 weken is het heel zeker duidelijk zichtbaar als baby goed ligt!
Kat84
Gepassioneerd

Kat84

(29 jaar, MELDERT (LIMB ) • 3233 berichten)

Op 16weken is het goed zichtbaar zegt de gyn, ma het spijtige was da ons kleintje op het buikje lag en de beentjes opgetrokken dus we konden totaal niets zien!!! Dus nu is het wachten op de echo van 20weken, hopelijk ligt onze pruts dan wel goed!
ingemieke

ingemieke

Wij weten het van gisteren, op de 16 weken echo. Kindje liet het duidelijk zien

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Een voetenzak in je buggy of is een deken genoeg?

Ontdek de foto's van de Baby leden