Zwanger worden, hoe lukt dat?

Alles weten over mijn zwangerschap

Alles weten over debevalling

Me bezighouden met mijn baby

Me bezighouden met mijn kind

Wanneer zwangerschapstest doen ?

916 berichten • oprichter : knorretje

knorretje

knorretje

hallo, Ben net 26 geworden en mijn vriend en ik willen graag een kindje samen. Ben begin augustus voor 't eerst gestopt met de pil. Heb ondertussen begin september mijn regels gehad (precies volgens de uitgerekende kalenderdatum). Ben deze maand tot nu toe een weekje overtijd .. Weten jullie soms hoelang ongeveer je overtijd moet gaan om een betrouwbare test te kunnen doen? Denk dat een weekje nog nie veel wil zeggen waarschijnlijk hè . Bedankt voor jullie antwoorden !! Liefs, Sara
KIMV22319
Beginner

KIMV22319

(28 jaar, BERLAAR • 3 berichten)

Hey, normaal kan je vanaf 1 dag na NOD testen. Er zijn zelfs testen die je al kan gebruiken voor je NOD. Ik dacht dat die van Carrefour/GB gevoelig zijn maar ben de naam kwijt. Alvast veel geluk! Groetjes Riva
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74321 berichten)

ik ben naar het kruidvat geweest . clearblue heet die test en zeer betrouwbaar. veel succes!!!
MamavanMC
Bevestigd

MamavanMC

(36 jaar, • 1978 berichten)

Hallo, Ik heb de eerste dag al een zwangerschapstest gedaan. Toen kregen we een doorzichtig streepje te zien. Was dus best spannend omdat je dan na een paar dagen een nieuwe test moet doen voor alle zekerheid. Ik heb een test gekocht van het Kruidvat en ééntje van het merk van GB. Beiden kosten net geen 6 euro. Ze zijn wel betrouwbaar. Groetjes,
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

Ja Knorretje, je houdt ons in spanning! Een trouwe lezeres,
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

Ik heb getest 1 dag voor mijn NOD en heb positief getest! Ik gebruikte de Quidtest van carrefour/gb. Héél betrouwbaar en erg gevoelig. Succes!
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

En Knorretje, weet je al iets meer?Grtjs Vanessa
Hey, Beetje laat dat ik reageer, maar negatief getest. Ondertussen zijn we weer een maand verder, dus 't wordt weer in spanning afwachten ... Normaal gezien moet ik rond 9/11 ongesteld worden maar hoop natuurlijk dat regels uitblijven ... ;-) Liefs, Sara
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

Hey iedereen, Wil gewoon effe laten weten dat ik het erg leuk vind, dat jullie allemaal zo meeleven en benieuwd zijn naar het resultaat van de test. Zo een enorme solidariteit op deze toffe site, waaaww, echt super gewoon !!! Nogmaals bedankt voor jullie reacties en antwoordjes hè ... Blijven schrijven zou 'k zeggen :-) Groetjes en veel liefs, Saartje
admina69541
Gepassioneerd

admina69541

hey allemaal, deze ochtend kon ik echt nie meer wachten en heb n zw.test gedaan. Moest normaal rond 9/11 ongesteld worden maar nog steeds niet.. en wat blijkt .. test was positief !!! Een groot roze bolletje verscheen na 4 tal minuutjes in het middenvenstertje van de Predictortest!! Ben beginnen huilen van blijdschap :-) Denk dat ik maar best volgende week es n afspraak maak bij gynaecoloog .. om zekerheid te hebben dat het écht wel zo is !! Kan het nog steeds bijna nie geloven .. Veel liefs, Sara

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Forumactiviteiten

Populaireonderwerpen

My Baby Club

Petites annonces MyKidi

Wedstrijd

Producttest

Enquetes

Vreemde of oma?

Ontdek de foto's van de Baby leden