Wie heeft toffe geboorte-sms-tekstjes???

9 berichten • oprichter : prutske1

prutske1
Beginner

(33 jaar, MEULEBEKE • 17 berichten)

Hoi, Wij zitten zowat op het einde van onze zwangerschap(36 weken) en beginnen zo stillekes aan alles klaar te maken. Waar ik nog niet aan gedacht had was een leuk sms'je om iedereen te leten weten dat onze kleine spruit geboren is. Misschien ook tekstjes voor vroeggeborene... Wie weet wie der eentjs kan gebruiken Van harte bedankt!!!! En aan iedereen een zalige spruit toegewenst!
Xanaatje
Gepassioneerd

(26 jaar, • 26402 berichten)

Hoi,Wij zitten zowat op het einde van onze zwangerschap(36 weken) en beginnen zo stillekes aan alles klaar te maken.Waar ik nog niet aan gedacht had was een leuk sms'je om iedereen te leten weten dat onze kleine spruit geboren is. Misschien ook tekstjes voor vroeggeborene...Wie weet wie der eentjs kan gebruiken Van harte bedankt!!!!En aan iedereen een zalige spruit toegewenst!
Wij hebben ons smsje gestart met: GODALLEMACHTIGWATISZEPRACHTIG!
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74321 berichten)

hallo, wij hebben het volgende klaar liggen om binnen een 15 tal weken te versturen. kiekeboe, ik kom even storen want ik ben geboren (naam kindje) zal ik heten en dat mag nu iedereen weten mama en papa zullen heel goed voor me zorgen en jullie zo vlug mogelijk een geboortekaartje bezorgen!!! hopelijk heb je er iets aan! groetjes Debby succes met je bevalling!
prutske1
Beginner

(33 jaar, MEULEBEKE • 17 berichten)

Debby en Xana, Bedankt voor de respons!!!! Had wel meer reactie verwacht, of ben ik weer te ongeduldig?! Groetekes Prutske.
mammie-RFX
Gepassioneerd

(33 jaar, • 20326 berichten)

Ik heb bij onze Rhune het volgende verstuurd: 10 vingertjes, 10 teentjes, 2 armpjes, 2 beentjes. 3kg890 gewogen, 55 cm gemeten. Ik ben dus een flinke jongeman, en ik zal Rhune heten. Tot gauw!
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74321 berichten)

piep mag ik eens storen jaja ik ben geboren ik ben een flinke dochter / zoon en ik zal heten wil je weten dat ik men tien teentjes tien vingertjes heb dan kan je me komen bewonderen ziekenhuis en nr kamer en jaja gelukigge was papa / mama zo vriendyk om dit berichtje te versturen want ik wil gewoon wat dromen wie er komen zal om me te bewonderen
Nikkel
Actief

(32 jaar, RAMSEL • 443 berichten)

Nikki + Kelly = Febe. Onze kleine meid is geboren 18/7 om 13.50u.Ze is 51cm groot en weegt 3,230kg bloot.

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Petites annonces MyKidi
Wedstrijd
Producttest
Enquetes
Staat jullie kerstboom al?