35 weken & enkele dagen zwanger

2 berichten • oprichter : MamaV

MamaV
Beginner

(31 jaar, • 25 berichten)

Hoi, Ik ben momenteel 35 weken & 3 dagen zwanger van een een-eiïge tweeling... Twordt spannender elke dag, wat is de gemiddelde termijn voor de bevalling van een tweeling? Tot hiertoe zit de baarmoederhals nog volledig gesloten & heb ik geen ontsluiting, vanavond nog eens op controle bij de gynaecologe... De kindjes liggen allebei in hoofdligging, dus in principe wordt het een natuurlijke bevalling. Uiterste datum voor inleiden = dinsdag 17 mei (38 weken)... Iemand tips? :-) of zelfde belevenissen? Groetjes Vicky x
bossieke
Bevestigd

(33 jaar, TURNHOUT • 898 berichten)

Kiekeboe, nog proficiat met je zwangerschap. Hopelijk goeie zwangerschap gehad want dacht dat zo'n zwangerschap van eeneiige tweeling vaak complicaties met zich meebrengt. Ik heb er zelf geen ervaing mee maar bijna twee jaar geleden heeft mijn broer een tweeling gekregen. Het was wel een twee-eiige (en nr 3 & 4 in't gezin) tweeling maar m'n schoonzus heeft ook vrij goede zwangerschap gehad en tegen alle verwachtingen in bijna uitgedragen. Wij waren allemaal voorbereid op een vroegtijdige bevalling maar uiteindelijk is ze spontaan en natuurlijk bevallen op 39weken (en 1 of 2 dagen), ze zou anders sowieso die dag zijn ingeleid omdat haar BD hoog stond (zwangerschpasvergiftiging) maar het is dus spontaan begonnen en ze is ook natuurlijk bevallen, ze wogen beide rond de 2,§kg dus heel flink en ze zijn ook gewoon mee nr huis gemogen. Hopelijk mag het bij jou ook allemaal zo vlot verlopen, veel succes!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Laat jij je regelmatiger controleren nu baarmoederkanker vaak in het nieuws is?
Ontdek de foto's van de Baby leden