4-ling op komst!

369 berichten • oprichter : maeyken

maeyken
maeyken
Ik ben nu zwanger van een 4-ling en wou effe vragen of hier nog andere 4-ling mama's zijn. Ik veronderstel van niet want het komt heel erg weinig voor maar eens vragen kan geen kwaad dacht ik zo... Misschien 3-ling mama's dan? Liefs, Maeyken
SeKaTi
Gepassioneerd

(30 jaar, • 10064 berichten)

Proficiat met je 4-ling! Ik kan geen ervaringen delen spijtig genoeg. Ben je natuurlijk zwanger geraakt van deze 4-ling?
EviVR
Gepassioneerd

(29 jaar, • 5743 berichten)

Wauwie nen 4 ling!! Een dikke proficiat! Zelf geen ervaring mee, sorry!
--Chantal--
--Chantal--
Een 4-ling.... Da's wel 4 x zo speciaal Dikke proficiat hoor!!!! En al bijna 22 weken! Hoe gaat het met je?? Heb verder ook geen ervaring, wilde alleen ff feliciteren
bie007
Bevestigd

(30 jaar, • 1172 berichten)

Proficiat x 4 Geen ervaring met vierlingen hier, wel met tweelingen. Misschien kan je eens via twins vzw proberen of hun vrijwilligerswerking via www.meerlingen.org ? Hoe gaat de zwangerschap tot hier toe?
Xanaatje
Gepassioneerd

(26 jaar, • 26402 berichten)

Dikke (!!!) proficiat hoor! Hopelijk verloopt de zwangerschap vlot!
maeyken
maeyken
Tot nu toe gaat de zwangerschap goed. Ik kan niet echt klagen enkel dat mijn buik maar blijft groeien en groeien en groeien... En ik moet heel veel rusten al is dat niet makkelijk met een bubbeltje van 16 maand... @SeKaTi: Ja ben natuurlijk zwanger geraakt hoor...
youngmom
youngmom
Waw een 4-ling... en wat heb jij ook al veel meegemaakt zeg! Proficiat zeg! Hier ook enkel ervaring met tweeling(en)...
Bama
Bama
amai straf! proficiat!!! spijtig genoeg heb ik er ook geen ervaring in... tof dat alles goed gaat met de zwangerschap op zich.

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Heeft een man je ooit geslagen?
Ontdek de foto's van de Baby leden