4-ling op komst!

369 berichten • oprichter : maeyken

love_leonie_henri
Gepassioneerd

(27 jaar, BUISSENAL • 20243 berichten)

hier is het verhaal van gisteren Beste meiden, Ik kom jullie even melding maken van een heel bewogen dag in het leven van mijn zus en de rest van de familie. Mijn zus (Maeyken) heeft vandaag tussen 14u26 en 14u34 het leven geschonken aan 3 zoontjes en 1 dochtertje. Zij hebben de volgende namen, gewichten en lengtes meegekregen: Kylian (605gr/31cm), Thibo (710gr/33cm), Geike (520gr/29cm) en Brent (685gr/33cm). Ze is dus op 25w5d bevallen via een keizersnede onder volledige verdoving. De gynaecoloog wou op veilig spelen omdat 1 kindje (Kylian) niet meer was gegroeid sinds vorige groei-echo. Geike is het kindje die het niet heeft overleeft, Kylian en Brent doen het over het algemeen best goed, Thibo minder. Ze krijgen alle drie zuurstof, zitten vol naaldjes en draadjes en zijn omringt door monitoren die alles meten en volgen. Maeyken had zo uitgekeken naar haar 4 kindjes en hoopte toch minstens 1 dochtertje te hebben. Toen ze mijn zus vertelden dat ze 3 zoontjes en 1 dochtertje had gekregen was ze best wel gelukkig. Maar toen kwam de melding dat het meisje het niet had overleeft. Dat kwam enorm hard aan bij haar en daar voelde ze zich dan ook weer slecht over. Want uiteindelijk wou ze ook niet dan één van haar zoontjes was gestorven, maar haar wens naar een dochtertje was zo groot. Mijn zus is er bijgevolg nadat ze terug bijkwam van de bevalling volledig onderdoor gegaan. De stress van de voorbije dagen (en maanden) is haar te veel geworden. Sinds haar vriend (en papa van de kindjes) haar verliet heeft ze zich altijd enorm sterk gehouden. Maar wij zagen dat ze zich veel sterker hield dan ze eigenlijk was. Dus eigenlijk zijn we wel opgelucht dat het er nu is uitgekomen, ook al is het vreselijk om haar zo te zien lijden. Ze zit ook met zoveel vragen over wat er nu allemaal zal gebeuren en hoe het met haar kindjes gaat. In het ziekenhuis proberen ze haar zo goed als mogelijk te begeleiden. En ook wij als familie proberen haar zo veel we kunnen bij te staan in deze moeilijke tijd. Nu hadden we met de familie en haar beste vrienden al een beurtrol afgesproken om dag en nacht bij haar te blijven. Zo zal ze nooit alleen moeten zijn. Ze ligt op een kamer met 2 bedden zodat wij er ook kunnen overnachten. Mathis is nog niet bij zijn mama geweest omdat we beter vinden dat mijn zus eerst wat rust terug vind. We willen het kleine kereltje niet van slag maken als hij zijn mama zo ziet. Liefs, Een kersverse maar bezorgde tante (en zus), Ellexia
mamala
Gepassioneerd

(28 jaar, • 3161 berichten)

pff wat een verhaal maar toch een dikke proficiat met je kindjes!!!!!!!!! we duimen da je 3 sterke kerels zullen vechten. hartverwarmde knuffel meid!!!!!!!!!!! veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!!!!!!!!!
ellen_2
ellen_2
sterkte... ik heb dit gelezen met tranen die over wangen rollen... proficiat voor de kleine broertjes... ligt geike bij je op de kamer om afscheid te kunnen nemen... ik begrijp dat je er aan onder door bent gegaan... je hebt je al zo lang sterk gehouden... ik hoop dat je er snel terug te boven komt en je zoontjes de kracht mee kan geven om te vechten... dikke knuffel!! en sterkte voor jou en de familie
maeyken
maeyken
Ik heb een ander toppic geopend voor mijn zus... Vind de naam van dit toppic nogal confronterend voor haar. 'Na de bevalling (Maeyken)' heet het. Ik heb daar ook een up-date geplaatst van vandaag. Nogmaals bedankt aan iedereen voor de steun hier! Liefs, Ellexia
kirikaasje
Gepassioneerd

(27 jaar, • 3147 berichten)

ja dat is te begrijpen dat de titel van dit topic pijnlijk is, ik ga zeker verder volgen op het andere topic, bedankt voor al de moeite die jij doet hoor als zus, dat is echt sterk
ellen_2
ellen_2
die ga ik zoeken... en verder volgen!! ik hoop dat ze terug steun kan putten uit het forum. en vind het fijn dat jij ons op de hoogte houdt... sterkte
dutserke
Bevestigd

(34 jaar, SINT KATELIJNE WAVER • 2085 berichten)

Waar kunnen we het juist vinden?
maeyken
maeyken
'forum > berichtjes aan alle mama's > na de geboorte (maeyken)'

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Heb jij een vruchtwaterpunktie gehad?
Ontdek de foto's van de Baby leden