6w3d: 2 vruchtjes -> 1 hartactiviteit

7 berichten • oprichter : Sedesal

Sedesal
Beginner

(32 jaar, • 43 berichten)

Wie heeft een vroege echo gedaan en heeft gezien dat ze 2 vruchtzakjes heeft. Bij een klopt het hartje bij het andere niet. Is het bij enkele nog goed gekomen?
7Angels
Beginner

(47 jaar, GENT • 1 bericht)

Hallo Lies, hoop dat ondertussen nog altijd alles in orde is met jou zwangerschap? Ikzelf ben sinds gisteren 10 weken zwanger maar ben ook even in verwachting geweest van een tweeling. Toen ik 5 weken was heb ik het 2de vruchtje verloren en heb nu sinds 1 maand bijna elke dag bruinverlies ( 2 x rood bloedverlies gehad) en dit zou nog even duren had mijn geanocoloog gezegd want dat komt van het vruchtje wat is gestorven. Wens je nog veel geluk met jou zwangerschap, groetjes Tiny
Cami
Cami
Ik was ook zwanger van een tweeling. Echo aan 5w6d toonde 2 vruchtzakjes en 2 hartjes. Op 8weken ook 2vruchtzakjes en vruchtjes met 2 hartjes. Aan 12weken helaas verkeerd gegaan en eentje verloren.
Sedesal
Beginner

(32 jaar, • 43 berichten)

Ik ben nu 22 weken zwanger van een tweeling. Op 8w3d zagen we 2 hartjes. Er is een verschil van een week op beide kindjes en die blijft. Ik lig wel al van week 9 bijna voortdurend plat. Ik heb bloedverlies gehad van week 9 tem 14/15 en daarna nog een 4-tal weken bruinverlies. Er was een stuk placenta los of niet goed aangehecht. Ik doe dus niets. Ik mag niet heffen/tillen...
Cami
Cami
amai, klinkt echt hevig. Ik hoop toch dat je allesinds tot de 36weken zwanger mag zijn. Toen ik zwanger was van tweeling (laatste zwangerschap geweest) heb ik vanaf week 5 tot 24weken bloed verloren. Alleen was er dan bij mij, maar 1 goed vruchtje overgebleven.
noompje
Bevestigd

(29 jaar, • 1906 berichten)

Ik ben nu 22 weken zwanger van een tweeling. Op 8w3d zagen we 2 hartjes. Er is een verschil van een week op beide kindjes en die blijft. Ik lig wel al van week 9 bijna voortdurend plat. Ik heb bloedverlies gehad van week 9 tem 14/15 en daarna nog een 4-tal weken bruinverlies. Er was een stuk placenta los of niet goed aangehecht. Ik doe dus niets. Ik mag niet heffen/tillen...
Ik ben alleszins wel heel blij voor je dat het toch goed gekomen is met het tweede kindje!!! Hopelijk kan je die 2 schatjes nog even bij je houden en kan je dan in de herfst bevallen van 2 prachtige kindjes! veel succes!
Nirvanake
Beginner

(34 jaar, AS • 7 berichten)

Ik weet niet goed wat denken hier en mss kunnen jullie mij meer vertellen. Ik ben 7 weken zwanger (icsi) en zou komende maandag mijn 1e echo hebben. Vanmiddag kreeg ik ineens echter hevige buikkrampen en enorm bloedverlies. Via spoed binnengegaan en daar was toch een kloppend hartje te zien terwijl ik helemaal overtuigd was dat het.mis was. Tegen de avond stopte het bloeden ineens, alleen lichtjes bruinverlies. Nu begin ik stilaan te denken dat ik mss één van een twin verloren ben? Ik was vanaf dag 1 mega-misselijk en dat is nu minder, op de echo zie je onder de vruchtzak een zwart streepje (leeggelopen vruchtzakje?).... Bij mijn man in de familie zijn meerdere tweelingen (ook al zou dat zogezegd niet erfelijk zijn)... Ik weet dus niet goed wat denken? Hoe voelt het wanneer je één twin verliest in zo'n vroeg stadium?

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wat is belangrijk bij het kopen van de eerste schoentjes?
Ontdek de foto's van de Baby leden