Aankondiging zwangerschap

9 berichten • oprichter : kleinesid

kleinesid
Actief

(28 jaar, GENT • 107 berichten)

Hoe hebben jullie u zwangerschap verteld aan de familie. Wij zijn opzoek naar een origineel idee. Wie kan ons helpen? groetjes
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Hallo, wij hebben kaartjes gemaakt met een fotokopie van de eerste echo, en die dan afgegeven aan de "grootouders", eerst wisten ze niet wat het was (we hadden gezegd dat het een "sinterklaarscadeautje" was en op de buitenkant van de kaart zag je niks),dan stond er binnenin een tekst: "proficiat oma en opa (zoiets, ik herinner het mij niet meer in detail), met hieronder de echo... reactie verzekerd!! Groetjes, Barbara
admina69541
Gepassioneerd

Hallo Wij hadden iets gekocht: een zilveren potje met strikje aan de bovenkant. Als je het dekseltje eraf neemt, staat er op de andere kant een wiegje. Echt mooi! Aan de toekomstige tantes en nonkels hebben we een papflesje met snoepjes gegeven met daaraan een briefje met 'dag tante en nonkel' erop. Aan de overgrootmoeders hebben we een fopspeentje met enkele suikerbonen gegeven! Iedereen was zeer verrast en we hebben leuke reacties gekregen! Groetjes, Griet.
admina69541
Gepassioneerd

Wij hebben onze familie tegelijk ingelicht: de grootouders kregen sokjes, de meter en peter een wasknijper en de kindjes een kinder-surprise eitje. Dit dan even laten bezinken (niet begrijpende blikken) en dan maar even duidelijkheid gegeven
Greteke
Greteke
Ik kreeg ooit een kaartje waar 1 suikerboon opgenaaid was. Er stond op: de rest krijg je binnen 6 maanden' Het was per post verstuurd, anoniem, dus we moesten even uitzoeken van wie dit kwam. Mogelijk doen wij iets gelijkaardigs om deze zwangerschap aan te kondigen.
An
An
Ik had dit eens op het internet gelezen en vond het wel grappig: Een kaartje met een rijstkorrel en een tekstballon: Dag oma en op, ik ben nu zo groot! Omdat we ons geluk onmiddellijk wilden delen met mijn en zijn ouders en omdat het embryo nog héél klein is, hebben we i.p.v. de rijstkorrel een couscouskorrel gebruikt. Het duurde een secondje of twee eer ze het door hadden. Heel fijn om te zien!
Kim_Mama_Van_Drie
Beginner

(35 jaar, SINT KATELIJNE WAVER • 17 berichten)

Op https://babypag.es kan je een baby pagina aanmaken. Je kan vrienden en familie informeren over je zwangerschap (en de geboorte), laten raden naar het geslachten en het gewicht van de baby, ...

Aangezien de website nieuw is, kan dit nu gratis want we zoeken mama’s om te testen !

Een voorbeeldpagina kan je hier zien https://babypag.es/p/demo 

Stuur maar een berichtje indien je interesse hebt !!
info@babypag.es

PS: De .es is om “Babypages” te maken, de website is in het Engels (voorlopig enige taal optie), maar gewoon van Belgische makelij ;-) 

1600098301
Beginner

(34 jaar, AARTSELAAR • 28 berichten)

Leuke tip voor mama's in spe: 

https://fb.me/e/PkQgB0jL

My BabyOutlet opent de deuren op 9 & 10 januari voor een Private Shopping Moment!

Babyspulletjes aan de laagste prijsjes.

1627405198
Beginner

(49 jaar, FARCIENNES • 5 berichten)

Hallo ! "Mevrouw en meneer, u zit in financiële moeilijkheden, u wilt lenen en u weet niet hoe? Vul dit formulier in om naar mijn e-mail te sturen die onderaan staat. mevrouw LUCIANE ROCHE E-mail: luciane-roche@outlook.fr »

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoeveel besteed jij elk seizoen aan kindermode?
Ontdek de foto's van de Baby leden