abortus aangaan

149 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Is het normaal dat het een moeilijke periode is als je weet dat je je eerste kind zult verliezen door een abortus aan te gaan? Ik heb het alvast moeilijk, normaal heb ik altijd gedroomd van een kindje.. Maar mijn relatie van 5jaar zit echt niet goed, en is kantje boortje dat het zal standhouden, en een kind houden in zo'n situatie zonder vader wil ik niet omdat k dat zelf niet gekend heb. Maar het is zo moeilijk de gedachten alleen al dat je je kind moet wegdoen! Ik weet niet hoe er mee om te gaan, nu maandag gaat het gebeuren, stipt 10u. En ik heb zo'n schrik... Misschien kan iemand me raad geven of met me praten, dat zou me in ieder geval heel veel deugd doen.. Thxx groetjes
Mama-ce
Gepassioneerd

(34 jaar, • 24926 berichten)

Als je zo'n schrik hebt om het weg te laten halen, ben je dan wel 100%zeker van je beslissing?? Denk goed na, want er is geen weg terug.... Is er niemand met wie je kan gaan praten over je beslissing... En wat vind je vriend ervan?
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Hoi! Ik kan je niet helpen met je keuze rond abortus. Dat moet je helemaal zelf beslissen, zodat je er later vrede mee kan nemen dat je zelf de beslissing hebt genomen. Je kan het dan ook niemand anders kwalijk nemen. Ik ben ervan overtuigd dat je voor de rest van je leven aan dat kind gaat blijven denken en er mss nog spijt van zal krijgen. Het is tenslotte een mensje dat jij en jij alleen nu al aan het koesteren bent hé. Het kindje leeft door jou, jij houdt het nu in leven. Oké, je ziet het niet zitten, maar denk er aub goed over na en als je maandag een beslissing neemt, zorg dan dat je er voor 200% achter staat. Er zijn hier op het forum nog onderwerpen die over abortus gaan, lees ze aub eerst heel goed. Het zijn gemeende ervaringen. Ik heb zelf één zoon en ééntje op komst voor binnenkort, het is een droom jouw kind te zien opgroien en je weet dat het onvoorwaardelijk van jou als mama en eventueel papa houdt. Echt een overweldigend gevoel!!!! Groetjes
--Chantal--
--Chantal--
Als je zegt dat je al jaren van een kindje droomt vraag ik me af of je wel de goede beslissing hebt genomen. Denk er aub goed over na, want er is idd geen weg terug en je zult het je de rest van je leven verwijten!! Wil je vriend/man het kindje ook (niet)? Bedenk dat er massa's mama's zijn die hun kindje alleen groot brengen. Ik weet, ik heb makkelijk praten, ik heb een partner die mij en mijn zoon steunt. Makkelijk zal het niet zijn maar het KAN. Er zijn hier op het forum meerdere alleenstaande mama's succes in ieder geval en doe geen dingen waar je spijt van krijgt!
Kat84
Gepassioneerd

(29 jaar, MELDERT (LIMB ) • 3233 berichten)

Ik ga hier nog eens herhalen wat al vele anderen voor mij gezegd hebben, maar: Denk na en wees zeker van je beslissing. Als je twijfelt is da meestal een teken dat je niet 100% achter die abortus staat. Er zijn inderdaad meerdere alleenstaande mama's die het prima kunnen redden. Vergeet ook niet dat een abortus op iedere vrouw zwaar weegt en dat een heel aantal vrouwen spijt krijgt van hun beslissing. Denk goed na, het gaat tenslotte om jou kindje!
SeKaTi
Gepassioneerd

(30 jaar, • 10064 berichten)

Ben je wel helemaal zeker? Wie zegt dat dat kindje zonder vader zal moeten opgroeien? Co-ouderschap bestaat ook nog. Misschien ziet je man/vriend het nu niet zitten maar eenmaal dat de baby er is... Kan je misschien bij je ouders terecht of is dat geen optie? Doe alsjeblieft niet iets waar je later spijt van hebt! Ik wens je allesinds veel moed toe.
MamaVan2LieveKindjes
Actief

(26 jaar, • 472 berichten)

hallo ik ben waarscheinlijk te laat ik hoop dat je de juiste beslissing hebt gemaakt ik ben ook een alleenstaande mama van 1zoontje en heb er totaal gene spijt van gehad tis idd niet makkelijk, om alleen ervoor te staan maar de liefde voor je kind kunnen u echt wel vooruit helpen ! ik hoop echt dat je de juiste beslissing hebt genomen
kianatje
Actief

(26 jaar, MENEN • 452 berichten)

hey ik kan je niet helpen met die beslissing dat kan jij alleen.maar vergeet niet,het is een keuze die je je hele leven met je meedraagt.als jij vrede kan nemen met die keuze moet jij het weten maar er is geen weg terug.dus denk goed na voor je die keuze maakt. ikzelf ben nu ongepland zwanger geraakt van een derde kindje.ik ben maar 21 jaar en mijn relatie loopt helegans niet goed.ik heb eenmaal betrekking gehad in het maand en nam de pil en ben toch zwanger geraakt.mijn eerste gedacht was van neen,ik wil dat niet,ik kan dat niet aan.mijn relatie loopt niet goed.als ik alleen kom te staan met 3 kinderen,wat dan?al die vragen spookten door mijn hoofd. maar abortus zou ik nooit of te nimmer over mijn hart krijgen.dit ukje heeft er niet om gevraagd om er te zijn. abortus doen en dan heel mijn leven schuldgevoelens.ik zou mezelf niet meer in de spiegel durven aankijken.maar da's mijn persoonlijke keuze.altijd moeten denken,nu zou hij/zij ongeveer moeten geboren zijn,was het een meisje/jongen.nu zou hij/zij ongeveer naar school moeten gaan.neen,wij hebben ook niet de makkelijkste weg genomen.want abortus is gemakkelijk,hup kindje eruit en alles is opgelost.wij gaan ervoor.ook al zal het moeilijk zijn,ook voor onze relatie.ik zal mijn werk verzekers ook niet kunnen houden.heb maar een jaarcontract en ze zullen het nooit willen verlengen daardoor.maar eens ons ukje er is zal ik zo gelukkig zijn en weten dat ik de juiste keuze gemaakt hebt ik wens je nog veel sterkte met iedere beslissing die je neemt,maar denk goed na want het gaat hier tenslotte over een klein babytje die niet gevraagd heeft er te zijn
mama23
Beginner

(28 jaar, BRECHT • 1 bericht)

hoi allemaal , Ik heb 2 abortus laten doen , 1x als ik 16 was met plaatselijke verdoving en 1x als ik 19 was onder volledige narcose. op die leeftijden was ik helemaal nog niet klaar voor het moederschap.... Vorig jaar in janurai kwam ik te weten dat ik weer zwanger was , maar nu stonden de zaken er anders voor ik ben ondertussen 8 jaar samen met men vriend wonen 4 jaar samen , hebben alle een job en mijn vriend is 27 en absoluut ook klaar voor een kindje , dus hebben we samen besloten na goed te overleggen om te zwangerschap verder te zetten. en ben daar heel gelukkig mee , ik ben bevallen 2/09/08 en ben fiere mama van een prachtzoon van 4maand oud op de moment. 2maand na mijn bevalling heb ik terug een staafje laten plaatsen. en binnen 3 jaar als het staafje terug verwijderd moet worden zouden we aan een 2 de kindje starten. eergisteren ben ik naar men dokter geweest omdat ik me de laatste tijd slecht voelde , en buikpijn had , de dokter heeft dan een bloedonderzoek gedaan en mocht savonds terugbellen voor de uitslag .. blijkt dat ik terug 5weken zwanger ben ! het is veel te vroeg om nu al aan een 2de kindje te starten ,dit kan ik persoonlijk niet aan zowel op financieel vlak als ... Ik ga het laten weg nemen maar het doet verdomme veel pijn om voor de 3de x abortus te doen !! zeker als je een 1ste kindje hebt gehad
Elpietje
Gepassioneerd

(29 jaar, AS • 8606 berichten)

sorry komt misschien grof over maar kan het niet snappen dat mensen zomaar zwanger worden en het niet willen en dat er zoveel mensen hier niks liever zouden willen als ik verhalen zoals deze hoor merk ik pas hoe oneerlijk het allemaal is. je weet niet hoeveel mensen er in uw positie zouden willen zijn. maar ja das mijn gedacht

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoe vaak vrij jij?
Ontdek de foto's van de Baby leden