Angelcare AC401

16 berichten • oprichter : Jiep

Jiep
Gepassioneerd

(25 jaar, • 5665 berichten)

Ik heb een angelcare AC401 met sensormatje gekocht maar tot op vandaag nog niet gebruikt! Nu zou ik graag m'n beebje in z'n eigen kamertje leggen maar ben de gebruiksaanwijzing van mijn babyfoon kwijt waarschijnlijk in alle drukte perongeluk in de vuilbak beland! Kan iemand me hier de instellingen even geven? hoe met sensormatjes en hoe zonder????????????
Jiep
Gepassioneerd

neeje, das een probleem op you tube staat ook zoiets maar het gaat me te snel en versta er ma een half woord van
Jiep
Gepassioneerd

Hoera heb een NL-verie gevonden, kan hem nu niet testen maar denk wel dat het nu lukt! dank je wel
Jiep
Gepassioneerd

nog een vraagje... als je hem wil gebruiken zonder sensormatjes gewoon die sensormatjes afkoppelen? of moeten er dan instellingen veranderd worden?
Barbara1983
Bevestigd

(30 jaar, • 2138 berichten)

Dan moet je dat aanpassen op de ouderunit. Je hebt daar verschillende symbolen opstaan, en als je er bepaalde uitzet, kan je de sensormatjes afkoppelen. (Ik denk dat je anders alarm krijgt...)
SamD
SamD
Hallo, zijn jullie eigenlijk tevreden over een angelcare? Ik zou er ook graag een kopen, maar heb al van verschillende mensen gehoord dat het alarm soms zonder reden afgaat etc.. Groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Heb jij een geboortejuweel gekregen na de bevalling?
Ontdek de foto's van de Baby leden