baby slaapt bij mama op de buik

10 berichten • oprichter : Lunaatje81

Lunaatje81
Beginner

(32 jaar, • 1 bericht)

Hoi, Mijn lief ventje is nu bijna 6 weken oud en het enige wat hem eigenlijk tevreden stelt is om bij mij te zijn. Dag en nacht. Overdag wil hij niet in zijn box/relax. Daarin wordt hij erg onrustig met spugen en daarna huilen als gevolg. Enkel op mijn arm is ie tevreden en zal dan ook alleen daar in slaap vallen. Als je hem dan in de box wil leggen is ie bijna onmiddelijk wakker. Hetzelfde geldt voor 's nachts. Hij wil niet in zijn wiegje liggen. In het begin zat ik nachten op met hem en hij sliep in mijn armen maar dat was gewoon niet vol te houden. Nu slaapt hij bij mij buik op buik, dicht bij de borst en daar slaapt ie als een roos. spuugt of kreunt van de hele nacht niet en wordt enkel wakker om te eten. Maar ik weet maar al te goed dat dit geen goede oplossing is. Zijn er nog mama's die dit aan de hand hebben gehad? Komt er een dag/ nacht dat ie wel in zijn wieg/box zal slapen? Ik heb al zoveel tips uitgeprobeerd (inwikkelen in dekentje, kersenpitkussentje, kledij met mijn geur) maar niets schijnt te helpen. Alvast bedankt voor de reactie
baby_6
Beginner

(35 jaar, • 3 berichten)

Hey Lunaatje, Het is net of ik mijn eigen verhaal lees.... Ons zoontje is 9 weken en slaapt ook enkel op onze borst. Het lukt ons enkel om hem 's nachts een klein 2 hooguit 3 uur in zijn bedje te leggen. Ook hier alle 'trukjes' al uitgeprobeerd, puckababy, kleding, beer met baarmoedergeluiden,.... Niets helpt! Ik zie dat je berichtje van mei is..... hoe loopt het nu met jullie???? Groetjes
oOAnjaOo
Gepassioneerd

(31 jaar, • 10875 berichten)

Hey Lunaatje,Het is net of ik mijn eigen verhaal lees.... Ons zoontje is 9 weken en slaapt ook enkel op onze borst. Het lukt ons enkel om hem 's nachts een klein 2 hooguit 3 uur in zijn bedje te leggen.Ook hier alle 'trukjes' al uitgeprobeerd, puckababy, kleding, beer met baarmoedergeluiden,.... Niets helpt!Ik zie dat je berichtje van mei is..... hoe loopt het nu met jullie????Groetjes
heb je hem al op zijn buik in zijn bedje gelegd? want zo slaapt hij nu ook hé...op zijn buikje op jullie
baby_6
Beginner

(35 jaar, • 3 berichten)

Anja, met een klein hartje hebben we hem op zijn buik gelegd in zijn park. Hij sliep meteen, en heel goed. Om hem een hele nacht op zijn buikje te laten slapen, zijn we nog niet klaar. Ik denk dat we eerst een angelcare, ofzo iets in die aard, gaan aanschaffen... Ben toch nog zeer ongerust ivm met wiegedood...
baby_6
Beginner

(35 jaar, • 3 berichten)

Anja, met een klein hartje hebben we hem op zijn buik gelegd in zijn park. Hij sliep meteen, en heel goed. Om hem een hele nacht op zijn buikje te laten slapen, zijn we nog niet klaar. Ik denk dat we eerst een angelcare, ofzo iets in die aard, gaan aanschaffen... Ben toch nog zeer ongerust ivm met wiegedood...
oOAnjaOo
Gepassioneerd

(31 jaar, • 10875 berichten)

Anja,met een klein hartje hebben we hem op zijn buik gelegd in zijn park. Hij sliep meteen, en heel goed. Om hem een hele nacht op zijn buikje te laten slapen, zijn we nog niet klaar. Ik denk dat we eerst een angelcare, ofzo iets in die aard, gaan aanschaffen... Ben toch nog zeer ongerust ivm met wiegedood...
er zijn nu eenmaal kinderen die beter op hun buikslapen! bij mijn eerste kind heb ik ook gewacht tot zijn 10 weken voor ik het durfde, bij mijn tweede lag die op dag 10 al op zijn buikje... ik heb het zonder angelcare gedaan, maar als u dat gerust stelt, dan koop je een angelcare hé, lijkt me toch alleszins beter voor je eigen nachtrust, dan dat hij op jou buik blijft slapen.... veel succes met je buikslapertje!
Diablo
Diablo
Hoi,Mijn lief ventje is nu bijna 6 weken oud en het enige wat hem eigenlijk tevreden stelt is om bij mij te zijn. Dag en nacht.Overdag wil hij niet in zijn box/relax. Daarin wordt hij erg onrustig met spugen en daarna huilen als gevolg. Enkel op mijn arm is ie tevreden en zal dan ook alleen daar in slaap vallen. Als je hem dan in de box wil leggen is ie bijna onmiddelijk wakker. Hetzelfde geldt voor 's nachts. Hij wil niet in zijn wiegje liggen. In het begin zat ik nachten op met hem en hij sliep in mijn armen maar dat was gewoon niet vol te houden. Nu slaapt hij bij mij buik op buik, dicht bij de borst en daar slaapt ie als een roos. spuugt of kreunt van de hele nacht niet en wordt enkel wakker om te eten. Maar ik weet maar al te goed dat dit geen goede oplossing is. Zijn er nog mama's die dit aan de hand hebben gehad? Komt er een dag/ nacht dat ie wel in zijn wieg/box zal slapen? Ik heb al zoveel tips uitgeprobeerd (inwikkelen in dekentje, kersenpitkussentje, kledij met mijn geur) maar niets schijnt te helpen.Alvast bedankt voor de reactie
Hier hetzelfde probleem, mijn manneke is 1 maand, en slaapt enkel als hij bij mij ligt... Gaat het bij jullie al beter?
pietelientje03
Beginner

(24 jaar, BERCHEM • 1 bericht)

Ik heb net hetzelfde probleem, doet wel goed om te lezen dat ik niet de enigste ben. Nu is mijn dochtertje 4maand en ik krijg ze alleen in slaap door haar te wiegen en als ik daarna haar in haar bedje leg dan word ze na een uurtje al wakker. Dus s'nachts ligt ze bij mij in bed, dan slaapt ze als een roosje. Heeft iemand tips om haar alleen te doen slapen? en om haar alleen in slaap te doen vallen, ik ben altijd een half uur aan het wiegen. groetjes Ilse
annemie12
annemie12
hoi ik had net dezelfde vraag: mijn ventje van bijna tien weken oud, slaapt de eerste nachtelijke uren in bed en nadien lukt het gewoon niet meer en slaapt hij alleen op mijn buik... dat is nu al enkele weken zo het was in eerste instantie een opluchting na veel miserie met reflux, maar nu vraag ik me af hoe het verder moet... je bent dus niet alleen, maar ik weet ook niet meteen een oplossing :-) groetjes annemie
1564910455
Beginner

(47 jaar, • 1 bericht)

Mijn leven was verschrikkelijk en vol teleurstelling totdat ik contact opnam met Lord Bubuza via Whatsapp: +1 505 569 0396. Ik had al jaren een relatie met mijn vriendje en we hebben 3 kinderen samen, we leefden gelukkig totdat mijn vriendje stopte met voor me te zorgen en onze kinderen, hij zal dagenlang niet thuiskomen en als ik klaag, zal hij zeggen dat ik te veel klaag. Zo gingen we maandenlang door, totdat hij me op een dag vertelde dat hij verliefd was op iemand anders. Ik was gebroken en huilde, ik rende naar mijn vriend om hulp en ze vertelde me hoe Lord Bubuza haar hielp haar man te stoppen met spieken, dus nam ik onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via Whatsapp: +1 505 569 0396. Ik leg alles aan hem uit. Ik deed precies wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste verrassing kwam mijn vriend thuis, viel op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ben je gebroken of heb je hulp nodig?? Lord Bubuza is een probleemoplosser. Neem contact met hem op via e-mail:: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via WhatsApp:: +1 505 569 0396

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Had jij last van de Baby Blues?
Ontdek de foto's van de Baby leden