Babyfoon: Met Of Zonder Camera?

25 berichten • oprichter : AnneliesV30426

AnneliesV30426
Actief

(2014 jaar, SCHAERBEEK • 286 berichten)

De technologie staat niet stil! Ook in het aanbod babyfoons moeten we nu een keuze maken. Willen we onze baby enkel horen? Of willen we oook zien of ons kindje wel goed slaapt? Zelfs in een erg donkere kamer kan je nu met een infrarood camera je baby zien. Wat heb jij gekozen? Vind jij het nodig dat er een camera aan je babyfoon zit? Of is dit een snufje voor de papa's die van technologie houden?
--Chantal--
--Chantal--
Ik zou er helemaal gestoord van worden! Als er zo'n camera opzit blijf je er ook naar kijken denk ik. Geluid lijkt me meer dan zat, met of zonder angelcare
petyke
petyke
ik had bij mijn dochtertje een gewone babyfoon van philips,gewoon geluid dus... meestal hoorde ik ni eens met da ding of mijn dochtertje opgaf of ni... en nog een min punt,als de battery leeg was ging het toestelletje op de babykamer lawaai maken... logisch hoor... dus deze keer gaan we opzoek naar een goeie babyfoon en ik wil er camera op... x
_valerie_
Gepassioneerd

(32 jaar, • 3816 berichten)

Donderdag verkoopt liddl er voor 109 euro. Iemand een idee of dat het goeie qua qualiteit zijn???
Prinses
Prinses
Donderdag verkoopt liddl er voor 109 euro. Iemand een idee of dat het goeie qua qualiteit zijn???
onze babyfoon komt van dreamland en kost 90€ is wel zonder camera maar als ge 15€ oplegt kunde er daar ene kope met camera van een bekend merk
ollekebollekesnolleke
Bevestigd

(30 jaar, • 1419 berichten)

Wij hebben er zo een van Philips, een oranje. Je kan muziekjes geven, de gevoeligheid instellen, de temperatuur van de kamer bekijken, licht geven in de kamer van de baby, alle, echt ne toffe. Zo ne camera lijkt mij overbodig hoor. Wij gebruiken de babyfoon trouwens alleen als wij in de living zijn. S'nachts staat die niet meer aan.
mama_van_tiago
mama_van_tiago
ooooooooooooh die foto van manon!! super schattig!!!
Mariska-Xenia-Julie
Gepassioneerd

(30 jaar, • 4345 berichten)

Idd mooie foto! Ik zou het niet moeten hebben met die camera. Ik ben tevreden met diegene dat ik nu heb. Heb een digitale babyfoon. Helemaal geruisloos! En die staat gewoon in de gang omdat die zo goed werkt. Dus wanneer er een tweede bijkomt, hoeven wij helemaal gene nieuwe bij te kopen.

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wie maakt bij jullie de foto's?
Ontdek de foto's van de Baby leden