babykamer: nu kopen (actie paradisio) of wachten tot solden?

3 berichten • oprichter : donderwolkje

donderwolkje
donderwolkje
Momenteel is er in Paradisio een baby(kinder)kameractie waar je een bon ter waarde van 20% van de aankoopprijs ontvangt. (dus als je bvb een kamer koopt van 600 euro, krijg je een aankoopbon van 120 euro). Nu ben ik heeeel erg aan het twijfelen of we onze babykamer nu zouden kopen of beter wachten tot de solden in januari Wat denken jullie? Misschien heeft iemand hier ervaring met solden in Paradisio de vorige jaren? Was dit de moeite waard? Groetjes van een twijfelend donderwolkje
verokriekje
Bevestigd

(29 jaar, • 1537 berichten)

Hoi donderwolkje, Ik zou ze nu kopen want op kinderkamers doen ze niet echt solden. Hebben ons 2 kinderkamers daar ook gehaald en dachten korting te hebben met onze klantekaart maar dat was ook niks. Geen verminderingen op kamers vertelden ze ons. Bij onze Ilyano hebben we hem zelf op de geboortelijst gezet en daar hebben we ook geen korting op gehad. De keuze blijft natuurlijk bij jou he Groetjes
Mamasita
Mamasita
Goh, tijdens de solden moet je kiezen tussen wat in solden komt en bij babykamers zijn dat meestel niet alle kamers hé. Ik zou dat nu eerder kopen dan te wachten met de solden Maar da kans dat je dan toch jouw kamer in de folder ziet staan met meer korting kan altijd hé

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Laat jij je regelmatiger controleren nu baarmoederkanker vaak in het nieuws is?
Ontdek de foto's van de Baby leden