Bloedverlies begin vd zwangerschap

50 berichten • oprichter : flore_lefebvre2918

tulpje3
tulpje3
Hoe ist nu met je Dana? Nog bloedverlies? Gisteren was het gestopt bij mij en vanmorgen ook nog totdat ik wat gewerkt had en het bruinverlies was weer daar pfff echt frustrerend...de dokter had wel gezegd dat het op zich niet zo erg is maar ik zie het toch liever niet dan wel
Venuske
Gepassioneerd

(31 jaar, • 17564 berichten)

Dana SUPERnieuws!!! Ben zeer blij!Nu genieten he meid! Tulpje... je ziet t liever niet dan wel natuurlijk,kan da begrijpen,maar bruinverlies betekent ni direct slecht he meid... wanneer moet jij nr je gyn? knuffel!
Venuske
Gepassioneerd

hier staan de duimpjes nog steeds omhoog!
tulpje3
tulpje3
we horen precies niks meer van dana...hopelijk is nog alles goed! Nog een weekje wachten voor de volgende echo, hopelijk klopt het hartje dan...begin echt zenuwen te krijgen. Het bruinverlies is ook wel gestopt...
Venuske
Gepassioneerd

Met Dana gaat t goed las k op juli-topic Haar hcg was gestegen he,ze is dus zwanger. Maar voor de rest weet k ookni meer.... bruinverlies gestopt? Das al een 'zorg' minder he meid! even doorbijten en je mag voor een echo gaan! xxx
flore_lefebvre2918
Bevestigd

(27 jaar, GOURNAY EN BRAY • 2192 berichten)

Hier is het bruinverlies vele minder, 28/3 naar de gynae. Weinig optg forum want zo moe na het werkezn. Begin serieus lastte krijgen van vermoeidheid en misselijk.
tulpje3
tulpje3
oh da's fantastisch nieuws Dana! Hier is het bruinverlies ook gestopt en ben nog altijd supermisselijk, maar ja 't is toch altijd afwachten tot de volgende echo...pff de zenuwen nemen toe met de dag!
Venuske
Gepassioneerd

21maart is al bijna een maand voorbij...tulpje? Alles oke meid?

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap bevallen:
Ontdek de foto's van de Baby leden