Branderig gevoel na vrijen

4 berichten • oprichter : Marie_Lamperti436

Marie_Lamperti436
Beginner

(29 jaar, LYON • 15 berichten)

Na het vrijen heb ik nu een branderig gevoel bij het plassen. Heb ik dan een schimmelinfectie? Ik heb dit net op deze site gelezen, en dat dat kwaad kan voor het kindje.
Mini-Snoopyke
Gepassioneerd

(26 jaar, • 4697 berichten)

ik denk dat je da is beter na vraagt aan u ha of gyno ik duim voor je dat alles goed gaat met je kindje en proficiat met je zwangerschap!
Marie_Lamperti436
Beginner

(29 jaar, LYON • 15 berichten)

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb een créme gekregen die ik iedere avond moet inbrengen. Ik had een klein beetje bloed in mijn urine (volgens de arts vaginaal dus WAARSCHIJNLIJK geen probleem), en volgens de echo ziet het er ok uit. Nu heb ik wat meer bloedverlies en ben ik wat bang... Zou ik, als mijn infectie gedaan is, nog eens naar de huisarts gaan? Ik mag pas over 3 weken naar de gynaecoloog, ik ben dan 9 weken. Maar toch wil ik ook niet teveel naar de huisarts gaan... Op de echo was ook niet veel te zien (is niet hetzelfde als bij een gynaecoloog hé). Wat zouden jullie doen?
17nenette
Beginner

(31 jaar, SEMOUSSAC • 4 berichten)

hey, ik ben nu zwanger van men 2de kindje en ben bijna 28weken ver, zowel bij de eerste als nu loop ik gemakkelijk een schimmelinfectie op, zodanig dat plassen zo een pijn doet dak er trane van in men oge krijg en sex is ook absoluut geen pretje meer, de bloedingen die jij hebt kunnen van de infectie voorkomen, had dat ook , maar denk eeraan dat dat ook nog innesteling bloedingen kunnen zijn. en als je echt zeker wilt zijn dan kunde naar een gynecoloog in het ziekenhuis gaan normaal is er 1 dag op de week een vrije consultatie dat je zo kunt langsgaan, je kunt eens informeren he :)

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoe bewaren jullie kinderfoto's?
Ontdek de foto's van de Baby leden