clomid te koop gevraagd

43 berichten • oprichter : admina69541

zoe101
zoe101
hallo allemaal ik heb ff paar vraagjes ik ben hiero nieuw dus ik hoop dat ik van iemand een normaal antwd krijg.

ik ben al een moeder van 8maanden oud dochtertje maar ik zou graag weer zwanger willen worden maar mijn cyclus is niet echt nomaal ik word 2 keer per maand ongesteld of juist sla ik een maand over dus kan het niet echt bij houden ik ben wel naar me ha geweest met het probleem en uitgelegd dat ik zwanger wil worden maar niet echt lukt en dat men cyclus niet echt normaal is wat ik zelf denk.
maar ze wilt me niet helpen en zegt dat dat normaal is ik heb ook gevraagt voor onderzoek maar ze wilt me niet onderzoeken en ook wil ze me geen verwijsbrief geven.
ik ben net terug vanuit buiteland en heb me daar helemaal laten onderzoeken en vertelde dat ik al een tijd bezig ben met zwanger worden en toen hebben ze mij een kuur clomid gegeven van 25 mg ze zei dat dit zou helpen .
maar omdat ik iets uit buiteland krijg durf ik niet echt te gebruiken mijn ha weet hier nog niets van en ik wil het even dat gebabbel van haar mezelf besparen want het loopt elk keer uit de hand dus ik hoop dat ik hier wat antwoorden zal krijgen voor dat ik haar vertel.

groetjes zoe

Zoe1984
Beginner

(30 jaar, BRUGGE • 9 berichten)

Message supprimé le 22/10/2014 15:08:47 par Zoe1984

Zoe1984
Beginner

(30 jaar, BRUGGE • 9 berichten)

Hallo,

Is er iemand die nog Clomid over heeft aub? Laat het mij weten. 

Het is dringend dank u 

Vlinderkindjemamavan6
Beginner

(27 jaar, ZWEVEGEM • 1 bericht)

Wie O wie heeft er nog een doosje? Alvast bedankt!

shania Hallo, ik heb 1 doosje clomid 50 mg - 10 tabletten (heb deze niet nodig gehad) groetjes
1554118556
Beginner

(29 jaar, BORNEM • 1 bericht)

Beste, wie heeft nog doosje clomid over voor mij, Ik Ben U eeuwig dankbaar Groeten

1554118556
Beginner

(29 jaar, BORNEM • 1 bericht)

Beste waar kan ik her kopen? Welk apotheek? Graag meer info. Dank u

Hier in de aphoteek kun je clomid halen zonder voorschrift, maar dan betaal je wel meer, maar waarom zou je zomaar clomid nemen. De dokter zal toch wel zijn redenen hebben om het je niet te geven. Ik zou het zeker niet innemen zonder toelating van de dokter.

1566290642
Beginner

(34 jaar, BERCHEM • 6 berichten)

Beste dames Zou iemand mij kunnen vertellen in welke apotheek ik clomid kan kopen zonder recept of kan ik het overkopen van iemand die het over heeft? Het is voor mijn zus die in het buitenland woont en niet kan geraken eraan. Ze zal zich laten opvolgen door een arts. Ik zelf heb kinderen en geen vruchtbaarheidsproblemen dus de arts schrijft het mij niet voor. Mijn dank is zeer groot

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Gebruik jij plastic of glazen papflessen?
Ontdek de foto's van de Baby leden