Draagmoeder gezocht

87 berichten • oprichter : cathyjanssen

cathyjanssen
cathyjanssen
Mijn naam is cathy ik ben 39 jaar en getrouwd, ik ben al zeker 8 jaar bezig met IVF maar helaas zonder resultaat. Mijn eileiders en eierstokken zijn beschadigd en ik kan om gezondheids redenen niet zelf een kind verwekken. Daarom zoeken wij een laag-technologische draagmoeder (D.W.Z dat het eitje van de draagmoeder en het zaad van de wensvader word gebruikt.). Ik hoop dat U dit wilt overwegen gezien dat dit een van onze laatste kansen is. We hopen heel snel iets van U te vernemen. Alvast onze diepste dank Liefs Cathy en Robert Janssen .
laetitia_mounier9524
Beginner

(29 jaar, DUNKERQUE • 3 berichten)

goededag, ik heb een vriendin en ze is al 6 jaar aan het proberen om zwanger te worden, ze hebben al alles gedaan en hun laatste ivf was 2 maanden geleden maar zonder resultaat dus zoeken zij nu een draagmoeder, wil er iemand helpen of ken je iemand die ons wil helpen mvg melissa
babydroom1
babydroom1
Beste mensen, Mijn naam is Judith. Ik word dit jaar 34. Mijn man en ik willen echt heel graag een kindje, maar na jaren proberen wil het maar niet lukken. We hebben al verschillende IVFpogingen achter de rug, tevergeefs. De dokters zijn eigenlijk vrij eerlijk, het is medisch gewoon niet mogelijk voor ons om op de natuurlijke manier ons kindje te krijgen. Maar ik wil het zo graag. Daarom vroeg ik me af of er eventueel een draagmoeder is die ons kan helpen. Zo ja, kan je me dan ajb mailen op babydroom1@hotmail.com Alvast heel erg bedankt, groetjes, Judith
gridje75
gridje75
Dag Judith, Amai wat een verhaal zeg!! Ik hoop dat je snel iemand passend vind die jullie droom kan doen uitkomen!!
babydroom1
babydroom1
Dag Judith,Amai wat een verhaal zeg!!Ik hoop dat je snel iemand passend vind die jullie droom kan doen uitkomen!!
babydroom1
babydroom1
Fijn dat je dat zegt hoor. Jij kent toevallig niemand die ons kan helpen
mammie-van-4-schatjes
mammie-van-4-schatjes
ik wil hier toch wel eventjes melden dat draagmoederschap in belgië nog altijd niet wettelijk geregeld is in bij ons dus als de draagmoeder tijdens de zwangerschap om de baby te houden, staan jullie juridisch volledig buiten spel...... desalnietemin hoop ik dat je een eerlijk iemand tegenkomt die jullie droom kan verwezelijken zodat er geen 2e baby D-verhaal komt....
gridje75
gridje75
@ Babydroom: Helaas ken ik niemand... Maar zal voor jullie duimen!! Komt goed...geluk is voor iedereen weggelegd... Ook voor jullie!!
ozzebolle
ozzebolle
mammie-van-4-schatjes: bedankt voor je reactie. ik was net hetzelde aant denken, maar niet volledig zeker. Maar ook ik hoop dat jullie uiteindelijk toch de pracht van een kindje mogen verwelkomen!!!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Blijf jij borstvoeding geven als je weer aan het werk gaat?
Ontdek de foto's van de Baby leden