Draagmoeder gezocht

96 berichten • oprichter : cathyjanssen

1548070018
Beginner

(31 jaar, GULLEGEM • 2 berichten)

Message supprimé le 03/03/2019 10:01:44 par 1548070018

sid
Beginner

(37 jaar, MALINES • 8 berichten)

ik ben op zoek naar en lieve draagmoeder die mijn kinderwens uit laat komen.

ik heb er veel voor over.

mail me wimdelauw@hotmail.com

Jerre
Beginner

(29 jaar, HOUTVENNE • 4 berichten)

Hey!

Enkele jaren geleden hebben wij via deze groep reeds een oproep geplaatst en sindsdien is er heel wat gebeurt. Via een andere weg hebben mijn man en ikzelf een draagmoeder gevonden die ons wou helpen met onze wens. Samen met haar hebben we meerdere pogingen ondernomen, eerst via kunstmatige inseminatie, daarna 5 pogingen met IVF. Twee van de vijf pogingen waren positief, maar eentje draaide jammer genoeg uit op een miskraam. De andere poging bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Met het gevolg dat onze draagmoeder met spoed geopereerd moest worden.

Dit heeft bij ons allemaal een zeer zware indruk nagelaten. Voor ons enkel emotioneel, maar voor onze draagmoeder ook nog eens fysiek. Wij vonden het zo erg voor haar dat zij dit allemaal moest ondergaan, terwijl zij het net zo erg vond voor ons omdat ze ons 'teleurgesteld' zou hebben. Wij hebben haar met veel liefde omringd, gezegd dat het zeker niet haar schuld was, dat wij net kei fier en blij waren dat zij ons wou helpen met onze wens en dat zij ons nooit teleurgesteld heeft,... We hebben haar de tijd gegeven die ze nodig had om alles te verwerken en een plaatsje te geven. Ook voor onszelf hebben we tijd moeten nemen om alles te plaatsen en emotioneel terug op te laden.

Uiteindelijk hebben we samen beslist geen pogingen meer te ondernemen, vooral omdat onze draagmoeder het niet echt meer zag zitten hebben wij direct beslist om ook voor haar de knoop door te hakken en te stoppen met onze pogingen. We zijn nog altijd goede vrienden en mijn man en ik hebben nog altijd zoveel respect voor alles wat ze voor ons gedaan heeft. Voor ons heeft ze een bijzondere plaats in ons hart.

Maar dat brengt ons natuurlijk terug bij het begin... het zoeken van een vrouw die samen met ons onze wens kan waarmaken. Filip (39) en ikzelf (Jurgen 33) zijn sinds 2017 gehuwd en meer dan 10 jaar samen. Wij wonen in België en zijn samen ons huis aan het bouwen dat deze zomer klaar zal zijn en waar er voldoende plaats is voor een (of meerdere  ) kind(eren).

Beiden zijn wij ook peter van twee kleine kapoenen waarmee we regelmatig leuke dingen doen (indoor speeltuin, de zoo, zwemmen, buiten spelen,...) Ook de kinderen van vrienden zijn altijd welkom bij ons en weten ons ondertussen wel te vinden voor wat deugnieterij of een wandeling/fietstocht,... .

Maar het blijft toch altijd een beetje knagen dat we al deze kapoenen moeten afgeven dezelfde avond of de dag erna. Wat zouden we al te graag een kindje krijgen om zelf voor te mogen zorgen en dat bij ons mag blijven en dat we onvoorwaardelijk graag mogen zien.... Er zullen waarschijnlijk nog 1.000 vragen zijn over ons/voor ons waar ik niet direct aan denk.

Maar onze wens en motivatie (komt misschien verkeerd over, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat we bedoelen) is echt groot en heeft ons al door heel dit bovenvermeld avontuur geleid en we kijken ernaar uit terug een avontuur te mogen starten met iemand van jullie.

Lieve dames, mochten jullie ons willen helpen zijn wij jullie enorm dankbaar. We weten wat we van jullie verwachten en wij hebben hiervoor dan ook enorm veel respect. Weet dat we dit in volledig overleg doen, we gaan er samen voor en het is een wij verhaal en niet een wij - jij verhaal.

Veel liefs, Jurgen en Filip

Jerre
Beginner

(29 jaar, HOUTVENNE • 4 berichten)

Hey!

Enkele jaren geleden hebben wij via deze groep reeds een oproep geplaatst en sindsdien is er heel wat gebeurt. Via een andere weg hebben mijn man en ikzelf een draagmoeder gevonden die ons wou helpen met onze wens. Samen met haar hebben we meerdere pogingen ondernomen, eerst via kunstmatige inseminatie, daarna 5 pogingen met IVF. Twee van de vijf pogingen waren positief, maar eentje draaide jammer genoeg uit op een miskraam. De andere poging bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Met het gevolg dat onze draagmoeder met spoed geopereerd moest worden.

Dit heeft bij ons allemaal een zeer zware indruk nagelaten. Voor ons enkel emotioneel, maar voor onze draagmoeder ook nog eens fysiek. Wij vonden het zo erg voor haar dat zij dit allemaal moest ondergaan, terwijl zij het net zo erg vond voor ons omdat ze ons 'teleurgesteld' zou hebben. Wij hebben haar met veel liefde omringd, gezegd dat het zeker niet haar schuld was, dat wij net kei fier en blij waren dat zij ons wou helpen met onze wens en dat zij ons nooit teleurgesteld heeft,... We hebben haar de tijd gegeven die ze nodig had om alles te verwerken en een plaatsje te geven. Ook voor onszelf hebben we tijd moeten nemen om alles te plaatsen en emotioneel terug op te laden.

Uiteindelijk hebben we samen beslist geen pogingen meer te ondernemen, vooral omdat onze draagmoeder het niet echt meer zag zitten hebben wij direct beslist om ook voor haar de knoop door te hakken en te stoppen met onze pogingen. We zijn nog altijd goede vrienden en mijn man en ik hebben nog altijd zoveel respect voor alles wat ze voor ons gedaan heeft. Voor ons heeft ze een bijzondere plaats in ons hart.

Maar dat brengt ons natuurlijk terug bij het begin... het zoeken van een vrouw die samen met ons onze wens kan waarmaken. Filip (39) en ikzelf (Jurgen 33) zijn sinds 2017 gehuwd en meer dan 10 jaar samen. Wij wonen in België en zijn samen ons huis aan het bouwen dat deze zomer klaar zal zijn en waar er voldoende plaats is voor een (of meerdere) kind(eren).

Beiden zijn wij ook peter van twee kleine kapoenen waarmee we regelmatig leuke dingen doen (indoor speeltuin, de zoo, zwemmen, buiten spelen,...) Ook de kinderen van vrienden zijn altijd welkom bij ons en weten ons ondertussen wel te vinden voor wat deugnieterij of een wandeling/fietstocht,... .

Maar het blijft toch altijd een beetje knagen dat we al deze kapoenen moeten afgeven dezelfde avond of de dag erna. Wat zouden we al te graag een kindje krijgen om zelf voor te mogen zorgen en dat bij ons mag blijven en dat we onvoorwaardelijk graag mogen zien....

Er zullen waarschijnlijk nog 1.000 vragen zijn over ons/voor ons waar ik niet direct aan denk. Maar onze wens en motivatie (komt misschien verkeerd over, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat we bedoelen) is echt groot en heeft ons al door heel dit bovenvermeld avontuur geleid en we kijken ernaar uit terug een avontuur te mogen starten met iemand van jullie.

Lieve dames, mochten jullie ons willen helpen zijn wij jullie enorm dankbaar. We weten wat we van jullie verwachten en wij hebben hiervoor dan ook enorm veel respect. Weet dat we dit in volledig overleg doen, we gaan er samen voor en het is een wij verhaal en niet een wij - jij verhaal. Veel liefs, Jurgen en Filip

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Heb jij ooit borstvoeding gegeven in een rijdende auto?
Ontdek de foto's van de Baby leden