dreambaby ,tegengevallen

91 berichten • oprichter : Emma

Katjexx
Bevestigd

(35 jaar, DESTELBERGEN • 2153 berichten)

Hey, onze lijst ligt bij babyscorner in Deinze (eke) en we zijn nochtans van gent.. www.babyscorner.be Supervriendelijke bediening, heel veel uitleg bij het aanleggen van de lijst (is ons 1e dus was wel nodig) Kan nog niets zeggen van de naservice want beebje is nog niet geboren maar we zijn naar daar gegaan omdat we er zoveel positieve reacties op hebben gekregen..
Anneken01
Gepassioneerd

(33 jaar, • 5997 berichten)

Onze lijst lag bij Dreamland te Lede.Heel tevreden over de uitleg, de bediening enz.
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

bij ons ligt ze ook bij dreamland lede
-lot-
-lot-
ben daarstraks bij dada in lier geweest de lijst van mijn neef zijn 2de ligt daar momenteel daar hebben ze precies ook heel veel, ook leuke ideetjes gezien voor kaartje en/of doopsuiker
Mariska-Xenia-Julie
Gepassioneerd

(30 jaar, • 4345 berichten)

Hey Lot, waar ligt die winkel juist? Want ken die precies niet... Is voor ons ook niet ver... Altijd al interessant om te weten. Wij hadden zelf bij premaman onze lijst gelegd. Ook wel tevreden van, maar we hebben op sommige dingen toch ook langer moeten wachten. Gelukkig wel niet het belangrijkste, want dat was een maand op voorhand al reeds binnen. Maar mijn relax en mijn speeltapijt heb ik toch vrij laat gekregen. Uiteindelijk ben ik wel een andere relax gaan kiezen omdat ze niet konden zeggen hoe lang het ging duren voor diegene die wij gekozen hadden er ging zijn. Wij hebben toen een ietske duurdere genomen, maar we hebben niet moeten bijbetalen... Dus daar konden we dan ook niet over klagen he! Voor de rest waren ze er heel behulpzaam en heel vriendelijk. Ook konden ze over echt alles een goede uitleg geven, wat in sommige andere winkels dan weer niet het geval was. Hier in Duffel is ook een leuke winkel, Joleen, maar dat ligt in zo een moeilijk straatje dat ik zo weet dat een deel van mijn vrienden en familie er nooit naar toe zouden gaan... Volgende keer denk ik eerder aan Baby 2000 of aan Fun...
brenneke
Gepassioneerd

(31 jaar, • 3040 berichten)

Hallo allemaal, Als er mensen zijn in de geburen van Baal (Tremelo) of omstreken want ben zelf van Sint-Katelijne-Waver. Dan is de Kinderplaneet, the place to be! Echt waar, dat is pas een babyparadijs en kinderparadijs. Ik ben enorm tevreden van deze winkel. Wij kunnen onze lijst online beheren met foto's, ons geboortekaartje En er staan zelfs foto's bij bepaalde artikels om het de mensen gemakkelijker te maken. Deze mensen zijn enorm vriendelijk en helpen je graag verder. Toen wij onze lijst gingen leggen, hebben wij daar zeker 3 uur rondgelopen. Eerst met een Mevrouw om ons wegwijs te maken en uitleg te geven wat het belangrijkste is voor je kindje en daarna mochten we zelf nog vanalles kiezen. Alleen kleertjes en artikels die speciaal besteld worden, die zijn verplicht om te nemen maar de rest mag je altijd terug leggen. Op alles wat aangekocht wordt, krijgen we nog een extra cadeaubon. Wanneer er iets zou gebeuren in het kraambed ofzo, wordt deze lijst gewoon geannuleerd. Echt goeie winkel!
-lot-
-lot-
Hey Lot,waar ligt die winkel juist? Want ken die precies niet... Is voor ons ook niet ver... Altijd al interessant om te weten.Wij hadden zelf bij premaman onze lijst gelegd. Ook wel tevreden van, maar we hebben op sommige dingen toch ook langer moeten wachten. Gelukkig wel niet het belangrijkste, want dat was een maand op voorhand al reeds binnen. Maar mijn relax en mijn speeltapijt heb ik toch vrij laat gekregen. Uiteindelijk ben ik wel een andere relax gaan kiezen omdat ze niet konden zeggen hoe lang het ging duren voor diegene die wij gekozen hadden er ging zijn. Wij hebben toen een ietske duurdere genomen, maar we hebben niet moeten bijbetalen... Dus daar konden we dan ook niet over klagen he!Voor de rest waren ze er heel behulpzaam en heel vriendelijk. Ook konden ze over echt alles een goede uitleg geven, wat in sommige andere winkels dan weer niet het geval was.Hier in Duffel is ook een leuke winkel, Joleen, maar dat ligt in zo een moeilijk straatje dat ik zo weet dat een deel van mijn vrienden en familie er nooit naar toe zouden gaan... Volgende keer denk ik eerder aan Baby 2000 of aan Fun...
in't ravenstijn echt gemakkelijk, een zijstraat van de ring, bijna meteen als je derin rijdt, vlak aan't kanaal ze hebben ook kleertjes enzo voor al iets oudere kinderen www.dada-lier.be
Valerie 81
Bevestigd

(32 jaar, HECHTEL • 1640 berichten)

dit is nu eigenlijk toevallig det ik aan't vergelijken was maar wij willen een 3 deursekleerkast voor onze 2e spruit van dezelfde kamer als ons eerste dan heeft indra een kast boekenrek en een bed en het 2e krijgt dan de commode van bij indra een bed en een kast ok wat ik dus kwam vertellen die kast kost bij premaman 395eur dreambaby 365eur babyvita 353 eur wij gaan onze lijst bij babyvita leggen in peer en ik dacht dat het een dure winkel was maar blijkbaar toch niet he die beertjes met baarmoedergeluiden premaman 45eur dreambaby 44 eur babyvita 40 eur dus premaman is toch wel duur vind ik
Mariska-Xenia-Julie
Gepassioneerd

(30 jaar, • 4345 berichten)

hey, Mijn lijst lag ook bij premaman. Achteraf pas gezien dat dreambaby veel goedkoper was. Wij wilden een volledige kamer bij premaman bestellen, maar nog net op tijd gezien dat diezelfde kamer bij dreambaby iets meer dan 100 euro goedkoper was en dat ze die nog gratis aan huis kwamen leveren!
MietenAndy
Gepassioneerd

(30 jaar, • 16629 berichten)

dit is nu eigenlijk toevallig det ik aan't vergelijken was maar wij willen een 3 deursekleerkast voor onze 2e spruit van dezelfde kamer als ons eerste dan heeft indra een kast boekenrek en een bed en het 2e krijgt dan de commode van bij indra een bed en een kastok wat ik dus kwam vertellendie kast kost bij premaman 395eurdreambaby 365eurbabyvita 353 eurwij gaan onze lijst bij babyvita leggen in peer en ik dacht dat het een dure winkel was maar blijkbaar toch niet hedie beertjes met baarmoedergeluidenpremaman 45eurdreambaby 44 eurbabyvita 40 eurdus premaman is toch wel duur vind ik
Let wel op: de prijzen zijn niet bij alle Dreambabys/Dreamlands gelijk. Regionaal kunnen die prijzen verschillen. Je gaat dus best eens kijken in de winkel zelf. Of in de winkel dichtbij die Babyvita. Dreambaby zou de prijzen namelijk moeten aanpassen als het ergens in de buurt goedkoper is. Doen ze dat niet: dan moet je dat melden en verlagen ze hun prijs. Dat gebeurt dan effectief, want wij hebben dat al eens gedaan.

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wat is belangrijk bij het kopen van de eerste schoentjes?
Ontdek de foto's van de Baby leden