echo scopie/ wie de vader?

13 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

ik heb seks gehad met 2 mannen, en ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst mijn menstruatie heb gehad. tussen de seks zat een week. maar is het te zien op de echo welke datum het kindje is verwekt? kelly
eweke
Bevestigd

(34 jaar, MAASMECHELEN • 754 berichten)

met een week verschil weet ik niet zeker of het duidelijk zal zijn wie de vader is...de echo geeft een benadering van hoever je bent... maar hoe betrouwbaar het is weet ik niet hoor... ik denk dat de gyn je zal zeggen dat je daar niet op kan afgaan... het enige dat zekerheid biedt is een vaderschapstest vrees ik...
Akj
Akj
Dat is inderdaad een probleempje. Ben je al zeker van je zwangerschap? Heb je een vaste relatie met één van de mannen? Wil je überhaupt wel kinderen?
admina69541
Gepassioneerd

ja het is zeker dat ik zwanger ben. en van 1 van de mannen wil ik wel een kind en van de ander niet. bedankt voor de anwtoorden.
admina69541
Gepassioneerd

ja het is zeker dat ik zwanger ben. en van 1 van de mannen wil ik wel een kind en van de ander niet. bedankt voor de anwtoorden.
Akj
Akj
De gyn kan wel ongeveer kijken hoe oud het vruchtje is, misschien dat je dan ongeveer kan uittellen wie de "schuldige" is in het verhaal. Een andere optie is een vaderschapstest. Maar dat kan pas na de geboorte, dacht ik. Maar dat weet ik niet zeker. Wat ook een optie lijkt, maar niet echt het beste is, is gewoon zwijgen en diegene die jij wilt als vader, ook als vader aanduiden. Dit is niet echt eerlijk, ook niet voor jou. En als je de test toch doet, en je speelt van in het prille begin open kaart, kan alles misschien toch nog goed komen. Ik hoop het beste voor jou.
mamaRUDOBE
Bevestigd

(30 jaar, • 2055 berichten)

Ik weet niet hoe ver je nu bent, maar als je een echo rond 5 weken kunt doen, kunnen ze een vrij juiste berekening doen. Bij mij twijfelde ze of ze zich geen 2 weken vergist hadden, en zijn ze gaan terugkijken naar de metingen van de 5-6 weken echo om te zien of ze juist waren of niet.
Akj
Akj
Bij mij bleek de bevruchting ook een beetje later te zijn geweest dan dat we eigenlijk hadden uitgeteld. en na de echo kon de gyn dat wel redelijk zien. Wij waren 5 weken ipv 6. succes!
Kat84
Gepassioneerd

(29 jaar, MELDERT (LIMB ) • 3233 berichten)

Een vaderschapstest is de enige echt betrouwbare manier om te weten te komen wie de vader is, maar dat kan idd enkel na de geboorte.... @ AKJ bij mij was ook eerst gezegd dat ik 6weken was, ma ik bleek er ook maar 5 te zijn. Kwam door mijn onregelmatige menstruatie. Als je heel regelmatig bent van cyclus kan je mss zo te weten komen wie de vader is, maar dat is toch geen 100% Het zwijgen vind ik niet zo een goed idee, toch niet als de mannen in kwestie elkaar kennen en de kleine toevallig harder lijkt op de ene dan op de vader.... Allez da lijkt me ni zo waterdicht
Akj
Akj
elke zwangerschap is toch weer anders. De enige raad die ik nog zou willen geven: wees eerlijk tegenover jezelf en je vruchtje. De rest komt vanzelf. succes!!!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wie bezit de eigenlijke macht thuis?
Ontdek de foto's van de Baby leden