Epidurale verdoving? Een persoonlijke keuze!

3 berichten • oprichter : 1583327579

1583327579
Beginner

(25 jaar, BROECHEM • 3 berichten)

Lieve (toekomstige) mama's (uit België) Voor ons vroedvrouwen is het soms moeilijk om te bepalen welke zwangeren baat hebben aan een continue begeleiding en wie er op een gegeven moment toch nood heeft aan pijnstilling tijdens de arbeid.. als student aan de Universiteit Antwerpen voer ik daarom een onderzoek uit naar uw persoonlijkheid in relatie tot angst voor de bevalling en de wens voor pijnbestrijding! De resultaten kunnen dan in de toekomst meegenomen worden om een begeleiding op maat op te stellen.. Om mijn studie tot een goed einde te brengen ben ik op zoek naar circa 900 zwangeren (vanaf 12 weken) uit Vlaanderen en Nederlandstalig Brussel die mijn online vragenlijst willen invullen. Het invullen van de vragenlijst duurt max. 20 minuutjes. Je zou er mij en mijn masterproef heel erg vooruit mee helpen! Je maakt bovendien kans op één van de tien Win For Life krasbiljetten! Je vindt de link terug hieronder in de reacties! Alvast héél erg bedankt! Jullie helpen me er erg mee verder! Liefs Julie

Message édité le 06/03/2020 17:59:51 par 1583327579

1583327579
Beginner

(25 jaar, BROECHEM • 3 berichten)

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Heb jij ervaring met thuiswerken?
Ontdek de foto's van de Baby leden