geboortelijst dreambaby

17 berichten • oprichter : mamakelly23

mamakelly23
Bevestigd

(27 jaar, • 1428 berichten)

Hallo Heeft er iemand soms enige ervaring met het leggen van een geboortelijst bij colruyt via dreambaby? Waren jullie hier tevreden van. Kheb vernomen dat je dan de lijst thuis krijgt voor dan aan je familie enz te geven Kunnen ze dan al iets bestellen of reserveren voor je bevallen bent , want als er iets niet in voorraad is moeten ze hierop wachten Kan iemand mij helpen?
imyourangeltje
Bevestigd

(28 jaar, • 1694 berichten)

hey mijn lijst ligt bij dreambaby. ik heb die online samengesteld,maar je kan dat evengoed in de winkel zelf doen. Toen ik die online samenstelde,en er was iets niet voorradig,dan krijg je een venstertje waar staat vanaf wanneer het artikel beschikbaar is. dan je zelf aanklikken of je het toch wil of liever een ander. Je krijgt kaartjes om bij het geboortekaartje te steken,daarop staat de lijstnummer en een paswoord zodat je familie en vrienden op internet kunnen gaan kijken. Je kan ook voor de geboorte al zo'n kaartje aan de mensen geven,dan kunnen ze al iets reserveren. Van de moment de je lijst gemaakt is,maken ze een doos (of verschillende dozen) met alle artikelen in,als je dan belt dat je bevallen bent dan wordt die doos naar de winkel gebracht die jij gekozen hebt. Nog vragen,laat het mij maar weten. Wil je mijn lijst is zien,laat dan maar iets weten,dan bezorg ik je het paswoord en de lijstnummer,dan heb je een beetje een idee. Groetjes Sara
LindaL79585
Bevestigd

(37 jaar, ASSE • 894 berichten)

Ik had mijn lijst bij dreambaby halle. Ik ben alles daar gaan bestellen om op de lijst te zetten. Nadien ook daar alles gaan ophalen. Ik ben wel tevreden van dreambaby maar de begeleiding is nogal rommelig hoor. Wij hadden 4 of 5 verschillende mensen om aan te spreken. Als ik naar de winkel ging werd ik ook steeds door verschillende mensen geholpen... De mensen kunnen naar eender welke winkel gaan van dreambaby en daar iets kiezen, da's wel makkelijk... Om eerlijk te zijn, ik zou mijn lijst daar niet meer leggen, ondanks dat alles goed is afgehandeld geweest. Ik heb liever een iets persoonlijkere behandleing, het gaat tenslotte om veel geld... Ieder zijn ding natuurlijk, je gaat er zeker niet bedrogen uitkomen!! Succes!!
mamakelly23
Bevestigd

hey bedankt Bij men eerste ben ik bij baby2000 geweest , was er wel tevreden , maar je moet altijd zolang wachten op een afspraak, ze gingen normaal contact opnemen met mij voor een afspraak te maken voor augustus en heb nog niets gehoord Het is ook wel duur.
mamakelly23
Bevestigd

hey mijn lijst ligt bij dreambaby. ik heb die online samengesteld,maar je kan dat evengoed in de winkel zelf doen. Toen ik die online samenstelde,en er was iets niet voorradig,dan krijg je een venstertje waar staat vanaf wanneer het artikel beschikbaar is. dan je zelf aanklikken of je het toch wil of liever een ander. Je krijgt kaartjes om bij het geboortekaartje te steken,daarop staat de lijstnummer en een paswoord zodat je familie en vrienden op internet kunnen gaan kijken. Je kan ook voor de geboorte al zo'n kaartje aan de mensen geven,dan kunnen ze al iets reserveren.Van de moment de je lijst gemaakt is,maken ze een doos (of verschillende dozen) met alle artikelen in,als je dan belt dat je bevallen bent dan wordt die doos naar de winkel gebracht die jij gekozen hebt.Nog vragen,laat het mij maar weten. Wil je mijn lijst is zien,laat dan maar iets weten,dan bezorg ik je het paswoord en de lijstnummer,dan heb je een beetje een idee.Groetjes Sara
Ja lijkt me wel leuk als ik het eens kan zien , want vind het wel gemakkelijk dat ik het van thuis uit kan doen Maar ik zie wel wat het word
Kitkat
Kitkat
Ik had mijn lijst ook bij Dreambaby Halle geplaatst. Toen ik aan mijn lijst begon, kon het nog niet via internet. Dat bestaat pas sinds 15/5 en onze Alex is op 11/5 geboren. Ik ben héél tevreden over dreambaby. Als je zelf nog zaken gaat kopen, dan zetten ze dat bij op je lijst, zodat je daar ook 10% op krijgt. Wat natuurlijk wel héél goed meegenomen is!!! Nu met het internet is het héél gemakkelijk, vooral als je - zoals ik - familie en vrienden in het buitenland hebt!!! Véél succes met het aanleggen van je lijst! Groetjes, Kathy
mamafietjeAR
mamafietjeAR
Enkele voordelen die wij ondervonden bij de lijst voor Robin: * Je kan er alles opzetten: van park tot bed, buggy, flesjes, kortom zoveel mogelijk * kleertjes die niet aangekocht zijn, hoef je niet zelf te kopen * telefonisch kan ook besteld worden * je krijgt 10% op je totale aankoop, in bonnen, die je in de winkel kan besteden * ruime keuze (was wel al 2de kindje voor ons!) * zaken kunnen vooraf van de lijst afgehaald worden (zoals bedje, matras, ...) Nadelen: soms druk in de winkel om de lijst aan te leggen, minder uitleg bij bepaalde artikelen b.v. kiddy board en tussenstuk: hadden het tussenstuk er niet direct bij, maar wel dringend nodig en moesten er uiteindelijk 2maand!! achter wachten na bestelling, een hulpstuk van amper €5,00!!!!!
SOFIED37385
Actief

(34 jaar, BOST • 279 berichten)

Hallo, Ik had mijn lijst ook bij Dreambaby in Tienen. Was er erg tevreden van, je kan idd via internet, telefonisch,... bestellen. Wees er wel snel bij en kijk goed na wanneer het product in de winkel ligt, want wij hadden wel een probleem bij de ophaling van haar bedje, die was nog niet geleverd toen ons Anouck geboren was, dus heeft ze de eerste week in haar parkje geslapen. Maar al de rest was prima, en zou dreambaby iedereen aanraden... Succes bij het kiezen want het is allemaal zo mooi en er is zo veel keus... gr Sofie
GOEDELER44884
Actief

(29 jaar, TIENEN • 68 berichten)

Onze lijst lag ook bij Dreambaby Tienen. Heb er zeker geen klachten over. Veel voordelen, hulp bij het samenstellen van de lijst, via internet je eigen lijst kunnen aanpassen, uitleg, veel keuze, ... Zeker een aanrader

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Fantaseer jij soms nog over een vakantielief?
Ontdek de foto's van de Baby leden