Goedkoop shoppen in Nederland???

346 berichten • oprichter : riaB52645

riaB52645
Beginner

(30 jaar, WILRIJK • 39 berichten)

Hallo aan alle mama's Ik heb hier al vaak over gelezen, dat je goedkope luiers van pampers, doekjes, luiercreme, poedermelk enz... kan vinden in Nederland. Ik wil eens een uitstapje maken voor deze spullen, aangezien het leven toch maar duurder wordt Nu had ik graag geweten in welke winkels en steden je daarvoor terecht kan?? (Liefst niet te ver van antwerpen) Zouden jullie mij kunnen helpen aub?? want kheb me zot gezocht op de forum Alvast bedankt Groetjes
ladyx
Gepassioneerd

(29 jaar, • 4349 berichten)

als je gaat winkelen naar nederland, dan zou ik zeker naar sluis gaan, wij gaan daar ook eel winkelen, qua kledij enzo is het niet goedkoper maar idd de pampers en babyproducten va mustela en galen co en zwitsal zijn stukken goedkoper! wat je daar hebt is dat alles ook te koop is in grotere pakketten, dus voordeelpakketten maar dat maakt het juist zo goedkoop! pampers ook, het is een groot erschil hoor, dus ik zou zeggen ga es naar sluis en dat is in drogisterijen dus gewone winkels in de straten die veel goedkoper zijn dan bij ons! koop genoeg gerief, leg de auto vol pampers en babygerief!! xxx veel winkelplezier!
LEEND83205
Actief

(31 jaar, BASSEVELDE • 290 berichten)

Hallo, In Sluis zal je inderdaad aan je trekken komen, maar eigenlijk in alle nederlandse steden hoor! (terneuzen enzo), zelfs net over de grens (sas van gent) is het al goedkoper, maar daar moet je dan in de supermarkt C1000 zijn, waar het babygrief ook goedkoper is! Succes! Groetjes, Leen
riaB52645
Beginner

(30 jaar, WILRIJK • 39 berichten)

Hallo Bedankt aan de mama's om te antwoorden. Ik vroeg me af aan de mensen die in antwerpen (of dichtbij antw wonen) waar zij gaan winkelen voor babyproducten als zij naar nederland rijden? PS; kan ik ook terecht bij c1000 in Hulst, en is dat daar ook een verschil in prijs?? Groetjes Rihana
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Etos!!!!! Is ook een heeeeel pak goedkoper !!! Dat is zoiets als het Kruidvat in Bëlgie,maar dan is het gamma veel uitgebreider,vind ik!
AnneliesB89021
Bevestigd

(28 jaar, • 1823 berichten)

hey, wij gaan in roozendaal winkelen das net boven de provincie antwerpen en daar is een winkelcentrum de roozelaar en nog van alle winkels goedkoop idd voor pampers enzo maar ook kwa gewonen kleding heb je redelijke prijzen moest je echt zot zijn van tommy hilfinger enzo van die toestanden dan kan je naar rozada outlet gaan das het merkenwinkelcentrum van roozendaal... groetkes Manda
Jeannette
Jeannette
Voor de mensen die in nederland hun boodschappen doen/baby producten halen. Er begint weer een nieuwe prijzen oorlog, met dit maal de plus voorop (maar AH volgt natuurlijk meteen) Vanaf dinsdag zullen die 2 al 1000 prijzen omlaag doen, en dat zal nog door vele gevolgt worden.
Schrijvers_heidi
Bevestigd

(35 jaar, GRIMBERGEN • 505 berichten)

Hey Ja sluis is tof en kan je ook leuk wandelen en in de zomer zelf met een pedalo op het water. Mustella producten zijn 15% goedkoper dan in belgië! en als je bij lannoy gaat krijg je een spaarkaart en elke keer je komt krijg je stempels en dan als de kaart vol is krijg je nog is korting. En inderdaad bij etos hebben ze ook veel babyspullekes en daar is er dikwijls reclame van de pampers! Veel shop plezier! liefs

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Als jouw kleuter slaat:
Ontdek de foto's van de Baby leden