Goedkoop shoppen in Nederland???

346 berichten • oprichter : riaB52645

nathie-1
Gepassioneerd

(2014 jaar, GELLIK • 20554 berichten)

www.watkostenluiers.nl hier vind je alle kortingen van luiers en doekjes die er momenteel zijn in nederland en in welke winkel,en datum van wanneer tot wanneer
snoepiev
snoepiev
Hier is ook een site waar je alle prijzen en promoties van de winkels in België kan vinden: http://www.degoedkoopstepampers.be, voor diegenen die niet tot in Ndl geraken...
Mama-ce
Gepassioneerd

(34 jaar, • 24926 berichten)

vraagje, weet er iemand een electrowinkel zijn, dicht bij de belgische grens? want de was-droogmachines zijn blijkbaar in Nederland een heel pak goedkoper
yma
yma

Dit is ook een leuk adresje voor vele centjes te besparen.

Bij my BabyOutlet kan je terecht voor een volledige baby-uitzet en dit van fopspeen tot en met een kinderkamer. We zorgen steeds voor budgetvriendelijk prijzen en zijn zo tussen de 30% en 70% goedkoper dan normaal. Alle producten die bij my BabyOutlet te verkrijgen zijn, zijn afkomstig uit falingen, uit overstock of uit recente einde reeksen.my BabyOutlet selecteert enkel kwaliteitsvolle producten omdat elk kind het beste verdient.Wij zijn zondag ook open van 11.00-17.00

Antwerpsesteenweg 50 (A12)

2630 Aartselaar

www.mybabyoutlet.be

http://www.facebook.com/pages/My-BabyOutlet/436137076417039?ref=hl

Remy
Beginner

(43 jaar, ANTWERPEN • 2 berichten)

Ik ben Remy en ik heb zontje van bijna 3 jaar. Ik weet hoe moeilijk is  om te goedkoopste Pampers te vinden dus ik heb vanaaf 15/08/2014 mijn eigen zaak gestaart en ik verkoop Het goedkoopste originele Pampers luiers. Ik wil geen reclame maken als spam dus ik geef mijn e-mail adress [email protected] dan stuur ik alle informatie door. Verschill tussen supermarkt en mijn (hetzelfde model bjv activbaby) is soms meer dan 6 euro per doos
Firma komt uit Antwerpen

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Ken jij iemand die een hormonentherapie volgde?
Ontdek de foto's van de Baby leden