Gynaecoloog Mariaziekenhuis Overpelt

32 berichten • oprichter : DUNJAV82553

DUNJAV82553
Beginner

(41 jaar, NEERPELT • 17 berichten)

Hallo lieve mama's en aanstaande mama's, Ik wil graag bevallen in het Mariaziekenhuis in Overpelt, en heb afgelopen week een afspraak met een gynaecoloog gehad daar waarbij ik mij totaal niet op mijn gemak voel . Heeft iemand ervaring met een gynaecoloog in het Mariaziekenhuis in Overpelt die wel sociaal en vriendelijk is?? Ik hoor graag van jullie! Groetjes!
Jeannette
Jeannette
ik weet van horen zeggen dat er in overpelt een vrouwlijke gyn is die heel goed en vriendelijk is... kan dindsdag eens aan de schoolpoort vragen voor je welke ze percies bedoelde want ik ben de naam kwijt... (maandag kan anino niet naar school want dan moet alida binnen in overpelt om buisjes te laten plaatsen) Liefs Jeannette
DUNJAV82553
Beginner

Oh, dat zou echt geweldig zijn, dan wacht ik je antwoord met spanning af! Bedankt!!
Jeannette
Jeannette
Ik heb ff op de site gekeken en volgens mij bedoelde ze deze... Dr. VERBEKE Kaat maandag: namiddag + avond woensdag: voormiddag vrijdag: voormiddag + namiddag U kunt een afspraak maken op het nummer 011 826 100. De afsprakendienst is maandag en dinsdag breikbaar van 8.30 tot 20.00 uur en woensdag, donderdag en vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. liefs jeannette
DUNJAV82553
Beginner

Fantastisch! Dan ga ik maandag meteen de afspraak overzetten naar deze gynaecoloog. Die man die ik heb gehad was echt vreselijk...daar wil ik geen onderzoek van hebben hoor..brrrr... Nogmaals bedankt en succes met de buisjes! Liefs.
Jeannette
Jeannette
Graag gedaan, en bedankt voor je succes wensen
+Patricia+
+Patricia+
Ik heb dokter CORREMANS gehad !!!!!!!!!!!! Suuuuuuuuuuuuuuuperlief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik raad haar aan iedereen aan !!!! Ben er écht supertevreden van... Ik kon er altijd bij terecht,ze nam écht de tijd voor je,... Nee,ik heb geen énkel slecht woord over haar !!! Maar zo gaat dat wsl met alle dokters zijn! Zodra je ook maar 1 ding "slecht" bent tegen gekomen met een dokter,is hij/zij een kwaai!!! Dus mss ga je van haar ook wel iets negatiefs horen !? Maar IK persoonlijk,én ook mijn vriend,vonden haar superlief en héél bekwaam!!!! Mag ik weten welke mannelijke gyne jij gehad hebt? Ik heb de oudste gehad,hij heeft mij ingeleid en ik ben ook niet te spreken over hem! Maar dat kwam puur omdat hij juist op het verkeerde moment aan mijn bed stond!Ik zeg niks verkeerd over zijn bekwaamheden maar gewoon...hij was juist op het verkeerde moment aan mijn bed,en daarom zou ik hem nooit van mijn leven als gyne willen ! Maar daarom is hij dus niet slecht! Enfin,ik kan je dus alleen maar gyne Annick Corremans aanraden !!!
DUNJAV82553
Beginner

Ok, dat is ook een goede tip! Ik geloof best dat die man (dr. Ulens, volgens mij bedoel jij die ook) een bekwame man is, maarja, ik voel me wel graag op mijn gemak bij iemand en het is heel intiem allemaal, dat geef je niet zomaar bloot aan iemand. Ik had gewoon een heel naar gevoel toen ik bij die man weer wegging. Ik hou van mensen die echt interesse in je stellen, vriendelijk zijn en je op je gemak laten voelen, dat ontbrak allemaal bij die dokter. Wel fijn, heb ik in ieder geval al 2 goede tips, jij ook hartelijk bedankt! Groetjes!
Jeannette
Jeannette
Ok, dat is ook een goede tip! Ik geloof best dat die man (dr. Ulens, volgens mij bedoel jij die ook) een bekwame man is, maarja, ik voel me wel graag op mijn gemak bij iemand en het is heel intiem allemaal, dat geef je niet zomaar bloot aan iemand. Ik had gewoon een heel naar gevoel toen ik bij die man weer wegging. Ik hou van mensen die echt interesse in je stellen, vriendelijk zijn en je op je gemak laten voelen, dat ontbrak allemaal bij die dokter. Wel fijn, heb ik in ieder geval al 2 goede tips, jij ook hartelijk bedankt! Groetjes!
Bij mij is dit ook heel belangerijk... maar ik was bij een gyn waar ik me op mijn gemak voelde maar pas de bevallings kamer in kwam na ik al bevallen was... Ook niet echt positief he Maar wees gerust, dit was in Heusden
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Hoi, Tijdens mijn zwangerschap had ik om op te volgen gyneacologe A. Corremans... Tis inderdaad een heel vriendelijke vrouw en heb er graag mee te doen. Voor de eerste echo had ik Dr. Ulens en ja... twas nu inderdaad niet echt het type waar ik bij wou blijven (straalt niet echt iets rustgevends uit), dus daarom ben ik omgeschakeld. Bij m'n bevalling (zwangerschap liep mis en moest plots bevallen) had ik Dr. Bollen, en daar ben ik niet echt content van... maar kan ook een momentopname geweest zijn want ken wel mensen die tevreden zijn over hem! En bij de curretage een week later heb ik Dr. Verbeke gehad en das ook wel een lieve. Had ik ook wel graag mee te doen. Ik heb dus alle gyne's van overpelt dus al gehad in 1 zwangerschap... Maar ik denk toch dat we bij een volgende zwangerschap naar Mol gaan. Misschien ook omdat onze zwangerschap misliep en we daar niet echt juist behandeld werden, toch niet als mens... Daar tegenover staat ook dat ik mensen ken waarbij de zwangerschap en bevalling goed gingen, en die wel heel tevreden zijn! Dus het hangt er ook vanaf hoe je het zelf allemaal ervaren hebt...

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Is het moeilijker een jongen leuk te kleden dan een meisje?
Ontdek de foto's van de Baby leden